Pranešimas spaudai

Dalintis

Pradedami naujosios „CMF-B EV“ platformos „R5“ modeliuose prototipų ištvermės bandymai ir derinimas

• 2024 m. planuojamas pristatyti elektrinis „Renault 5“ žvelgia į savo ateitį, atskleidžia savo genezę ir kūrimą. • Pirmasis lemiamas žingsnis kuriant būsimą serijinį modelį – pirmųjų prototipų, dar vadinamų „muliažais“, bandymai ant bet kokio reljefo ir sukibimo su kelio danga, taip pat ir itin šaltomis sąlygomis. • Šie muliažai yra pirmieji, kuriuose naudojama naujoji Aljanso „CMF B EV“ platforma (angl. „CMF“ – „Common Module Family“, „B“ – B segmentas, „EV“ – elektromobiliai). • Dėl naujos elektromobiliams pritaikytos platformos gamybos sąnaudos yra 30 proc. mažesnės nei modeliui „ZOE“. Platforma taip pat užtikrina sklandų vairavimo malonumą.

Muliažai – pirmieji naujojo „R5“ prototipai

Siekdami toliau kurti ir tobulinti būsimąjį elektrinį „R5“, „Renault“ ekspertai šiuo metu bando pirmuosius devynis prototipus.

Jų platforma, galios agregatas ir akumuliatorius techniškai yra tokie patys kaip ir būsimo serijinio automobilio. Pagal „Clio“ siluetą sukurtas dizainas dar neatrodo kaip būsimasis modelis. Akylesnės akys taip pat pastebės, kad šie muliažai turi papildomo įkrovimo angą.

Muliažams pakaitomis atliekami statinio ir dinaminio derinimo bei ištvermės bandymai, taip pat išbandomi mažo sukibimo su kelio danga (ledas, sniegas) sąlygomis Arvidsjaure (Švedijos Laplandija) ir vidutinio bei didelio sukibimo su kelio danga sąlygomis „Renault“ technikos centruose Lardy (Paryžiaus apylinkės) ir Aubevoye (Normandija).

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.