Pranešimas spaudai
Naujasis „Megane E-TECH Electric“ vienu įkrovimu gali nuvažiuoti iki 470 km. „Renault“ inžinieriai stengėsi išlaikyti kuo stabilesnį nuvažiuojamą atstumą nepriklausomai nuo metų laiko. Pirmiausia, tai pavyko padaryti dėl akumuliatoriaus temperatūros reguliavimo sistemos. Šaltuoju metų laiku šildomas cirkuliuojant karštam vandeniui iš elektros variklio, o karštuoju – aušinamas cirkuliuojant šaltam vandeniui iš aušinimo skysčio sistemos naujojo „Megane E-TECH Electric“ akumuliatorius visada yra idealios temperatūros, kad būtų užtikrintas optimalus įkrovimas ir nuvažiuojamas atstumas.
„Renault“ inžinieriai žengė dar vieną žingsnį ir optimizavo automobilio elektra nuvažiuojamą atstumą, ypač žiemą, kai salonas taip pat turi būti šildomas, nors temperatūra nėra ideali energijos kaupimui ir įkrovos palaikymui. Šį iššūkį apsunkina tai, kad elektros variklis, priešingai nei vidaus degimo variklis, negamina pakankamai šilumos, kad salone veiktų tradicinė šildymo sistema.
Daugiau informacijos prisegtame dokumente ir https://bit.ly/3F0FXfX
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.