Pranešimas spaudai
Staigus hibridiniųelektrinių transporto priemonių 48 % augimas iki 127.224 vienetų leido„Renault“ prekių ženklui padaryti ženklią pažangą elektrifikuotų automobiliųrinkoje. Dėl šio staigaus hibridinių elektrinių transporto priemonių pardavimųaugimo bendri elektrifikuotų automobilių pardavimai pakilo 19 % iki200.000 vienetų. Šią žymią sėkmę užtikrino hibridinių elektrinių „Austral“ ir„Arkana“ modelių pardavimai, siekę atitinkamai 65 % ir 55 %. Be to,Europoje pasirodžiusio „Espace“ pardavimai buvo daug žadantys Prancūzijoje irIspanijoje, todėl planuojama juos plėsti kitose Europos šalyse nuo 2023 m.spalio mėn.
„Megane E-Tech“elektromobilio pardavimai viršijo 35.000 vienetų šiais metais. Šis modelisreikšmingai prisidėjo prie „Renault“ elektromobilių pardavimų ir siekė beveik54 % arba 64.854 vienetus. Europoje „Megane E-Tech“ modelis sudaro2,2 % elektromobilių rinkos.
Plečiant šio prekių ženkloelektromobilių asortimentą, „Scenic E-Tech“ elektromobiliais, kurie buvopristatyti Miuncheno automobilių parodoje 2023 m. rugsėjo mėn., busprekiaujama per visus 2024 m. Užsakymus „Scenic E-Tech“ elektromobiliamsbus galima pateikti nuo 2023 m. pabaigos.
Augimas didelės vertės verslo segmente
„Renault“ prekių ženklo C segmento modeliųreikšmė bendruose pardavimuose vis didėja, nes jų iš viso parduota 190.535vienetų arba 36 % daugiau. „Austral“ labai prisidėjo prie šios sėkmės, nesper pirmus 9 mėnesius jų buvo parduota 60.305, o „Arkana“ pardavimaistabiliai augo iki 59.542.
Nepaisant nuolatiniųtiekimo sunkumų, „Renault“ pasiekia užsibrėžtus mažmeninės prekybos tikslus irišlaiko optimalų pardavimų lygį – daugiau kaip kas antra transporto priemonėparduodama fiziniams asmenims. Mažmeninės rinkodaros priemonių efektyvumas nuo2023 m. pradžios pasiekė 50 %, o tai 7 punktais daugiau negu rinkosvidurkis (43 %).
Augimas lengvųjų komercinių automobilių rinkoje
„Renault“ toliau pirmaujalengvųjų komercinių automobilių rinkoje, o pardavimai auga dviženkliaisprocentų skaičiais. Per 2023 m. pirmus 9 mėnesius pasauliniaipardavimai pasiekė 281.404 vienetus (+21%), o pardavimai Europoje pakilo26 % iki 214.255 vienetų, rinkai išaugus 14 %.
Tokius dinamiškusrezultatus Europoje skatino pagrindinių šio prekių ženklo gaminių – „Express“(+25%), „Kangoo“ (+33%), „Trafic“ (+29%) ir „Master“ (+13%) – sėkmė.
„Renault“ prekių ženklotarptautinis veiksmų planas iki 2027 m
Spalio 25 d. „Renault“pristatys savo tarptautinį veiksmų planą iki 2027 m. kartu su naujuoju„Renault Kardian“ – pirmu gaminių plėtroje už Europos ribų dalyvaujančiumodeliu.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.