Pranešimas spaudai

Dalintis

„Dacia Sandero“ sėkmės paslaptys

Nuo 2017 m. geriausiai privatiems klientams parduodamas automobilis Europoje „Dacia Sandero“ savo erą pažymėjo ypatinga komercine sėkme. Po trijų kartų ir nuolat augančio populiarumo šis modelis automobilių rinkoje įgijo ikonos statusą. Taigi, kokios šio modelio sėkmės paslaptys? Žinoma, itin patraukli kaina, šiuolaikiškas dizainas, kuriame dera tvirtumas, kokybė ir modernumas, taip pat išmanieji sprendimai, kurie su šiuo modeliu dažnai pristatyti pirmą kartą. Atraskite modelio genialumą čia!

Galimybė pasirinkti naują automobilį už protingą kainą ir dvasią, kuris nuvažiuos ten, kur jus nuves nuotaika, net ir ne tuo keliu, mėgautis važinėjimu mieste ar užmiestyje vienam, su draugu ar visa šeima, naudojant tą patį automobilį: „Dacia Sandero“ atitinka visus jūsų poreikius ir norus. Tai ne tik automobilis, bet ir kultinis rinkos dalyvis, kurį nuo 2017 m. Europoje kasmet dažniausiai renkasi privatūs klientai. Taigi, kaip šiam 2008 m. pasirodžiusiam modeliui per tris kartas pavyko pritraukti daugybę labai skirtingo profilio pirkėjus (parduota 2,6 mln. automobilių!), nekeičiant savo pamatinių vertybių?

„Kai kūrėme „Sandero“, įžvelgiau paralelę su rumunų skulptoriumi Constantinu Brancusi – nuo pat pradžių siekėme, kad viskas būtų paprasta, bet klientui būtų suteikta tai, kas svarbiausia“,- sako Michel Bensoussan, trečiosios kartos „Sandero“ ir „Logan“ programos direktorius.

Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.