Pranešimas spaudai

Dalintis

Ekologiškas „Dacia“ tinklo dizainas

• Lanksčios ir funkcionalios ekologiškos prekybos atstovybės • Klientų kelionė, atitinkanti prekių ženklo strategiją • Svarbiausi „Dacia“ prekių ženklo atnaujinimo etapai

Ekologiškos prekybos atstovybės


2022 m. pradžioje pradėjus įgyvendinti naująjį „Dacia“ vizualinį identitetą už prekybos vietų ribų, dabar pradedamas keisti atstovybių interjeras.

Naujoji „Dacia“ prekybos atstovybių išvaizda pagrįsta funkcionalumo, lankstumo, ekologiškumo ir ekonomiškumo principais.

„Dacia“ salonų dizainas turi gebėti keistis laikui bėgant ir prisitaikyti prie bet kokio dydžio atstovybės – didelės ar mažos. Todėl buvo parengti trys formatai, atsižvelgiant į pagrindinius atstovybės dydžio ir eksponuojamų automobilių skaičiaus skirtumus.

Dėl šios priežasties baldai lengvai perkeliami ir keičiami. Dažniausiai plokštės, kilimėliai, grindų dangos, šviestuvai, dažai ir t.t. yra perdirbtos ir tvarios medžiagos, pasirinktos rūpinantis aplinka.


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.