Pranešimas spaudai
Galimybė pasirinkti naują automobilį už protingą kainą ir dvasią, kuris nuvažiuos ten, kur jus nuves nuotaika, net ir ne tuo keliu, mėgautis važinėjimu mieste ar užmiestyje vienam, su draugu ar visa šeima, naudojant tą patį automobilį: „Dacia Sandero“ atitinka visus jūsų poreikius ir norus. Tai ne tik automobilis, bet ir kultinis rinkos dalyvis, kurį nuo 2017 m. Europoje kasmet dažniausiai renkasi privatūs klientai. Taigi, kaip šiam 2008 m. pasirodžiusiam modeliui per tris kartas pavyko pritraukti daugybę labai skirtingo profilio pirkėjus (parduota 2,6 mln. automobilių!), nekeičiant savo pamatinių vertybių?
„Kai kūrėme „Sandero“, įžvelgiau paralelę su rumunų skulptoriumi Constantinu Brancusi – nuo pat pradžių siekėme, kad viskas būtų paprasta, bet klientui būtų suteikta tai, kas svarbiausia“,- sako Michel Bensoussan, trečiosios kartos „Sandero“ ir „Logan“ programos direktorius.
Daugiau informacijos pridėtame dokumente.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.