Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ prekių ženklas – jau ant Prancūzijos atvirojo teniso čempionato „Roland-Garros 2023“ kortų tinklo

• Nuo 2022 m. „Renault“ yra Prancūzijos atvirojo teniso čempionato „premium“ partneris • Šių metų čempionatui „Renault 5“ prototipas buvo apipavidalintas blizgia satino baltumo spalva. Tai pirmoji versija iš specialios „Roland-Garros“ serijos, skirtos būsimam visiškai elektriniam „Renault 5“. • „Renault“ žaidėjams ir darbuotojams vežti skiria 185 automobilius, įskaitant 90 „Mégane E-Tech Electric“, 30 „Austral E-Tech full hybrid“ ir naująjį „Espace E-Tech full hybrid“ modelį. • Gerbėjai ir svečiai taip pat galės keliauti trimis visiškai elektriniais, „Renault“ dizainerių komandos atnaujintais „Twingo“ automobiliais. • Trys teniso ambasadoriai Diede de Groot, Luca Van Assche ir Félix Auger-Aliassime įsitraukė į „Renault“ prekių ženklo ĮSA iniciatyvą „Give Me 5“ (liet. „Duok penkis“), kurios tikslas – padėti jaunimui iš prioritetinių miesto rajonų. • Pirmą kartą plačiajai visuomenei bus pristatyti trys nauji modeliai: „Renault 5 Roland-Garros“ prototipas, naujos išvaizdos „4EVER Trophy“ ir naujasis „Espace E-Tech full hybrid“.

2022 m. „Renault“ tapo Prancūzijos atvirojo teniso čempionato partnere. Nuo 2023 m. gegužės 22 iki birželio 11 d. vyksiančiame čempionate bus naudojamas šio prekių ženklo stilius ir logotipas. Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.


Daugiau informacijos – prisegtame pranešime spaudai.


Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.