Pranešimas spaudai

Dalintis

Rytoj „Dacia“ žengs dar vieną žingsnį į priekį

• Praėjus 20 mėnesių po „Renaulution“ strateginio plano pristatymo, „Dacia“ pradeda naują istorijos etapą • Naujas logotipas, naujos prekybos atstovybės, naujas dizainas ir naujos spalvos prekių ženklo patrauklumui didinti • „Dacia“ dar kartą įtvirtina esmines vertybes, kuriomis naudosis ieškodama naujų teritorijų

2021 m. sausio 14 d. „Renault“ grupė pristatė „Renaulution“ – naująjį Grupės strateginį planą, kuriame nustatomas kiekvieno prekių ženklo kursas. „Dacia“ iškeltas tikslas buvo aiškus – tapti prieinamo judumo lyderiu, prekių ženklu, apimančiu esminius dalykus.

Tikslas ir vizija yra dar labiau tinkami, nes prekių ženklas remiasi daugybe sėkmės istorijų: per 18 metų „Dacia“ pardavė 7,5 mln. automobilių, o pagal pardavimą privatiems klientams šis prekių ženklas užima 3 vietą Europoje. Dabar „Dacia“ įkūnija naują požiūrį į šiuolaikiškumą – automobilių viziją, kurią pripažįsta vis daugiau klientų, turintys pinigų, bet juos leidžiantys protingai, mėgstantys laisvę ir paprastus malonumus ir vengiantys per didelio vartojimo.


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Nuotraukos: https://bit.ly/3BSujlq

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.