Pranešimas spaudai

Dalintis

Naujasis „Megane E-TECH Electric“: pasineriame į naujovių širdį (6 serija)

Jau beveik 125 metus „Renault“ nuolat siekia naujovių. Prekių ženklo išradimai atlaikė laiko išbandymus ir yra naudojami net šiandien, nors daugelis žmonių to net nesuvokia. Tiesioginė pavarų dėžė (1899 m.), rankinio variklio užvedimo pakeitimas elektriniu starteriu (1909 m.), mechaninis vairo mechanizmas su krumpliais (1950 m.), penktosios durys (1961 m.), infraraudonųjų spindulių laisvų rankų kortelė (2000 m.). Visa tai ir dar daugiau yra „Renault“ patentuotas dizainas. Naujasis „Megane E-TECH Electric“ – pirmasis, gaminamas pagal „Renault“ filosofiją „Nouvelle Vague“ – rodo, kad „Renault“ toliau diegia naujoves. Iš daugiau kaip 300 pateiktų patentų, susijusių su transporto priemonės ir jos platformos dizainu, atrinkome septynis, kuriuos siūlome atrasti detaliau. Šeštajame straipsnyje kalbamės su „Renault“ inžinerijos skyriaus elektromobilių energijos valdymo ekspertu Jean-Marie L'Huillier. Jis pasakoja, kaip padėjo padidinti elektromobilių nuvažiuojamą atstumą esant šaltoms oro sąlygomis, pasitelkdamas išradingą sistemą, kuri iš elektros akumuliatoriaus ir variklio sugrąžina šilumą.

Naujasis „Megane E-TECH Electric“ vienu įkrovimu gali nuvažiuoti iki 470 km. „Renault“ inžinieriai stengėsi išlaikyti kuo stabilesnį nuvažiuojamą atstumą nepriklausomai nuo metų laiko. Pirmiausia, tai pavyko padaryti dėl akumuliatoriaus temperatūros reguliavimo sistemos. Šaltuoju metų laiku šildomas cirkuliuojant karštam vandeniui iš elektros variklio, o karštuoju – aušinamas cirkuliuojant šaltam vandeniui iš aušinimo skysčio sistemos naujojo „Megane E-TECH Electric“ akumuliatorius visada yra idealios temperatūros, kad būtų užtikrintas optimalus įkrovimas ir nuvažiuojamas atstumas.

„Renault“ inžinieriai žengė dar vieną žingsnį ir optimizavo automobilio elektra nuvažiuojamą atstumą, ypač žiemą, kai salonas taip pat turi būti šildomas, nors temperatūra nėra ideali energijos kaupimui ir įkrovos palaikymui. Šį iššūkį apsunkina tai, kad elektros variklis, priešingai nei vidaus degimo variklis, negamina pakankamai šilumos, kad salone veiktų tradicinė šildymo sistema.

Daugiau informacijos prisegtame dokumente ir https://bit.ly/3F0FXfX


Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.