Pranešimas spaudai

Dalintis

2022 m. Paryžiaus automobilių paroda: „Renault“ grupės ir jos prekių ženklų sėkmė

Paryžiaus automobilių paroda užveria duris, sulaukusi net 400 tūkst. lankytojų. „Renault“ grupė ir jos prekių ženklai „Renault“, „Dacia“, „Alpine“ ir „Mobilize“ pristatė savo naujienas ir surengė daugybę pranešimų.

„Renault“: nes tai mums patinka!

1 500 m2 ploto stende įsikūręs „Renault“ prekių ženklas pirmą kartą pristatė ikoninio „Renault 4“ modelio reinterpretaciją – koncepcinį automobilį „4EVER Trophy“ ir pirmąjį šeimoms skirtą elektrinį „Kangoo E-Tech“. Šis renginys taip pat buvo proga užbaigti „Renault 5“ 50-mečio minėjimo metus sportišku ir įdomiu parodomuoju automobiliu „R5 Turbo 3E“.

„Renault“ taip pat pristatė savo modelius, skirtus C segmentui susigrąžinti. Pirmą kartą visuomenei buvo pristatytas naujasis elektrinis „Megane E-Tech“ ir naujasis hibridinis „Austral E-Tech“. Per šešias renginio dienas „Renault“ užregistravo 500 užsakymų. Naujasis „Austral E-Tech“ hibridinis modelis buvo geriausiai parduodamas automobilis, o naujoviška „E-Tech“ technologija sudaro 86 proc. visų užsakymų. Galiausiai, „Renault“ asortimentu susidomėjo 1 100 klientų.

„Renault“ leido lankytojams susipažinti su vairavimo pagalbos technologijomis, „E-Tech“ hibridine transmisija ir būsimu „Reno Avatar“ specialiuose patyriminiuose demonstraciniuose stenduose. „The Originals“ firminių prekių parduotuvėje taip pat buvo pristatytas platus ir atnaujintas produktų asortimentas.

Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.