Pranešimas spaudai
Trys rekordinės rinkos dalys
Nepaisant tokių tebesitęsiančių automobilių pramonės iššūkių, kaip Covid-19 pandemija, elektroninių komponentų trūkumas ir logistikos problemos, 2022 m. „Dacia“ pardavė įspūdingą 573 800 transporto priemonių skaičių ir, palyginti su 2021 m., užfiksavo 6,8 proc. augimą. 2022 m. pasiektas svarbus šio prekių ženklo etapas – nuo 2004 m. parduota 8 milijonai šių transporto priemonių visame pasaulyje.
Rinkos, kuriose prekiaujama „Dacia“ automobiliais, susitraukė 5,5 proc., palyginti su 2021 m. Puikūs šio prekių ženklo rezultatai patvirtina, kad jo kaip pasižyminčio geriausiu kainos ir kokybės santykiu pozicija yra aktuali, nes naujasis asortimentas pasirodė esąs populiarus tarp mažmeninės prekybos klientų. 2022 m. „Dacia“ pasiekė rekordinę rinkos dalį Europoje – 7,6 proc. lengvųjų automobilių pardavimo mažmeniniams klientams, taip sustiprindamas savo pozicijas antrus metus iš eilės (2021 m. užėmė 6,2 proc. rinkos dalį). Šis prekių ženklas taip pat sudarė rekordinius 3,7 % lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių* pardavimo Europoje (0,5 procentinio punkto daugiau nei 2021 m.) ir 4,2 % lengvųjų automobilių* pardavimo (0,7 procentinio punkto daugiau nei 2021 m.).
„Dacia“ ne tik išliko lyderis Maroke, bet ir įsitvirtino Europoje, kur lengvųjų automobilių pardavimo apimtys padidėjo 15,4 %, nors rinka susitraukė 4 %.
Prancūzijoje – didžiausioje šio prekių ženklo rinkoje – 2022 m. užregistruota 130 800 „Dacia“ lengvųjų automobilių arba 4,5 % daugiau nei 2021 m., nors rinka sumažėjo 7,8 %. Dėl šių rezultatų „Dacia“ rinkos dalis padidėjo vienu procentiniu punktu iki 8,6 % ir pirmą kartą užėmė trečią vietą lengvųjų automobilių rinkoje. 2022 m. „Dacia“ sudarė 15,8 % pardavimo mažmeniniams klientams (1,3 procentinio punkto daugiau), o tai reiškia, kad kas šeštas mažmeninis klientas pasirinko „Dacia“.
Vokietijoje – rinkoje, kurioje dominuoja C segmento automobiliai, „Dacia“ pasiekė kol kas geriausius rezultatus – pardavimo apimtys išaugo 50 %, mažmeniniams klientams buvo parduota 60 300 automobilių ir pirmą kartą per visą istoriją šis prekių ženklas sudarė daugiau nei 2 % lengvųjų automobilių pardavimo ir 5 % lengvųjų automobilių pardavimo mažmeniniams klientams. „Dacia“ aplenkė kai kuriuos gerai žinomus prekių ženklus ir užėmė šeštą vietą mažmeninėje rinkoje.
„Dacia“ taip pat sudarė didesnę rinkos dalį Italijoje, kur buvo parduota 67 300 lengvųjų automobilių arba 9,2 proc. daugiau nei 2021 m., nors rinka smuko 9,7 proc. Jo dalis lengvųjų automobilių rinkoje (5,1 proc.), palyginti su 2021 m., padidėjo 0,9 procentinio punkto. Pagal pardavimą mažmeniniams klientams „Dacia“ pakilo viena vieta į ketvirtą vietą ir užėmė 8,3 % rinkos dalį (2 procentiniais punktais daugiau nei 2021 m.).
Ispanijoje buvo parduota 37 800 „Dacia“ lengvųjų automobilių – 2,7 proc. daugiau nei 2021 m., nors rinka susitraukė 5,3 proc. Šis prekių ženklas sudarė 4,7 % lengvųjų automobilių pardavimo arba 0,4 procentinio punkto daugiau nei 2021 m. Pagal pardavimą mažmeniniams klientams „Dacia“ užėmė ketvirtą vietą, sudarydama 8,1 % rinkos dalį (0,6 procentinio punkto daugiau nei 2021 m.).
Daugiau informacijos pridėtame dokumente.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.