Pranešimas spaudai
Transformacija – per kelias dienas
Vidaus degimo varikliu aprūpintos transporto priemonės pertvarkymas į elektrinę taikomas visoms senesnėms nei penkerių metų transporto priemonėms su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Šią „operaciją“ atlieka įgalioti automobilių techninės priežiūros ir remonto specialistai, o jos metu montuojami jau pagaminti rinkiniai.
Minėtas procesas trunka nuo kelių valandų iki keleto dienų, priklausomai nuo modelio. Po pertvarkymo automobiliui suteikiama garantija. Atlikus transformaciją, transporto priemonės registracijos liudijimas turi būti atnaujintas, kad būtų patvirtintas variklio galios šaltinio pakeitimas. Beje, po modifikacijos klasikiniam automobiliui būtina iš naujo atlikti techninę apžiūrą.
Esminė sąlyga, keliama inžinieriams, – išlaikyti automobilio svorį, neviršijantį 120 proc. pirminio homologavimo proceso metu nustatyto svorio. Šį apribojimą diktuoja saugumo sumetimai. Šiuo atveju visos sudedamosios dalys, pavyzdžiui, stabdžiai ir pakaba, suprojektuotos atsižvelgiant į konkretų svorį.
Minėti reikalavimai yra esminė priežastis, kodėl per sunkūs akumuliatoriai negali būti montuojami į klasikinius automobilius ir jų rida po transformacijos bus apribota maždaug iki 90 km. Po pertvarkymo klasikiniai automobiliai bus prilyginami naujiems elektromobiliams, todėl jiems bus taikomos elektromobilių lengvatos ir 2 metų garantija. Be to, transporto priemonei ir toliau bus taikomos tokio paties dažnumo techninės apžiūros kaip ir anksčiau.
Modernizavimas vidaus degimo transporto priemonę paverčia 100 proc. elektra varoma transporto priemone, kuri pasižymi:
• sklandžiu važiavimu be trūkčiojimų ir vibracijos;
• tyliu, patikimu varikliu, kuris neišmeta teršalų ir kurį lengviau ir pigiau prižiūrėti;
• galimybe nemokamai statyti automobilį ir naudotis autobusų juostomis;
• eismo apribojimų nebuvimu mažos taršos zonose.
Gamykla „Refactory“ vykdo keliašakę veiklą šiose srityse:
- „Re-Trofit“: naudotų automobilių atstatymas iki gamyklinės būklės;
- „Re-Energy“: naudotų traukos akumuliatorių pakartotinis panaudojimas energijai kaupti ir naujų energijos technologijų, įskaitant vandenilio elementus, kūrimas;
- „Re-Cycle“: perdirbimas, išteklių valdymas ir „E-Tech“ pavarų dėžių gamyba;
- „Re-Start“: mokymo ir mokslinių tyrimų centras, skirtas uždaram automobilių ciklui.
---------
Apie „Renault“ grupę
Intensyviai transformuojamoje mobilumo rinkoje „Renault“ grupė užima pirmaujančias pozicijas. Sustiprinta aljanso su „Nissan“ ir „Mitsubishi Motors“ ir turinti unikalią patirtį elektrifikavimo srityje, „Renault“ grupė apima keturis vienas kitą papildančius prekių ženklus – „Renault“, „Dacia“, „Alpine“ ir „Mobilize“ – taip siūlydama tvarius ir novatoriškus judumo sprendimus savo klientams. Veikianti daugiau kaip 130 šalių, 2022 m. Grupė pardavė 2,1 mln. automobilių. Joje dirba beveik 106 tūkst. žmonių, kurie kiekvieną dieną įkūnija grupės tikslą, kad judumas suartintų žmones.
Pasirengusi siekti iššūkių tiek kelyje, tiek varžybose, „Renault“ grupė yra įsipareigojusi plataus užmojo vertę kuriančiai transformacijai. Tai orientuota į naujų technologijų ir paslaugų plėtrą bei naują dar konkurencingesnių, subalansuotų ir elektrifikuotų transporto priemonių asortimentą. Atsižvelgdama į aplinkosaugos problemas, Grupė išsikėlė tikslą iki 2040 m. Europoje pasiekti anglies dvideginio poveikio neutralumą.
https://www.renaultgroup.com/en/