Pranešimas spaudai

Dalintis

2023-aisiais atsigaunant automobilių rinkai – ryškus „Renault“ grupės šuolis

Po visą automobilių rinką sukrėtusios COVID-19 pandemijos „Renault“ grupė 2023 metais atsitiesė ir smarkiai padidino savo pardavimo apimtis visame pasaulyje. Lyginant su 2022-aisiais, praėjusiais metais pardavimas augo 9 proc., o per metus iš viso buvo parduota daugiau nei 2,2 mln. grupės automobilių. Augimą fiksavo visi trys „Renault“ grupei priklausantys prekės ženklai.

Atsigaunantglobaliai automobilių rinkai, Prancūzijos gigantė „Renault“ grupė 2023 metaisdemonstravo įspūdingus rezultatus. Iš viso praėjusiais metais ji pardavė 2 235345 „Renault“, „Dacia“ bei „Alpine“ ženkleliais papuoštus automobilius visamepasaulyje. Lyginant su 2022-aisiais, fiksuotas 9 proc. augimas.

Kalbant vien tikapie Europą, „Renault“ grupė Senajame žemyne pardavimo apimtis augino net 18,6proc. Bendrai visos Europos automobilių rinka praėjusiais metais augo 13,9proc.

Prie visos grupėssėkmės itin daug prisidėjo puikūs „Renault“ prekės ženklo rezultatai. 2023metais minėtam gamintojui pavyko pasiekti 9,4 proc. augimą, o visame pasaulyjeparduotos 1 548 748 šio prekės ženklo transporto priemonės.

„Renault“ irtoliau išlieka geriausiai parduodamu prancūzišku prekės ženklu pasaulyje. Savoruožtu Europoje „Renault“ taip pat užfiksavo puikų augimą ir aplenkė rinkosvidurkį: lyginant su 2022 metais, šis rodiklis išaugo 19,3 proc.

Savo ruožtu „Dacia“prekės ženklas demonstravo dar didesnį augimą. 2023 metais „Dacia“ pardavimoapimtis didino 14,7 proc., o iš viso parduotas 658 321 minėtos markėsautomobilis. Tokius rezultatus lėmė naujas „Dacia“ prekės ženklo identitetas, paremtasketuriais kertiniais modeliais: „Sandero“, „Duster“, „Jogger“ ir „Spring“. Šiųvisų modelių pardavimais, lyginant su 2022 metais, taip pat augo.

Įkandin„Renault“ bei „Dacia“ sekė ir trečiasis grupės prekės ženklas „Alpine“. Visdaugiau vairuotojų susidomėjimo sulaukiantis vardas praėjusiais metaispardavimo apimtis augino 22,1 proc. Iš viso pernai buvo parduota 4 328 vnt. minėtosmarkės automobilių visame pasaulyje.

„Renault“ grupė toliautęsia ir elektrifikacijos plėtrą. Atsižvelgdama į klientų poreikius, ji priėmėtechnologinius sprendimus, kurie pasiteisina, ir spartina savo pastangasvykdyti energetikos pertvarką.

Tai lėmė, kadatitinkamai augtų hibridinių ir visiškai elektrinių transporto priemoniųpaklausa. Štai Europoje „Renault“ prekės ženklas sustiprino savo pozicijas ir užėmėtrečią vietą elektrifikuotų transporto priemonių srityje. Tą nulėmė didžiulispirkėjų susidomėjimas „Megane E-Tech“ modeliu, kuris užima 2,2 proc. visiškaielektrinių transporto priemonių rinkos.

Savo ruožtu „DaciaJogger HYBRID 140“, parduodamas nuo 2023 metų sausio, sudaro daugiau kaip 25proc. visų „Jogger“ pirkėjų užsakymų. Tuo metu „Dacia Spring“ išlaiko savo vietąEuropos mažmeninės prekyboselektromobiliais lyderių trejetuke.



Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.