„Renault“ grupė ir toliau vykdo pardavimo politiką, orientuotą į vertės kūrimą atnaujinant ir elektrifikuojant savo produktų asortimentą
● 2022 m. I pusmetį „Renault“ grupės pardavimų skaičius visame pasaulyje siekė 1 000 199 vienetų, t. y. 12,0 proc. mažiau nei 2021 m. I pusmetį lygiaverčiu pagrindu (neįskaitant Rusijos) ir atsižvelgiant į vyraujančią puslaidininkių krizę bei Grupės veiklos nutraukimą Rusijoje.
● „Renault“ grupė tęsia į vertės kūrimą orientuotą pardavimo politiką, dėl kurios didėja jos pardavimų dalis pelningiausiuose rinkose. Penkiose pagrindinėse Europos šalyse (Prancūzijoje, Vokietijoje, Ispanijoje, Italijoje ir Jungtinėje Karalystėje) 2022 m. I pusmečio pardavimų dalis privatiems asmenims sudarė 66 proc. 2021 m. I pusmetį ši dalis neviršijo 53 proc.
● „Renault“ prekių ženklas ir toliau sparčiai auga elektrifikuotų transporto priemonių rinkoje: 2022 m. I pusmetį „E-Tech“ asortimentas (elektromobiliai ir hibridinės galios pavaros automobiliai) sudarė 36 proc. Grupės lengvųjų automobilių pardavimų Europoje (palyginti su 26 proc. 2021 m.). Palyginti su 2021 m. I pusmečiu, „Renault“ C segmento pardavimų skaičius išaugo 12 proc. Tai ypač lėmė „Arkana“ modelio sėkmė – šiemet jo parduota jau daugiau kaip 40 tūkst. vienetų, o „E-Tech“ (HEV) variantai šiuo metu yra paklausiausi (59 proc.).
● „Dacia“ pagal pardavimus privatiems asmenims Europoje užima trečią vietą ir toliau auga – palyginti su 2021 m. I pusmečiu, registruotų automobilių skaičius padidėjo 5,9 proc. Šią sėkmę visų pirma lėmė „Dacia Sandero“, kuris jau penktus metus iš eilės didžiuojasi geriausiai privatiems klientams Europoje parduodamo modelio statusu, ir „Duster“, kuris nuo 2018 m. yra geriausiai privatiems klientams Europoje parduodamas visureigis.
● Stiprų augimą patyrė ir „Alpine“ prekių ženklas: po jau ir taip rekordinių 2021 metų jo automobilių registracijų skaičius dar išaugo daugiau kaip 70 proc. Buvo toliau sėkmingai vykdoma tarptautinė plėtra – prekių ženklas pasirodė Slovėnijos bei Čekijos rinkose. Šio pusmečio sėkmė taip pat pasižymėjo naujojo A110 asortimento pristatymu – jo užsakymų skaičius per šį laikotarpį padvigubėjo.
Grupės nebaigtų vykdyti užsakymų Europoje skaičius išlieka aukštas ir 2022 m. birželio 30 d. siekė 4,1 mėnesio pardavimų lygį. „Mégane E-Tech Electric“ patyrė didelę sėkmę tarp klientų – per keturis mėnesius priimta 20 tūkst. užsakymų. „Dacia Spring“ ir toliau pirmauja 100 proc. elektra varomų transporto priemonių rinkoje – 2022 m. I pusmetį vidutiniškai per mėnesį gauta daugiau kaip 5 tūkst. užsakymų, o „Dacia Jogger“ iki 2022 m. birželio pabaigos sulaukė daugiau kaip 50 tūkst. užsakymų.
Daugiau informacijos pridėtame dokumente.