Pranešimas spaudai
4 PAGRINDINIAI MODELIAI, VAROMI NAŠUMO
„Dacia Sandero“pardavimai per metus išaugo 24 proc. iki 138 978 vnt. Nuo 2017 m. „Sandero“ yrapopuliariausias lengvasis automobilis Europoje mažmeninės prekybos rinkose.
Palyginti su2022 m. pirmuoju pusmečiu, „Dacia Duster“ pardavimai išaugo 13 proc. ir pasiekė111 891 vnt. Šis modelis išlieka vienu populiariausiu SUV automobiliu Europojemažmeninės prekybos segmente.
2023 m. pirmąjį pusmetį parduoti 50 569 „Dacia Jogger“automobiliai, o bendras parduotų automobilių skaičius nuo modelio pasirodymorinkoje viršijo 100 tūkst. vienetų. Hibridinė galios pavara ir toliau populiari.Ją renkasi kas ketvirtas pirkėjas. Prekyboje Baltijos šalyse pasirodys kitaismetais.
Elektromobilio „Spring“pardavimai per metus išaugo 38 proc. iki 27 438 automobilių, o modelis išlieka vienupopuliariausių pasirinkimų mažmeninės prekybos segmente Europoje.
PUIKŪS REZULTAtai VISOSE DIDELĖSE EUROPOS RINKOSE
„Dacia“ pardavimai17,5 proc. Išaugusioje Europos lengvųjų automobilių rinkoje padidėjo 29,5 proc.
Nuo 2022 m.I-ojo pusmečio iki 2023 m. I-ojo pusmečio „Dacia“ užimama rinkos dalis lengvųjųautomobilių rinkoje (4,5 proc.) padidėjo 0,4 punkto.
Ilgiausiaiveikiančiame pagrindiniame mažmeninės prekybos segmente „Dacia“ sustiprinosavo: pirmą kartą pakilo į 2-ąją vietą ir padidino savo rinkos dalį iki 8,4proc. (primename, kad2022 m. „Dacia“ mažmeninės prekybos segmente Europoje padidino lengvųjųautomobilių prekybos rinkos dalį iki 7,6 proc. – tuo metu tai buvo rekordinisrodiklis).
DACIA TĘSIA SAVO PLĖTRĄ IRSTRATEGINĘ VEIKLĄ
2023 m. I-ąjįpusmetį „Dacia“ toliau įgyvendino savo strategiją ir didino 4 pagrindiniųmodelių pardavimą. Dabar juose siūloma naujoji „Extreme“ komplektacija,įkūnijanti prekių ženklo vertybes siejamas su veikla gryname ore ir jausulaukusi neabejotinos sėkmės – vos per kelis mėnesius užsakyta daugiau kaip 45tūkst. vienetų.
Visa tai rodo,kad klientai labai palankiai vertina naująją prekių ženklo poziciją.
Dabar „Dacia“ šiasvertybes perkelia į naujas aukštumas: neseniai paskelbta apie planuslenktyniauti Pasaulio ralio reido čempionate su „Aramco“ tiekiamaissintetiniais degalais varomais prototipais. Svarbiausias įvykis bus 2025 m.Dakaro ralis.
„Dacia“ taip pattapo pagrindine „UTMB® World Series“ partnere ir pagrindine „Dacia UTMB®Mont-Blanc“ lenktynių partnere.
„Dacia“ sėkmės istorija tęsiasi – bendra pardavimoapimtis padidėjo 24 proc. Tai pirmas kartas istorijoje, kai „Dacia“ pasiekėantrąją vietą Europos reitinge pagal pardavimą mažmeninės prekybos klientams.Tai rodo, kad mūsų strategija atitinka klientų poreikius.
Tokie rezultatai taip pat susiję su tuo, kad mūsųprekių ženklas nuolat keičiasi. Tai matyti iš mūsų naujausių žingsnių į naujasteritorijas – nuo 2025 m. ralio reido lenktynėse pradėsime naudoti sintetiniusdegalus ir išplėsime savo partnerystę su „UTMB® World Series“, - sako XavierMartinet, „Dacia“ vyresnysis viceprezidentas rinkodarai, pardavimui ir veiklai.
2023 m. I-ojopusmečio apimtys visame pasaulyje (PC+LCV):
„Dacia Sandero“ | 138 978 |
„Dacia Duster“ | 111 891 |
„Dacia Jogger“ | 50 569 |
„Dacia Spring“ | 27 438 |
„Dacia Logan“ | 14 152 |
Kiti | 2 404 |
Iš viso | 345 432 |