Pranešimas spaudai
·
Naujasis „Renault Master“ nuo pat pradžių buvo projektuojamastaip, kad juo būtų galima nuvažiuoti kuo toliau, pakrauti daugiau ir išleistimažiau. Dėl šios priežasties kūrėjai naujajame „Master“ nusprendė montuotidviejų dydžių baterijas, optimizuotas pagal talpą, dydį ir masę. Inžinieriaikartu su dizaineriais taip pat iš esmės patobulino furgono aerodinamiką irpanaudojo visiškai naują novatorišką platformą.
Furgone galima rinktis iš dviejų baterijų variantų: 40ir 87 kWh. Akumuliatoriai montuojami į vieną korpusą ir pritaikyti važiavimoreikalavimams tiek mieste, tiek priemiestyje. Be to, jie netrukdo transportopriemonės naudingosios apkrovos talpai – o tai yra esminis kriterijus šiamesegmente.„Renault“ optimizavo furgononuvažiuojamą atstumą, išspręsdama jį dviem aspektais: įgyvendindama „Aerovan“vardu pavadintą dizaino koncepciją ir kelių energijos sistemų platformą(apimančią pagrindinį variklį, naujovišką dinaminę stabdymo ir baterijosšilumos valdymo sistemas).Būtent „Aerovan“ dizainasužtikrina didžiausią efektyvumą šioje kategorijoje, nepriklausomai nuoenergijos šaltinio. Furgono SCx rodiklis yra daugiau kaip 20 proc. Mažesnis neipirmtako, todėl jis patenka tarp geriausiųjų šiame segmente.
Naujasis elektrinis „RenaultMaster E-Tech“ buvo sukonstruotas vėjo tunelyje. Jo siluetas ir kiekvienadetalė buvo išbaigti iki tobulumo. Kuriant prototipus tunelyje praleistatūkstančiai valandų, o vėliau, atsižvelgiant į furgono dydį, sertifikavimobandymai atlikti lėktuvams skirtame vėjo tunelyje.Siekiant patenkinti visusprofesionalių vairuotojų reikalavimus, buvo patobulintos jėgos agregatocharakteristikos: įdiegtas 300 Nm/105 kW variklis ir transmisijos sistema suvienu didžiausių perdavimo koeficientų sunkiųjų elektrinių furgonų rinkoje.
Baterijos šilumos valdymosistema palaiko pastovią temperatūrą, todėl padidėja baterijos našumas irpailgėja jo eksploatavimo laikas. Kabinos oro kondicionavimo sistema (kuri yrastandartinėje įrangoje) taip pat padeda palaikyti optimalią vidaus temperatūrąir ilgesnį furgono nuvažiuojamą atstumą tiek vasarą, tiek žiemą.Dinaminė stabdžių sistema –pirmoji lengvojoje komercinėje transporto priemonėje – taip pat apribojavariklio skyriuje esančių komponentų skaičių (stabdžius įjungia vidinisvariklis). Be to, ji ne tik padidina stabdymo efektyvumą, bet ir greičiaureaguoja, todėl pagerėja aktyvioji transporto priemonės sauga.
Atskyrus jėgą, kuriavairuotojas spaudžia pedalą, nuo stabdymo mechanizmo, sistema gali paverstilėtėjimo kinetinę energiją į elektros energiją, kuri įkrauna bateriją irprailgina nuvažiuojamą atstumą. Tokiu būdu sistema gali surinkti iki 95 kWenergijos.
Visi šie patobulinimai itinpagerino efektyvumą: naujasis „Renault Master“ sunaudoja 27 proc. mažiau energijosnei senesnės kartos furgonas, o jo nuvažiuojamas atstumas pagal WLTP standartąyra 460 km su 87 kWh baterijos versija ir apie 200 km su 40 kWh baterija.
Naujasis elektrinis „RenaultMaster E-Tech“ gali pasigirti 1 625 kg naudingąja apkrova (furgone, kuriamreikalingas B kategorijos vairuotojo pažymėjimas) ir gali vilkti 2,5 tonossvorį. Jo sąnaudos išlieka optimalios – 21 kWh/100 km (WLTP) su 87 kWhbaterija.
130 kW nuolatinės srovėsgreitasis įkrovimas per 30 minučių furgoną leidžia įkrauti tiek, kad jis galėtųįveikti 252 km. 22 kW kintamosios srovės „Wallbox“ įkrovimo stotelė baterijąnuo 10 proc. iki 100 proc. įkrauna per mažiau nei keturias valandas.
Elektrinis „Renault Master E-Tech“ yravienintelė savo kategorijos transporto priemonė, gaminama Prancūzijoje: visostrys versijos (su vidaus degimo varikliu, elektrinė ir vandenilinė) ir visikėbulai gaminami iš tos pačios gamybos linijos Batiji gamykloje netoli Meco,rytų Prancūzijoje.
Naująjį „Renault Master“bus galima įsigyti nuo 2024 m. pavasario.
APIE „RENAULT“
Daugiau nei šimtmetį „Renault“ kuria, gamina irparduoda lengvuosius krovininius automobilius, kurie atitinka profesionaliųklientų poreikius visame pasaulyje. „Express“, „Kangoo“, „Trafic“ ir „Master“ –kultinės transporto priemonės, kurios visame pasaulyje pripažįstamos dėlnaujovių, kurios jos pagerina kasdienį naudotojų gyvenimą.
Daugiau nei dešimtmetį būdama Europos lyderė daugelyjerinkų (vidaus degimo varikliu varomų ir elektronių transporto priemonių), „RenaultPro+“ siūlo individualius ir išmanius tvaraus judumo sprendimus, pasitelkdamaunikalų sprendimų, paslaugų ir finansavimo pasiūlymų derinį, kuris supaprastinair skatina profesionalių klientų verslą. Ji sujungia novatoriškus skaitmeniniussprendimus su patvirtintų kėbulų gamintojų grupe ir komercinių transportopriemonių ekspertų tinklu, įsikūrusiu daugiau nei 600 „Renault Pro+“ centrųdaugiau nei 25 šalyse.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.