Pranešimas spaudai

Dalintis

PIRKĖJAMS EUROPOJE PRISTATOMAS NAUJASIS „RENAULT ARKANA“

• Nauja ir išskirtinė kompaktiško miesto visureigio-kupė išvaizda naujoje „Renault“ gamoje. • Nauja aukščiausios komplektacijos „Esprit Alpine“ versija, spinduliuojanti sportiškumą ir eleganciją. • Važiavimo malonumas su degalus taupančia „E-Tech“ technologija ir visiškai hibridine 145 AG galios pavara.

2020 m. spalįpristatytas „Renault Arkana“ jau džiugina 163 tūkst. savinikų visoje Europoje. Šioišskirtinės išvaizdos kupė automobilių Baltijos šalių pirkėjai įsigijo 957, išjų 314 - Lietuvoje. „Arkana“, „Austral“ ir elektrinis „Megane E-Tech“ yra pagrindiniai modeliai, kuriais kompanija „Renault“ siekia lyderystės kompaktiškų visureigių segmente.

Geriausiaiparduodama galios pavara – visiškai hibridinė 145 AG „E-tech“ (63 % visų pardavimųper pirmuosius šešis 2023 m. mėnesius Europoje). Ji neturi analogų rinkoje, josteikiamas vairavimo malonumas yra nepakartojamas, o energijos vartojimoefektyvumas – išskirtinis. Tai yra antrasis kriterijus po dizaino*,į kurį pirkėjai atsižvelgia rinkdamiesi automobilį.

*NCBS apklausa, 2022 m.

NAUJAIŠVAIZDA

Naujasis„Renault Arkana“ modelis puikiai atspindi naująjį kompanijos dizaino identitetą,kuris dera su prekinio ženklo „Nouvelle Vague“ filosofija. „Nouvel'R“ dizainologotipas yra integruotas „Deep Glossy Black“ apdailos juostos jungiančiospriekinius žibintus, centre.

Naujasisdeimanto formą atkartojantis kompanijos logotipas atsispindi ir groteliųdizaine. 3D efektas deimantų kraštuose tarsi išryškina juos ir suteikia gylio.Priklausomai nuo komplektacijos („Evolution“, „Techno“ arba „Esprit Alpine“),šie elementai bus „Black“, „Satin Chrome“ arba „Dark Chrome“ spalvos. Priekiniųgrotelių raštas atkartojamas ir priekiniame buferyje.

Aerodinaminis priekiniobuferio elementas (angl.k.Theaerodynamic blade), atėjęs iš„Formulės 1”, jau tapęs „R.S. Line“ ir „E-Tech Engineered“ versijų skiriamuojuženklu, dabar puošia ir „Techno“ bei „Esprit Alpine“ komplektacijų modelius.„Techno“ komplektacijoje jis yra kėbulo spalvos, o „Esprit Alpine“ versijoje – „SatinGrey“ spalvos.

Bagažinėsdangčio centre esantis logotipas yra „Dark Chrome“ spalvos, suderintas supriekyje esančiu logotipu, taip pat su užrašu ir išmetimo vamzdžių apdaila. Galiniamsžibintams suteikta šiuolaikiška išvaizda, jie dabar šiek tiek tamsinti.

Dekoratyviniųelementų (grotelių, langų apvadų ir kt.) chromuota danga, priklausomai nuoversijos, pakeista į „Black“, „Satin Black“ arba „Glossy Black“ spalvą.

NAUJA„ESPRIT ALPINE“ KOMPLEKTACIJA

Kaip ir kitinaujausi „Renault“ modeliai, naujasis „Arkana“ dabar turi sportišką irelegantišką „Esprit Alpine“ komplektaciją, kuri puikiai atitinka automobiliocharakterį.

Vienas iš išorėsdizaino bruožų – „Satin Gray“ aerodinaminis elementas ant priekinio buferio.Kitas – „Shale Grey“ spalvos „Alpine“ ženkliukas ant „Deep Glossy Black“ sparnoapdailos. Komplektacija taip pat turi naujus 19 colių ratlankius, kurieautomobiliui suteikia ne tik sportiškumo, bet ir pabrėžia išvaizdą. Naujas bagažinėsaptakas pagerina aerodinamiką.

Viduje sėdynėspagamintos iš „Eco Tep“ (10 proc. biologinių medžiagų) ir zomšos imitacijos su mėlynaishorizontaliais persiuvimais ir „Alpine“ logotipu, o saugos diržai – su dviemmėlynomis juostelėmis.

