Pranešimas spaudai
Naujo automobiliogimimas apima gerokai daugiau. Tai ne tik kėbulo dizainas, variklio galia arinterjero detalės. Čia svarbi kiekviena smulkmena. O ypatingas dėmesysskiriamas įspėjamiesiems garsams.
Sprendimaspasitelkti Jeano-Michelio Jarre‘o talentą kuriant būsimų elektromobiliųskleidžiamus garsus buvo priimtas, 2021 m. tarptautinėje automobilių parodojeMiunchene, kurioje lankėsi ir pats atlikėjas. Jis entuziastingai priėmėkvietimą bendradarbiauti kuriant garsą naujiems kompanijos „Renault“ elektromobiliams.
Suburta darbogrupė suvienijo jėgas sukurti pasisveikinimo garsą įlipus į automobilį beielektromobilio skleidžiamą išorinį įspėjamąjį garsą pėstiesiems.
„Leidimaskurti nuo tuščio popieriaus lapo, muzikantui yra nepaprasta galimybė. Gyvenimastyloje yra iššūkis, bet sykiu jaudinanti patirtis“, – apie muzikinį iššūkįprisipažino Jeanas-Michelis Jarre‘as.
Kūrybinėgrupė pasirinko keletą kūrinių iš naujausio Jean-Michel Jarre‘o albumo„Oxymore“, , o menininkas juos „išskaidė“, kad sukurtų garsų fragmentus,atspindinčias komandos mintis apimančias lengvą judumą bei susirūpinimąpėsčiųjų apsauga.
Eksperimentobandomuoju triušiu tapęs „Megane E-Tech electric“ taip pat turėjo daug darbo:važiavo pirmyn, atgal, 15 km/h, 30 km/h greičiu požeminėje stovėjimo aikštelėje,o vėliau ir lauke. Po daugybės bandymų ir abejonių komanda pasirinkotinkamiausius garsus.
„Pradėjomenuo kelių pavyzdžių, patys atrinkome geriausius, tada leidome komandainuspręsti. Patikslinome atrinktus variantus ir vienbalsiai išrinkome galutinįvariantą“, - komentavo Jean-Michel Jarre‘as.
Liko įveiktidar dvi kliūtis: gauti teisės aktų leidimą naudoti garsą bei kompanijos„Renault“ vadovo Luca de Meo pritarimą. Ar pavyko, sužinosime rugsėjo 4 dienąMiuncheno automobilių parodoje, kurioje bus pristatytas naujas elektromobilis„Renault Scenic E-Tech“.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.