Pranešimas spaudai
„Renault“ prekių ženklas sėkmingai plėtoja savo pardavimo vertę kuriančiuose segmentuose Europoje ir už jos ribų.
Europoje „Renault“ yra ant elektrifikacijos pakylos ir tampa trečiu prekių ženklu elektrifikuotoje rinkoje[1](lengvųjų automobilių rinkoje), kurioje augimas, palyginti su 2021 m., siekia 12 %, ir trečiu prekių ženklu vien elektromobilių rinkoje. „Renault“ pagerino savo kanalų derinį – daugiau kaip 1 iš 2 pardavimo privatiems klientams atvejų Europoje (+8 procentiniai punktai, palyginti su 2021 m.). Palyginti su 2021 m., „Renault“ pardavimas C segmente taip pat išaugo 21 %, ypač sėkmingai parduodant „Arkana“ (80 000 vnt.) ir elektrinį „Mégane E-Tech“ (33 000 vnt.).
Už Europos ribų „Renault“ dar kartą patvirtina savo pozicijas ir didina dalyvavimą pagrindinėse rinkose: Turkijoje (+22,6 %, palyginti su 2021 m.), Maroke (+11,4 %, palyginti su 2021 m.) ir Lotynų Amerikoje (+8 %, palyginti su 2021 m.).
2022 m. buvo parduota 573 800 „Dacia“ automobilių, t. y. 6,8 % daugiau nei 2021 m. Tai patvirtina, kad „Dacia“ užima trečią vietą Europos privačių klientų pardavimo reitinge ir rekordinę 7,6 % rinkos dalį. Sėkmę lėmė 4 modeliai, pasirodę su atnaujinta prekių ženklo tapatybe:
„Sandero“ – 1-a nuo 2017 m. privatiems asmenims Europoje parduodama transporto priemonė;
„Duster“ – 2-a transporto priemonė, parduodama privatiems asmenims Europoje, ir 1-as miesto visureigis, parduodamas privatiems asmenims nuo 2018 m.;
Pirmais prekybos metais „Jogger“ buvo 2-a transporto priemonė C segmente (išskyrus miesto visureigius), parduodama privatiems asmenims Europoje;
„Spring“ – 3-as Europoje privatiems asmenims parduodamas elektromobilis.
Daugiau informacijos pridėtame dokumente.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.