Pranešimas spaudai

Dalintis

„Megane R.S. Ultime“, skirtas paminėti modelį-flagmaną „Renault“ sportinių automobilių istorijoje

„Renault“ pristato riboto leidimo „Megane R.S.“, skirtą prancūziško kompaktiško sportinio hečbeko istorijai paminėti. • „Megane R.S. Ultime“ sukurtas „Megane R.S. Trophy“ pagrindu ir pakylėja jį į naujas aukštumas dėl savo unikalios išvaizdos ir įrangos. Nuo 2023 m. pavasario jis pakeis modelius „Megane R.S.“ ir „Megane R.S. Trophy“. • Jo dizainas unikalus – jį išryškina išskirtinės juostelės, primenančios naująjį „Renault“ vizualinį identitetą. • 1976 numeruotų automobilių seriją („Renault Sport“ buvo įkurta 1976 m.) pasirašys Laurent Hurgon, vairuotojas ir plėtros ekspertas, pasiekęs „Megane R.S.“ rekordus trasose. • „Megane R.S. Ultime“ užbaigia „Renault Sport“ istoriją, kurioje gausu lenktynių trofėjų ir legendinių modelių. • Automobilis viešai debiutavo 2023 m. sausio 13 d. „Tokyo Auto Salon“.

„Megane R.S. Ultime“ yra paskutinis „Megane R.S.“ serijos automobilis ir paskutinis modelis su „Renault Sport“ logotipu. Kitus šios istorijos skyrius rašys „Renault“ grupės sportinių automobilių prekės ženklas „Alpine“.

Dar sportiškesnis dizainas

Išskirtinis „Megane R.S. Ultime“ dizainas pasižymi „Renault Sport“ vizualiniais ženklais, įskaitant dvigubą deimantą ir specifinę grafiką, įkvėptą naujojo „Renault“ logotipo. Juostos ant stogo ir variklio dangčio (išskyrus automobilius su pasirenkamu stoglangiu), galinio bamperio, durelių ir sparnų yra matinės juodos spalvos. Jos dera prie keturių galimų kėbulo spalvų: „Star Black“ (standartinėje įrangoje) elegantiškai įsilieja į kėbulą, „Pearl White“ spalva sukuria įspūdingą vizualinį efektą, „Sirius Yellow“ sugrąžina „Renault Sport“ ikonines spalvas, o „Tonic Orange“ kuria stiprų kontrastą. Dešinėje pusėje esančioje juostelėje užrašyti „Renault Sport“ įkūrimo metai – 1976.

„Megane R.S. Ultime“ kėbulas turi 60 mm platesnius priekinius ir 45 mm platesnius galinius sparnus, šonines oro angas, „R.S. Vision“ priekinius žibintus, centrinį išmetimo vamzdį, ryklio peleko anteną, spoilerį ir galinį difuzorių. Daugelis šios ribotos serijos detalių dabar yra juodos: logotipai, durų rankenėlės, langų rėmai, ratai (net veržlių dangteliai), sparnų dangteliai, galinis difuzorius ir „Formulės 1“ mentė ant priekinio bamperio, kuri papuošta blizgia apdaila ir „Ultime“ monograma.

Trasos dienų dvasia

Standartinė įranga viduje – „Recaro“ sėdynės su titano juodos spalvos „Alcantara“ apmušalais ir išsiuvinėta „R.S.“ monograma. Kiekvienas modelis šalia pavarų dėžės turi numeruotą metalinę plokštelę, ant kurios pasirašė Laurent Hurgon, vairuotojas, dirbęs su „Megane R.S.“ visos savo karjeros metu. Šiuo metu jam priklauso Niurburgringo, Suzukos ir trasos Spa-Francorchamps rekordai.

„Megane R.S.“ atspindi mano 15 darbo metų „Renault Sport“. Nuo „Megane II“ antrojo etapo pradžios nuolat tobulinome jo dinamines savybes, kad išliktume priekiniais ratais varomų sportinių automobilių lyderiais. Niurburgringo Nordschleife trasos rekordai – tai nepamirštami iššūkiai, kupini aistros, adrenalino ir emocijų. O dabar – „Megane R.S. Ultime“... Ypatingai didžiuojuosi galėdamas pasirašyti ant versijos, vainikuojančios šią nuostabią legendą“,- teigia Laurent Hurgon, „Renault“ grupės vairuotojas ir plėtros ekspertas.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.