Pranešimas spaudai
Registruota 68 318 modelių „Dacia Sandero“, t. y. 26,1 % daugiau nei per tą patį laikotarpį praėjusiais metais. Modelis „Sandero“ išlaikė pirmąją vietą Europos mažmeninės prekybos rinkoje.
·
·
·Modelis „Dacia Spring“ išlaikė tvirtą poziciją Europos mažmeninės prekybos elektromobilių rinkos viršūnėje ir toliau sparčiai augo pardavimų apimtys – parduota 14 494 vnt.
Nuolat didėjančios pardavimo apimtys ir rinkos dalys
„Dacia“, geriausią kainos ir kokybės santykį turinčio automobilių prekių ženklo, pardavimų apimtys gerokai išaugo, o pirmąjį 2023 m. ketvirtį pasiekė rekordines rinkos dalis ir smarkiai išaugo. Šalyse, kuriose parduodami „Dacia“ automobiliai, parduoti 171 789 vienetai (lengvieji ir lengvieji komerciniai automobiliai), t. y. 34,3 % daugiau nei per tą patį laikotarpį praėjusiais metais.
Dėl sėkmingonaujo prekių ženklo pristatymo, „Dacia“ užimama Europos lengvųjų automobilių rinkos dalis išaugo 0,8 procentinio punkto iki 4,6 % – tai didžiausias padidėjimas tarp 30 didžiausių automobilių prekių ženklų.
Prancūzijoje, didžiausioje šio prekių ženklo rinkoje, pirmąjį ketvirtį užregistruoti 38 938 „Dacia“ automobiliai, o tai yra 32,6 % daugiau nei 2022 m. Dėl šių rezultatų „Dacia“ rinkos dalis (lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių) padidėjo 1,2 procentinio punkto ir pasiekė 7,6 %. Prekių ženklas pranešė apie rekordines pardavimo apimtis ir pasiekė didžiausią per visą istoriją rinkos dalį, taip sustiprindamas savo trečiosios vietos poziciją mažmeninėje rinkoje visuose pardavimo kanaluose. Keturi „Dacia“ modeliai pateko tarp dešimties perkamiausių automobilių mažmeninėje rinkoje – „Sandero“, „Spring“ (geriausiai parduodamas visiškai elektrinis automobilis), „Duster“ ir „Jogger“ užėmė atitinkamai pirmą, ketvirtą, penktą ir dešimtą vietas.
Italijoje per pirmuosius tris šių metų mėnesius „Dacia“ pardavė 25 142 vienetus (29,7 % daugiau) ir užėmė 5,3 % rinkos dalį (lengvieji ir lengvieji komerciniai automobiliai), t. y. 0,2 % daugiau. Pirmąjį kartą „Dacia“ tapo geriausiai parduodamų automobilių prekių ženklu, užimančiu 9,6 % rinkos dalį.
Vokietijoje „Dacia“ taip pat smarkiai augo: čia buvo parduoti 16 399 vienetai (30,4 % daugiau), o prekių ženklo užimama rinkos dalis (lengvieji ir lengvieji komerciniai automobiliai) siekė 2,2 %, t. y. 0,4 % daugiau. Tai buvo antrasis sėkmingiausias prekių ženklo ketvirtis šioje šalyje.
Pirmąjį ketvirtį pardavimas Ispanijoje gerokai išaugo – 140,1 %. „Dacia“ pardavė 11 650 vienetų ir užėmė 4,3 % (lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių) rinkos, t. y. 1,7 % daugiau.
Rumunijoje „Dacia“ modeliai užėmė visas penkias pirmąsias vietas lengvųjų automobilių rinkoje. Prekių ženklas registravo 13 651 vienetų pardavimą, t. y. 81 % daugiau (lengvieji ir lengvieji komerciniai automobiliai). „Dacia“ užėmė 33,1 % rinkos dalį, o tai – 9,8 % daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praeitais metais.
Energinga „Dacia“ metų pradžia
Pirmąjį ketvirtį „Dacia“ išlaikė pagreitį ir išplėtė elektrifikuotų automobilių asortimentą. Tarp jų – „Jogger HYBRID 140“ – pirmasis šio prekių ženklo hibridinis automobilis ir prieinamiausias rinkoje hibridinis šeimos automobilis, taip pat pavasarį pristatytas naujas „ELECTRIC 65“ variklis (65 AG/48 kW) modeliui „Spring“. Šis naujas variklis kartu su unikalia pavarų dėže padidina į ratus perduodamą sukimo momentą, o tai leidžia greičiau įsibėgėti ir užtikrina greitesnę reakciją, didesnį universalumą, vairavimo malonumą ir nuvažiuojamą atstumą.
Nuo „Dacia Spring“ pasirodymo pradžios pateikta beveik 110 tūkst. „Dacia Spring“ užsakymų – tai įrodo, kad modelis yra plačiai prieinamas elektrinio judumo sprendimas. Dabar „Spring Extreme“ su „ELECTRIC 65“ varikliu yra dar universalesnis ir teikia dar didesnį vairavimo malonumą.
Kovo 1 d. keturiems svarbiausiems „Dacia“ modeliams pradėta gaminti „Extreme“ komplektacija įkūnija prekių ženklo laukinę dvasią, pasižymi unikalia nuotykių kupina išvaizda ir siūlo naujas papildomas ypatybes. „Sleep Pack“ – pirmasis priedas, kuris bus parduodamas kaip naujojo „InNature“ priedų asortimento dalis – taip pat atspindi laukinę dvasią.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.