Pranešimas spaudai
Siekdami toliau kurti ir tobulinti būsimąjį elektrinį „R5“, „Renault“ ekspertai šiuo metu bando pirmuosius devynis prototipus.
Jų platforma, galios agregatas ir akumuliatorius techniškai yra tokie patys kaip ir būsimo serijinio automobilio. Pagal „Clio“ siluetą sukurtas dizainas dar neatrodo kaip būsimasis modelis. Akylesnės akys taip pat pastebės, kad šie muliažai turi papildomo įkrovimo angą.
Muliažams pakaitomis atliekami statinio ir dinaminio derinimo bei ištvermės bandymai, taip pat išbandomi mažo sukibimo su kelio danga (ledas, sniegas) sąlygomis Arvidsjaure (Švedijos Laplandija) ir vidutinio bei didelio sukibimo su kelio danga sąlygomis „Renault“ technikos centruose Lardy (Paryžiaus apylinkės) ir Aubevoye (Normandija).
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.