Pranešimas spaudai
2021 m. sausio 14 d. „Renault“ grupė pristatė „Renaulution“ – naująjį Grupės strateginį planą, kuriame nustatomas kiekvieno prekių ženklo kursas. „Dacia“ iškeltas tikslas buvo aiškus – tapti prieinamo judumo lyderiu, prekių ženklu, apimančiu esminius dalykus.
Tikslas ir vizija yra dar labiau tinkami, nes prekių ženklas remiasi daugybe sėkmės istorijų: per 18 metų „Dacia“ pardavė 7,5 mln. automobilių, o pagal pardavimą privatiems klientams šis prekių ženklas užima 3 vietą Europoje. Dabar „Dacia“ įkūnija naują požiūrį į šiuolaikiškumą – automobilių viziją, kurią pripažįsta vis daugiau klientų, turintys pinigų, bet juos leidžiantys protingai, mėgstantys laisvę ir paprastus malonumus ir vengiantys per didelio vartojimo.
Daugiau informacijos pridėtame dokumente.
Nuotraukos: https://bit.ly/
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.