Pranešimas spaudai

Dalintis

Dacia pardavimų rezultatai 2022

• 2022 m. „Dacia“ pardavė 573 800 automobilių ir, palyginti su 2021 m., užfiksavo 6,8 proc. augimą mažėjančioje rinkoje. • Pasiektas svarbus šio prekių ženklo etapas – nuo 2004 m. parduota 8 milijonai šių transporto priemonių. • „Dacia“ užimama rekordinė rinkos dalis sudaro: o 3,7 proc. lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių* pardavimo Europoje (0,5 procentinio punkto daugiau nei 2021 m.); o 4,2 proc. lengvųjų automobilių* pardavimo Europoje (0,7 procentinio punkto daugiau nei 2021 m.); o 7,6 proc. mažmeninių lengvųjų automobilių** pardavimo (pagrindinis prekių ženklo sėkmės veiksnys) Europoje (1,4 procentinio punkto daugiau nei 2021 m.), įtvirtinant trečią vietą. • Šį pasiekimą lėmė tvirtas produktų planas, kuriame yra keturi pagrindiniai modeliai: o „Dacia Sandero“: 229 500 parduotų vienetų, 1,2 % daugiau nei 2021 m.; nuo 2017 m. tai geriausiai parduodamas automobilis Europos mažmeninėje rinkoje; o „Dacia Duster“: 197 100 parduotų vienetų, 5,8 % daugiau nei 2021 m.; 2022 m. tai antras pagal populiarumą automobilis Europos mažmeninėje rinkoje ir nuo 2018 m. geriausiai parduodamas miesto visureigis mažmeninėje rinkoje; o „Dacia Jogger“: per pirmus metus parduota 56 800 vienetų; tai antras geriausiai parduodamas C segmento automobilis ne miesto visureigis Europos mažmeninėje rinkoje; o „Dacia Spring“: 48 900 parduotų vienetų, 75 % daugiau nei 2021 m.; tai trečias geriausiai parduodamas elektromobilis Europos mažmeninėje rinkoje. • „Dacia“ ir toliau iš naujo apibrėžia esminius dalykus – šią unikalią poziciją palaiko klientai, o tai liudija rinkoje geriausi šio prekių ženklo klientų pritraukimo ir išlaikymo rodikliai. • Tikimasi, kad 2023 m. rinką ir toliau veiks pasaulinės tiekimo grandinės ir logistikos problemos. „Dacia“ išlaikys pagreitį šiais būdais: o nuo sausio mėn. salonuose pristatys visą gamą su nauja drąsia vizualine tapatybe; o plės savo elektrifikuotų transporto priemonių asortimentą, įtraukdama į jį „Jogger HYBRID 140“ ir „Spring“ su naujuoju ELECTRIC 65 varikliu; o pavasarį pristatys naują, visą gamą apimančią „Extreme“ apdailą; o toliau modernizuos savo pardavimo ir aptarnavimo tinklą pagal naują prekių ženklo tapatybę.

Trys rekordinės rinkos dalys

Nepaisant tokių tebesitęsiančių automobilių pramonės iššūkių, kaip Covid-19 pandemija, elektroninių komponentų trūkumas ir logistikos problemos, 2022 m. „Dacia“ pardavė įspūdingą 573 800 transporto priemonių skaičių ir, palyginti su 2021 m., užfiksavo 6,8 proc. augimą. 2022 m. pasiektas svarbus šio prekių ženklo etapas – nuo 2004 m. parduota 8 milijonai šių transporto priemonių visame pasaulyje.

Rinkos, kuriose prekiaujama „Dacia“ automobiliais, susitraukė 5,5 proc., palyginti su 2021 m. Puikūs šio prekių ženklo rezultatai patvirtina, kad jo kaip pasižyminčio geriausiu kainos ir kokybės santykiu pozicija yra aktuali, nes naujasis asortimentas pasirodė esąs populiarus tarp mažmeninės prekybos klientų. 2022 m. „Dacia“ pasiekė rekordinę rinkos dalį Europoje – 7,6 proc. lengvųjų automobilių pardavimo mažmeniniams klientams, taip sustiprindamas savo pozicijas antrus metus iš eilės (2021 m. užėmė 6,2 proc. rinkos dalį). Šis prekių ženklas taip pat sudarė rekordinius 3,7 % lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių* pardavimo Europoje (0,5 procentinio punkto daugiau nei 2021 m.) ir 4,2 % lengvųjų automobilių* pardavimo (0,7 procentinio punkto daugiau nei 2021 m.).

„Dacia“ ne tik išliko lyderis Maroke, bet ir įsitvirtino Europoje, kur lengvųjų automobilių pardavimo apimtys padidėjo 15,4 %, nors rinka susitraukė 4 %.

Prancūzijoje – didžiausioje šio prekių ženklo rinkoje – 2022 m. užregistruota 130 800 „Dacia“ lengvųjų automobilių arba 4,5 % daugiau nei 2021 m., nors rinka sumažėjo 7,8 %. Dėl šių rezultatų „Dacia“ rinkos dalis padidėjo vienu procentiniu punktu iki 8,6 % ir pirmą kartą užėmė trečią vietą lengvųjų automobilių rinkoje. 2022 m. „Dacia“ sudarė 15,8 % pardavimo mažmeniniams klientams (1,3 procentinio punkto daugiau), o tai reiškia, kad kas šeštas mažmeninis klientas pasirinko „Dacia“.

Vokietijoje – rinkoje, kurioje dominuoja C segmento automobiliai, „Dacia“ pasiekė kol kas geriausius rezultatus – pardavimo apimtys išaugo 50 %, mažmeniniams klientams buvo parduota 60 300 automobilių ir pirmą kartą per visą istoriją šis prekių ženklas sudarė daugiau nei 2 % lengvųjų automobilių pardavimo ir 5 % lengvųjų automobilių pardavimo mažmeniniams klientams. „Dacia“ aplenkė kai kuriuos gerai žinomus prekių ženklus ir užėmė šeštą vietą mažmeninėje rinkoje.

„Dacia“ taip pat sudarė didesnę rinkos dalį Italijoje, kur buvo parduota 67 300 lengvųjų automobilių arba 9,2 proc. daugiau nei 2021 m., nors rinka smuko 9,7 proc. Jo dalis lengvųjų automobilių rinkoje (5,1 proc.), palyginti su 2021 m., padidėjo 0,9 procentinio punkto. Pagal pardavimą mažmeniniams klientams „Dacia“ pakilo viena vieta į ketvirtą vietą ir užėmė 8,3 % rinkos dalį (2 procentiniais punktais daugiau nei 2021 m.).

Ispanijoje buvo parduota 37 800 „Dacia“ lengvųjų automobilių – 2,7 proc. daugiau nei 2021 m., nors rinka susitraukė 5,3 proc. Šis prekių ženklas sudarė 4,7 % lengvųjų automobilių pardavimo arba 0,4 procentinio punkto daugiau nei 2021 m. Pagal pardavimą mažmeniniams klientams „Dacia“ užėmė ketvirtą vietą, sudarydama 8,1 % rinkos dalį (0,6 procentinio punkto daugiau nei 2021 m.).


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.