Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ ėmėsi ambicingo tikslo – sukurti naujos kartos elektrinį variklį

Prancūzijos automobilių lyderė „Renault“ kartu su partneriu „Valeo“ suvienijo jėgas svarbiai misijai. Bendrovių tikslas – sukurti visiškai naujos kartos elektrinį variklį, kuris būtų dar kompaktiškesnis, galingesnis bei draugiškesnis aplinkai. Kodiniu pavadinimu E7A pramintas variklis tebėra kūrimo stadijoje ir turėtų debiutuoti 2027-aisiais.

Kai„Renault“ 2012 metais pristatė mažylį „ZOE“, jis tapo pirmuoju serijiniumodeliu, kuriame panaudotas elektra sužadinamas sinchroninis variklis (EESM). Būtentšis pionieriškas kūrinys tapo atspirtimi imtis dar ambicingesnio tikslo –suprojektuoti „viskas viename“ architektūra paremtą inovatyvųjį E7A variklį.

Vienaspagrindinių inžinierių tikslų – pasiekti tokią pat galią, lyginant sudabartiniais varikliais, montuojamais į „Megane E-Tech electric“ ir naująjį„Scenic E-Tech electric“, tačiau padaryti jį bent 30 proc. kompaktiškesniu. Beto, siekis yra sukurti trečdaliu tvaresnį ir aplinkai draugiškesnį produktą,todėl planuojama rotoriaus gamybai pasitelkti technologiją be vadinamųjų retųjųžemių (angl. Rare earths free).

Šiuo atveju vietoje nuolatinių magnetų ketinama panaudotisuvyniotą rotorių. „Renault“ inžinierių teigimu, toks sprendimas leis 30 proc.sumažinti anglies dioksido pėdsaką, pagerins variklio našumą, užtikrinssklandesnę tiekimo grandinę ir leis išvengti priklausomybės nuo retųjų žemių irmagnetų tiekėjų.

E7A tapsjau trečiosios kartos elektriniu varikliu. Kruopščiai suprojektuota variklioarchitektūra padės sutrumpinti elektromobilio baterijos įkrovimo laiką, nes sistema buspritaikyta 800, o ne 400 voltų įtampai, kuri šiuo metu yra standartinė.

Savo ruožtu partnerio„Valeo“ sukurtas statorius padidins variklio galią ir efektyvumą. Naujasis E7Avariklis išvystys iki 200 kW galią, tačiau nesunaudos daugiau elektrosenergijos nei įprasti dabartiniai varikliai, naudojami kai kuriuose „Renault“modeliuose. E7A variklyje varinių laidų montavimui taip pat bus pasitelkta „hairpin“technologija, kuri nuo 2010 m. yra „Valeo“ specializacija.

Šiuo metu E7A variklis vis dar yra kūrimostadijoje. Prieš pasiekdamas serijinę gamybą, jis turės pereiti ir kitusetapus. Masinė šio naujos kartos variklio gamyba „Renault“ grupės Cléongamykloje prasidės 2027 m. pabaigoje.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.