Pranešimas spaudai

Dalintis

Renault pardavimų rezultatai 2022

• „Renault“ visame pasaulyje parduota iki 1 466 729 vienetų*, iš kurių 832 605 pagaminti Europoje, o 634 124 – kitose rinkose. • „Renault“ – trečias prekės ženklas grynųjų elektromobilių rinkoje ir antras prekės ženklas visiškai hibridinių automobilių rinkoje Europoje. • Geresnis modelių asortimentas ir didelis C segmento augimas Europoje (+21 proc.), kurį lėmė „Arkana“ ir elektrinio „Megane E-Tech“ sėkmė. • Geresnis kanalų derinys – daugiau nei 1 iš 2 pardavimų privatiems klientams Europoje ir lyderės vieta Prancūzijoje. • 43 proc. automobilių parduota už Europos ribų, tai lėmė geri rezultatai Lotynų Amerikoje (+8 proc.), Turkijoje (+23 proc.) ir Maroke (+11 proc.).

Ribotos pasiūlos sąlygomis „Renault“ prekės ženklo pardavimai sudarė 1 466 729 vienetus, t. y. -9,4 %, palyginti su 2021 m.

Europoje „Renault“ rinkos dalis siekė 6,4 % (-0,7 proc. punkto, palyginti su 2021 m.) ir sudarė 832 605 vienetus. Kaip ir 2021 m., prekės ženklas daro didelę pažangą didelės vertės srityse – augančioje elektrifikuotų** automobilių rinkoje, C segmente, mažmeninėje rinkoje ir lengvųjų komercinių automobilių rinkoje.

Elektrifikuota rinka

2022 m. „Renault“ tapo trečiu pirmaujančiu elektrifikuotu prekės ženklu (lengvųjų automobilių (PC) rinkoje) – parduota 228 000 transporto priemonių (+ 12 %, palyginti su 2021 m.). „Renault“ yra trečias prekės ženklas Europoje pagal elektromobilių pardavimus.

Realizuodama savo tikslą iki 2025 m. pasiekti ekologiškiausią transporto priemonių asortimentą Europos rinkoje, kai daugiau nei 65 proc. pardavimų struktūroje sudaro elektrifikuotos transporto priemonės, „Renault“ padidino elektrifikuotų transporto priemonių pardavimų struktūrą +9 procentiniais punktais , palyginti su 2021 m. „E-Tech“ asortimentas (BEV ir hibridinės pavaros transporto priemonės) 2022 m. sudarė 39 % „Renault“ lengvųjų automobilių pardavimų Europoje, kai rinkos vidurkis yra 31 %.

2022 m. antrą pusmetį mūsų BEV automobilių asortimentą papildė visiškai naujas „Megane E-Tech Electric“, kuris iškart tapo vienu populiariausių BEV automobilių mažmeninėje rinkoje – pardavimai sudarė 33 000 vienetų, daugiausia aukštos klasės modelių, galinčių nuvažiuoti 450 km atstumą ir naudojančių „Google®“ pagrindu veikiančią „Open RLink“, sistemą. 2023 m. „Renault“ pristatys elektrinį „Megane E-Tech“ modelį už Europos ribų.

Klesti visiškai hibridinės technologijos (HEV) – parduota 117 000 vienetų, t. y. +64 %, palyginti su 2021 m. Šios technologijos automobilių, kuriuos ypač mėgsta privatūs klientai, pardavimų augimą lėmė modeliai „Clio“ (30 % augimas), „Captur“ (31 % augimas) ir „Arkana“ (65 % augimas); technologija jau tapo naujojo „Austral“ pagrindine versija. 2022 m. „Renault“ buvo antras prekės ženklas Europoje pagal HEV pardavimus.


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.