Pranešimas spaudai
Populiariausias pasaulyje prancūziškų automobilių gamintojas „Renault“plečia vadinamojo C segmento kompaktiškų automobilių pasiūlą ir jau netrukuspirkėjams pasiūlys naujausią savo kūrinį. Šiandien, vasario 8-ąją, paaiškėjo,kad būsimasis šeimos visureigis bus pavadintas „Symbioz“ vardu. Novatoriškodizaino, unikaliu interjeru ir našia „E-tech“ jėgaine aprūpintas modelisrinkoje pasirodys 2024-ųjų pavasarį.
Anot „Renault“ atstovų, „Symbioz“ vardas būsimajam kompaktiškam šeimosvisureigiui parinktas neatsitiktinai. Jis skamba kaip prancūziškas „symbiose“,kilęs iš senovės graikų kalbos žodžio „symbiosis“, reiškiančio „gyventi kartu“.Tai vertybė, giliai įsišaknijusi „Renault“ DNR, kurios šūkis yra „automobiliaigyvenimui“.
„Šiam naujam kompaktiškamšeimos automobiliui norėjome suteikti žmogišką reikšmę turintį pavadinimą,išreiškiantį glaudų šeimos ir automobilio ryšį. Pavadinimas „Symbioz“ puikiaiiliustruoja gyvenimą su mūsų automobiliu, vietą, kurioje keleiviai tarsisusilieja su savo automobiliu ir aplinka“, – sako Mindaugas Plukys, „Renault“viešųjų ryšių ir komunikacijos koordinatorius Baltijos šalyse.
Prancūzijosautomobilių gamintojo atstovo teigimu, „Symbioz“ pasižymi nauju prekės ženklodizainu. Naujasis visureigis yra kompaktiškiausias hibridinis automobilis„Renault“ C segmento asortimente – jo ilgis siekia vos 4,41 m. Nepaisant to, būsimojokrosoverio interjeras suprojektuotas taip, kad patenkintų visos šeimosporeikius – jame daug erdvės ir vietos kroviniams.
Negana to, naujajamemodelyje įdiegtos geriausios „Renault“ technologijos, įskaitant „E-Tech“visiškai hibridinį 145 AG variklį, užtikrinantį didesnį vairavimo malonumą irmažesnes degalų sąnaudas, bei naujos kartos „Solarbay“ panoraminį stiklinįstogą, pagrįstą PDLC (angl. Polymer-Dispersed Liquid Crystals)technologija ir užtamsinamą be užuolaidėlės.
Būsimasis „Symbioz“prisijungs prie gausios „Renault“ kompaktiškų automobilių segmento šeimos.Pirkėjai Europoje iki šiol gali rinktis tokius modelius kaip „Mégane“, „Scénic“,„Austral“ ar „Arkana“, pasižyminčius pažangiausiomis technologijomis irefektyviomis „E-Tech“ hibridinėmis ar visiškai elektrinėmis jėgainėmis.
APIE „RENAULT“
„Renault“, istorinis judumo prekių ženklas irelektromobilių pradininkas Europoje, visada kūrė naujoviškas transportopriemones. Įgyvendindama strateginį planą „Renaulution“, „Renault“ pradėjoambicingą, vertę kuriančią pertvarką, kuria siekiama konkurencingesnio, labiausubalansuoto ir elektrifikuoto asortimento. „Renault“ tikslas – įdiegti šiuolaikiškas technologijas, energetikossprendimus ir judumo paslaugas bei inovacijas automobilių pramonėje ir už josribų.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.