Vidinė durų irvairo pusė turi raudonos, baltos ir mėlynos spalvos persiuvimus, o prietaisųskydelio pilkšva apdaila atrodo elegantiškai ir santūriai.

Nepriklausomainuo pasirinktos galios pavaros, naujojo „Arkana“ komplektacijoje „EspritAlpine“ yra elektroninė pavarų perjungimo svirtis be mechaninių jungčių.

PAPRASTESNISASORTIMENTAS IR DAUGIAU PATOGUMŲ

Naujoji „Arkana“modelių gama sumažinta iki trijų komplektacijų: „Evolution“, „Techno“ ir„Esprit Alpine“.

„Evolution“komplektacijos „Renault EASY LINK“ informacijos ir pramogų sistemoje, kuri taippat belaidžiu ryšiu jungiasi su „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“, dabarstandartiškai įdiegta navigacija. Skaitmeninio prietaisų skydelio ekranoįstrižainė tebėra 7 colių, tačiau dabar informacija rodoma didesniame plote.

„Techno“komplektacijoje ne tik priderinti aerodinaminiai elementai prie kėbulo, bet irpalikti tie patys ratai kaip ir „R.S. Line“ bei „E-Tech Engineered“ versijose.Galinėje dalyje esantis logotipas ir užrašai yra „Satin Chrome“ spalvos.

Šioje gamojepristatoma nauja kėbulo spalva – „Midnight Blue“ – ir siūlomi tos pačios galiospavaros: visiškai hibridinis 145 AG „E-Tech“ variklis ir benzininis 140 AG ir160 AG variklis.

„E-TECH“VISIŠKAI HIBRIDINĖ 145 AG GALIOS PAVARA SU „E-SAVE“ REŽIMU

„E-Tech“visiškai hibridinės 145 AG galios pavaros vairavimo malonumas nepanašus į niekąkitą: važiuojant elektriniu režimu automobilis yra toks pat švelnus, kaip irenergingas bei efektyvus. Jame du elektros varikliai (36 kW pagrindinisvariklis ir 18 kW aukštos įtampos starterio generatorius) sujungti su 4cilindrų 1,6 l, 69 kW (94 AG) benzininiu varikliu, išmaniąja daugiarežime dėžebe sankabos ir 1,2 kW/h akumuliatoriumi.

Pavarų dėžėvaldo 4 benzininio variklio ir 2 pagrindinio elektrinio variklio pavaras.Kitaip tariant, su „E-Tech“ visiškai hibridine galios pavara galima rinktis net14 galimų motoro ir variklio derinių, kad būtų optimizuotas energijos vartojimoefektyvumas.

Automobilisvisada startuoja elektriniu režimu ir iki 80 proc. laiko mieste gali važiuotivien tik elektriniu varikliu, todėl jo sąnaudos, palyginti su standartiniubenzininiu varikliu, sumažėja iki 40 proc. Šios didelio efektyvumo galiospavaros išmetamo CO2 kiekis gali siekti vos 105 g/km, o tai yraišskirtinis rodiklis klasėje. Be to, važiuodami elektriniu režimu mėgaujatėstyla, ir galite patogiai važiuoti nesustodami įkrauti akumuliatoriaus.

Naujojo „Arkana“„E-Tech“ visiškai hibridinė 145 AG galios pavara turi „e-save“ funkciją. Jągalite pasirinkti automobilio centriniame ekrane, automobilio nustatymuose,arba važiavimo režime versijose, kuriose yra „MULTI-SENSE“ nustatymai, ir jipalaiko bent 40 proc. akumuliatoriaus įkrovą, kad prireikus galėtumėte važiuotielektriniu režimu arba padėti varikliui važiuoti stačiose įkalnėse

MALONUSVAIRAVIMAS

Naujasis„Arkana“ sukurtas remiantis Aljanso sukurta CMF-B platforma. Ši platforma buvogiriama už efektyvumą ir vairavimo malonumą, išskirtinį universalumą, puikųvaldymą ir didelį komfortą.

Be to, kadautomobilis užtikrintai laikosi kelyje, naujojo „Arkana“ galiniai rataireguliuojasi taip, kad automobilis išliktų itin stabilus įveikdamas posūkiusdideliu greičiu. Horizontalus judėjimas yra ribotas net ir nelygiuose keliuose.Tikslus ir tiesioginis vairo mechanizmas padidina važiuoklės efektyvumą, o mažas(11,2 m) apsisukimo skersmuo padidina jo manevringumą.

UŽSAKYMAS

Naująjį „RenaultArkana“ bus galima užsisakyti 2023 m. rudenį.

Galerija

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.