Pranešimas spaudai

Dalintis

„RENAULT“ PARDAVIMAI 2023 M. 3-AME KETVIRTYJE EUROPOJE IŠAUGO 25 %, PALYGINTI SU PRAEITAIS METAIS

• „Renault“ pardavimai visame pasaulyje pasiekė 356 747 vienetus 2023 m. 3-ame ketvirtyje ir augo 11 %, palyginti su tuo pačiu ketvirčiu 2022 metais. Per šių metų pirmus 9 mėnesius „Renault“ iš viso pardavė 1 128 885 automobilius arba 11 % daugiau negu 2022 m. Lietuvoje pardavimai traukėsi -2,2%, Baltijos šalyse -1,82%. Teigiamas 9 mėnesių pardavimų pokytis ir beveik 10% augimas fiksuojamas Estijoje. • „Renault“ yra antras pagal populiarumą prekių ženklas Europoje 2023 m., išaugęs 25 % 3-ame ketvirtyje ir 22 % nuo metų pradžios (parduota 726.938 vienetai). „Renault“ pirmauja C segmente, kur augimas siekia 36 % nuo metų pradžios. • „Renault“ išlieka lydere Prancūzijos rinkoje, kurioje nuo metu pradžios parduoti 206 734 lengvieji automobiliai (18 % daugiau nei 2022 m.) ir 80 422 lengvųjų komercinių transporto priemonių (+12 %). „Austral“, kurių parduota 22 700, pirmauja C-SUV segmente. • „Renault“ ir toliau pirmauja lengvųjų komercinių automobilių rinkoje, kur fiksuojamas dviženklis augimas visame pasaulyje (+21,5 %), o ypač Europoje (+25,4 %). „Renault“ yra Europos komercinių furgonų lyderė. • „Renault“ paskelbs savo „tarptautinį veiksmų planą iki 2027 m.“ 2023 m. spalio 25 d.

Staigus hibridiniųelektrinių transporto priemonių 48 % augimas iki 127.224 vienetų leido„Renault“ prekių ženklui padaryti ženklią pažangą elektrifikuotų automobiliųrinkoje. Dėl šio staigaus hibridinių elektrinių transporto priemonių pardavimųaugimo bendri elektrifikuotų automobilių pardavimai pakilo 19 % iki200.000 vienetų. Šią žymią sėkmę užtikrino hibridinių elektrinių „Austral“ ir„Arkana“ modelių pardavimai, siekę atitinkamai 65 % ir 55 %. Be to,Europoje pasirodžiusio „Espace“ pardavimai buvo daug žadantys Prancūzijoje irIspanijoje, todėl planuojama juos plėsti kitose Europos šalyse nuo 2023 m.spalio mėn.

„Megane E-Tech“elektromobilio pardavimai viršijo 35.000 vienetų šiais metais. Šis modelisreikšmingai prisidėjo prie „Renault“ elektromobilių pardavimų ir siekė beveik54 % arba 64.854 vienetus. Europoje „Megane E-Tech“ modelis sudaro2,2 % elektromobilių rinkos.

Plečiant šio prekių ženkloelektromobilių asortimentą, „Scenic E-Tech“ elektromobiliais, kurie buvopristatyti Miuncheno automobilių parodoje 2023 m. rugsėjo mėn., busprekiaujama per visus 2024 m. Užsakymus „Scenic E-Tech“ elektromobiliamsbus galima pateikti nuo 2023 m. pabaigos.

Augimas didelės vertės verslo segmente

„Renault“ prekių ženklo C segmento modeliųreikšmė bendruose pardavimuose vis didėja, nes jų iš viso parduota 190.535vienetų arba 36 % daugiau. „Austral“ labai prisidėjo prie šios sėkmės, nesper pirmus 9 mėnesius jų buvo parduota 60.305, o „Arkana“ pardavimaistabiliai augo iki 59.542.

Nepaisant nuolatiniųtiekimo sunkumų, „Renault“ pasiekia užsibrėžtus mažmeninės prekybos tikslus irišlaiko optimalų pardavimų lygį – daugiau kaip kas antra transporto priemonėparduodama fiziniams asmenims. Mažmeninės rinkodaros priemonių efektyvumas nuo2023 m. pradžios pasiekė 50 %, o tai 7 punktais daugiau negu rinkosvidurkis (43 %).

Augimas lengvųjų komercinių automobilių rinkoje

„Renault“ toliau pirmaujalengvųjų komercinių automobilių rinkoje, o pardavimai auga dviženkliaisprocentų skaičiais. Per 2023 m. pirmus 9 mėnesius pasauliniaipardavimai pasiekė 281.404 vienetus (+21%), o pardavimai Europoje pakilo26 % iki 214.255 vienetų, rinkai išaugus 14 %.

Tokius dinamiškusrezultatus Europoje skatino pagrindinių šio prekių ženklo gaminių – „Express“(+25%), „Kangoo“ (+33%), „Trafic“ (+29%) ir „Master“ (+13%) – sėkmė.

„Renault“ prekių ženklotarptautinis veiksmų planas iki 2027 m

Spalio 25 d. „Renault“pristatys savo tarptautinį veiksmų planą iki 2027 m. kartu su naujuoju„Renault Kardian“ – pirmu gaminių plėtroje už Europos ribų dalyvaujančiumodeliu.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.