Pranešimas spaudai
1983 m. „Renault“ pristatė, galima sakyti, pirmąjį voiture à vivre – „automobilį gyvenimui“ – nauju, kultiniu pavadinimu, kuris įėjo į „Renault“ modelių pavadinimų istoriją – „Espace“. Po keturiasdešimties metų pasirodysiantis šeštosios kartos „Espace“ išlieka ištikimas tai pačiai koncepcijai, kurios esmė – komfortas, erdvė ir aukščiausio lygio įranga. Kelionės „Renault Espace“ visada buvo unikalios. Kiekvienos kartos modeliai reagavo į besikeičiantį pasaulį ir ilgas keliones paversdavo malonumu.
„Modelio pavadinimas „Espace“ gerai žinomas Prancūzijoje ir visame pasaulyje. Dabar tai – beveik bendrinis terminas“,- sako „Renault“ modelių pavadinimų strategijos vadovė Sylvia dos Santos
1983 m. „Espace I“ – „naujovių kelias“
1983 m. pristačiusi pirmąjį vienatūrį (MPV), „Renault“ apvertė Europos automobilių rinką aukštyn kojomis. Atsisakiusi savo tuometinės pavadinimų iš raidžių ir skaitmenų suteikimo strategijos, „Renault“ nusprendė šį UDO (neatpažintą vairuojamąjį objektą) pavadinti „Espace“. Pasak Sylvia dos Santos, „žodis „Espace“ yra labai įdomus semantiniu požiūriu, nes jo atitikmuo keliose kitose kalbose yra ganėtinai panašus. Todėl jis lengvai suprantamas daugeliui žmonių. Jis skamba švelniai ir maloniai, akimirksniu primindamas apie transporto priemonės komfortą bei technologijas.“
Prancūzai naudojo reklaminį šūkį, kuris išvertus reiškia „Renault Espace“ – kelias į naujoves“. Tai buvo užuomina į unikalų vienatūrio dizainą, panašų į pirmojo Prancūzijos greitojo traukinio, pradėto gaminti prieš kelerius metus. 1984 m. pradėtas gaminti pirmosios kartos „Renault Espace“ buvo nepakartojamas automobilis.
Jis pasižymėjo dideliu lankstumu: sėdynes buvo galima keisti vietomis ir išimti. Dvi priekinės sėdynės gali pasisukti 180° kampu, o penkias galines sėdynes galima išimti, kad padidėtų bagažinė. Tai – naujiena tokiame automobilyje.
Per didelius langus į saloną patenka daug šviesos, todėl jis atrodo dar erdvesnis ir patogesnis. „Espace“, kurio valdymas buvo panašus į sedano ir kuriame buvo montuojami galingiausi „Renault“ varikliai, buvo laikomas aukščiausios klasės šeimos automobiliu, tinkamu ilgoms kelionėms.
Visos šios naujoviškos savybės tapo „Renault Espace“ bruožais, kuriais spindėjo ir kitos kartos. Jos prisidėjo prie modelio sėkmės ir stiprino „Espace“ pavadinimą visame pasaulyje.
Pirmosios kartos „Espace“ lankstumas yra nepaprastas: sėdynes galima sukeisti vietomis arba net išimti. Dvi priekines sėdynes galima apversti ir sukurti poilsio erdvę.
Daugiau informacijos pridėtame dokumente.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.