Pranešimas spaudai
Dacia“ stiprina savo strategiją C segmente
2021 m. sausio 14 d. pristatant „Renaulution“ strateginį planą, „Dacia“ pristatė koncepcinį automobilį „Bigster Concept“, kuris atvėrė naujus horizontus šio prekių ženklo asortimentui, ypač C segmente. Ištikimas „Dacia“ dvasiai, „Bigster Concept“ yra 4,6 m ilgio, tvirtas ir erdvus automobilis, siūlantis viską, ko reikia šio segmento visureigiams. Jis turėtų būti pradėtas gaminti 2025 m.
2021 m. rugsėjį Miunchene vykusioje „IAA Mobility“ judumo parodoje buvo pristatytas pirmasis „Dacia“ prekių ženklo C segmento modelis „Jogger“, kuris įkūnija iš naujo sukurtą prieinamos ir universalios šeimos transporto priemonės koncepciją. „Jogger“ modelis, kurį galima užsakyti su penkiomis arba septyniomis vietomis, puikiai atspindi „Dacia“ poziciją ir dvasią. Universalusis „Jogger“, pasižymintis išskirtiniu erdvumu ir funkcionaliu, nuotykių dvasios kupinu dizainu, yra prieinamiausias šeimos automobilis rinkoje. Jį galima įsigyti su benzininiu, suskystintųjų dujų, o nuo 2023 m. sausio mėn. ir su hibridiniu varikliu.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.