Pranešimas spaudai

Dalintis

Per 2023 m. pirmus 9 mėnesius „Dacia“ ūgtelėjo 16,7 % Europoje bei 6,82 % Baltijos šalyse

• Per 2023 m. pirmus 9 mėnesius „Dacia“ pardavė iš viso 493511 lengvųjų automobilių ir visureigių arba 16,7 % daugiau negu per tą patį 2022 m. laikotarpį. Vien tik trečiame ketvirtyje „Dacia“ įregistravo 148124 pardavimų sandorius, kurių apimtys išaugo 2,4 %, palyginti su 2022 m. 3-iu ketvirčiu – geriausiu metų ketvirčiu pagal rinkos dalį. • Baltijos šalyse, „Dacia“ rinkos dalis išlieka stabili (3,8 %), nors pardavimų apimtys palyginus su 2022 m. augo. Per 2023 m. pirmus 9 mėnesius viso buvo įregistruota 2301 „Dacia“ markės automobiliai arba 6,82 % daugiau, palyginti su 2022 m. (2154 vnt.). • Keturi svarbiausi „Dacia“ modeliai pasižymėjo augimu per šių metų pirmus 9 mėnesius: „Spring“ išaugo 40,6 %, „Sandero“ – 18,3 %, „Duster“ – 4,1 %, „Jogger“ – 76,1 %. • „Dacia“ lengvųjų automobilių rinkos dalis buvo stabili Europoje per 2023 m. pirmus 9 mėnesius, nepaisant šiek tiek sumažėjusios mažmeninės rinkos (privačių klientų dalis Europoje sumažėjo nuo 44 % iki 40 %*). • Pagrindinėje privačių klientų rinkoje „Dacia“ su 8,4 % rinkos dalimi*, kuri išaugo 0,8 procentinio punkto, palyginti su 2022 m., įsitvirtino 2-oje vietoje Europos rinkoje.

Keturių svarbiausių modelių pardavimai vis dar auga

„Dacia Sandero“ pardavimai siekė 199516automobilių arba 18,3 % daugiau negu per tą patį praeitų metų laikotarpį.„Sandero“ išlaiko savo, kaip rinkos lyderio, poziciją asmeninių automobiliųpardavimų srityje Europoje nuo 2017 m*.

„Dacia Duster“ pardavimai ūgtelėjo4,1 %, palyginti su tuo pačiu 2022 m. Laikotarpiu - parduoti 154460vienetai,. Šis modelis Europoje išlieka tarp trijų pirmaujančių transportopriemonių asmeninių visureigių klasėje*.

„Dacia Jogger“ pardavimai išaugo 76,1 %iki 70932 vienetų per šių metų pirmus 9 mėnesius. Šis modelispirmauja C segmento mažmeninės prekybos pardavimuose (išskyrus visureigius)*.

„Dacia Spring“ automobilių parduota 44262arba 40,6 % daugiau negu per tą patį laikotarpį praeitais metais. Šisautomobilis Europoje išlieka populiariausių elektromobilių trejetuke*.

Pažanga visose didžiausiose Europos rinkose

„Dacia“ pardavimai padidėjo 19,6 %Europos asmeninių automobilių rinkoje, kuri išaugo 16,9 %.

Europos lengvųjų automobilių pardavimuose„Dacia“ rinkos dalis siekė 4,4 %, o tai 0,1 procentiniu punktu daugiau,palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2022 m., nepaisant nepalankausrinkodaros kanalų pakeitimo poveikio rinkai.

Atsižvelgiant į „Dacia“ istorinį pagrindinįklientų ratą, šis modelis išlieka tarp trijų Europos lyderių, užimdama8,4 %* rinkos dalį.

Baltijosšalyse,„Dacia“ rinkos dalis išlieka stabili (3,8 %), nors pardavimų apimtys palyginussu 2022 m. augo. Per 2023 m. pirmus 9 mėnesius viso buvo įregistruoti2301 „Dacia“ markės automobiliai arba 6,82 % daugiau, palyginti su2022 m. (2154 vnt.).

Lietuvoje„Dacia“ toliau stiebiasi pardavimuose bei išsilaiko 8 vietoje populiariausiųmarkių dešimtuke. Per 2023 m. pirmus 9 mėnesius parduota 958 automobiliaiarba 23,29 % daugiau nei per tą patį laikotarpį 2022 m. (777 vnt.), o užimamarinkos dalis išaugo 0,7 procentinio punkto.„Dacia“ išliekalydere „B“ segmente, kur su 19,1 % dalimi karaliauja „Sandero“. Miesto visureigiųklasėje „Duster“ yra trečias pagal populiarumą automobilis Lietuvoje.

Nors Latvijoje„Dacia“ asmeninių automobilių ir visureigių pardavimų apimtys traukėsi vos0,12% ir iš viso sudarė 810 vienetų arba vos vienu automobiliu mažiau nei pertą patį laikotarpį pernai. „Dacia“ užima 4-ą vietą pagal mažmeninės prekybospardavimus su 2 modeliais tarp 15 lyderių. „Sandero“ yra pimas „B“ segmente“, o„Duster“ yra 2-oje vietoje populiariausių kompaktiškų miesto visureigiųklasėje.

Estijoje„Dacia“ sekasi prasčiausiai. Čia gamintojas yra 12 vietoje tarp visų markių.Parduoti 533 automobiliai, arba 33 vienetais (5,3 % mažiau nei 2022 m. (566vnt.)) mažiau nei pernai. Šalyje „Dacia“ užima 2,6 % rinkos dalį. „Dacia Sandero“modelis yra trečias pagal populiarumą „B“ segmente, tačiau „Duster“ yraparduodama daugiausiai. T.y. kas antras parduotas „Dacia“ automobilis yra„Duster“.

„Dacia“ įsigijo daugiau kaip 8 milijonaiklientų

2023 m. „Dacia“ peržengė8 milijonų parduotų automobilių ribą.

„Dacia“ prekių ženklo padėtis irstrategija vis patraukia naujų klientų.

2023 m. pradžioje pristatyta„Extreme“ modifikacija sulaukė didelės sėkmės ir dabar sudaro 1/3 klientųužsakymų.

„Dacia“ sėkmės istorija tęsiasi, nes per2023 m. pirmus 9 mėnesius apimtys padidėjo 16,7 %. Turintstrategiją, kai nuolat peržiūrimos esminės savybės, kartu siūlant geriausiąkainos ir aptarnavimo santykį, nuo 2004 m. „Dacia“ patraukė daugiau kaip 8 milijonusklientų ir įtvirtino savo kaip Europos antro geriausio mažmeninio prekybininkopoziciją. Labai vertiname klientų mums rodomą pasitikėjimą“.

XavierMartinet, „Dacia“ vyresnysis viceprezidentas rinkodarai, pardavimui ir veiklai

2023 m. 9 mėnesių pasaulinės apimtys(asmeniniai automobiliai + visureigiai):

DACIA Sandero

199.516

DACIA Duster

154.460

DACIA Jogger

70.932

DACIA Spring

44.262

DACIA Logan

20.789

Kiti

3.552

Iš viso

493.511



*2023 m.rugpjūčio mėn. pabaigos rezultatai / rugsėjo mėn. pabaigos rezultatų nėra.

Lengvųjų automobilių mažmeninis pardavimas Europoje =Austrija, Belgija, Kroatija, Čekija, Danija, Suomija, Prancūzija, Vokietija,Vengrija, Italija, Liuksemburgas, Nyderlandai, Norvegija, Lenkija, Portugalija,Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Ispanija, Švedija, Šveicarija, JungtinėKaralystė.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.