Pranešimas spaudai

Dalintis

APIE GARSO DIZAINĄ SU JEAN-MICHEL JARRE

Atlikėjas, dainų autorius ir rašytojas, elektronikos pionierius ir technologijų mėgėjas Jeanas-Michelis Jarre'as įsipareigojo bendradarbiauti su „Renault“, kad sukurtų geriausią įmanomą garso patirtį naujuose šio prekės ženklo automobiliuose. Vienas pirmųjų jo projektų buvo kartu su „Ircam“ ir grupės garso dizaino komandomis sukurti dviejų tipų garsus „Renault“ elektriniams ir hibridiniams modeliams: VSP („Vehicle Sound for Pedestrians“) – važiuojant nedideliu greičiu skleidžiamą, pėstiesiems skirtą išorinį įspėjamąjį garsą, ir pasisveikinimo garsų seką įlipus į automobilį. Video: https://www.youtube.com/watch?v=1XZzTolLv1I

Dokumentiniamefilme „Garso dizaino istorija“ pristatomi atlikto darbo užkulisiai ir parodomasJeano-Michelio Jarre'o, kaip menininko ir inžinieriaus, indėlis. Jamenušviečiamas nuostabus žmogaus nuotykis ir paaiškinama daugybė klausimų,susijusių su garso dizainu, nuo pirmųjų minčių iki šių garsų atskleidimo„Scenic E-Tech electric“ 2023 m. Miuncheno IAA automobilių parodoje.

Variklio,indikatorių, ekrano signalų garsas ar net garso atkūrimas salone... Jau kelisdešimtmečius „Renault“ į savo transporto priemonių kūrimą įtraukia garsodizaino principus. Tai logiška prekės ženklui, kuris tiki, kad technologinėsnaujovės turi turėti „pridėtinę žmogiškąją vertę“. Tai požiūris, kuris tarnaujaklientams ir visuomenei.

„Renault“jau daugiau nei 30 metų siekia kurti „voitures à vivre“. Mes natūraliairūpinamės savo klientais ir lepiname juos geriausia įmanoma garso aplinka.“

Fabrice'asCambolive'as, „Renault“ prekės ženklo generalinis direktorius

Geriausiųjų apsuptyje

Garso dizainopritaikymo sritis išsiplėtė pasirodžius pirmiesiems elektra varomiemsautomobiliams. Kai nėra variklio triukšmo, kaip „išrasti“ tą garsą? Dar 2010 m.„Renault“, pristatydama „DeZir“ koncepciją, pasiūlė „VSP garsą“ („Vehicle Soundfor Pedestrians“, pėstiesiems skirtas išorinis įspėjamasis garsas, sklindantisvažiuojant nedideliu greičiu), kuris buvo netrukus pristatytas į gatvesišriedėjus ZOE modeliui.

Šio ir visųkitų garsų, pavyzdžiui, pasisveikinimo automobilyje, sukūrimas tokiam prekėsženklui kaip „Renault“ yra pagrindinis iššūkis: garso dizainas pasitarnaujasaugumui ir garso ekologijai, kad gyvenimas mieste būtų darnesnis, tačiau kartusukuria šiltą ir žmogišką patirtį automobilyje, atitinkančią prekės ženklo įvaizdį.Technologijos, skirtos humanizuoti vairuotojo ir transporto priemonės santykį.

Kad taipasiektų, „Renault“ garso dizaino komandos jau seniai bendradarbiauja sutokiais partneriais kaip „Ircam“ (Paryžiaus akustikos tyrimų ir koordinavimoinstitutas) ir kompozitorius Andrea Cera. Į šį sąrašą neseniai buvo įtrauktasir Jeanas-Michelis Jarre'as.

Įtraukianti garso patirtis

J. Jarre'otikslas – padėti „Renault“ sukurti geriausią įmanomą garso pojūtį naujoseelektrinėse ir hibridinėse transporto priemonėse. Įtraukianti, daugiajutiminėir itin aukštos kokybės patirtis leidžia pasijusti tarsi savo svetainėje.Pavyzdžiui, per multimedijos sistemą sukuriama muzikinė aplinka, įskaitantoriginalų tinklalaidžių režimą, skirtą tokio tipo šaltiniams. Taip pat buvo siekiama,pasitelkus naują VSP garsą ir naujus sveikinimo sekos garsus, sukurti empatiškągarsinę tapatybę, kuri asocijuojasi su judrumu, o ne greičiu ir galia.

Susijungusšiems Jeano-Michelo Jarre'o garso ir „Renault“ elektromobilių pasauliams atsiradogalimybė prekės ženklui išsiskirti ir įtvirtinti savo tapatybę nauja išraiškosforma, kuri iki šiol buvo mažai tyrinėta ir išnaudota.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.