Pranešimas spaudai

Dalintis

Sėkmingi „Renault“ metai Baltijos šalyse: augo ir lengvųjų, ir komercinių automobilių pardavimas

• 2023 metus „Renault“ baigė užimdama šeštąją vietą tarp dažniausiai Baltijos šalyse pasirenkamų automobilių prekės ženklų. • Praėjusiais metais „Renault“ augino tiek lengvųjų, tiek komercinių automobilių pardavimą. • Dvyliktus metus iš eilės „Renault Master“ išlaikė lyderio pozicijas savo segmente ir komercinių automobilių rinkoje Baltijos šalyse. • Elektrifikuoti automobiliai jau užima 16,4 proc. prekės ženklo produktų asortimento.

Populiariausias pasaulyje prancūziškųautomobilių gamintojas „Renault“ 2023-aisiais Baltijos šalyse fiksavo sėkmingusrezultatus. Praėjusiais metais minėtas prekės ženklas didino tiek lengvųjų,tiek komercinių automobilių pardavimo apimtis. Iš viso 2023 m. „Renault“Baltijos šalyse pardavė 4160 transporto priemonių. Tai leido gamintojui užimtišeštąją vietą (5,3 proc.) rinkoje.

„2023 metų rezultatai patvirtina, kad mūsųpasirinkta strategija pasiteisina. Elektrifikuotų „E-Tech“ transporto priemoniųpardavimas auga. Kaip ir kiekvienais metais, džiaugiamės mūsų pristatomųjųmodelių sėkme, o „Master“ yra neabejotinas savo segmento lyderis ne tikBaltijos, bet ir Europos rinkoje. Šiais metais laukiame daug naujovių, iš jų –elektrinis „Scenic“, „Rafale“, R5 ir „New Master“, – sako Tomaszas Mrózas,„Renault“ vykdomasis direktorius Lenkijoje ir Baltijos šalyse.

Lyginant su 2022 metais, „Renault“ pernaipardavė 95 vnt. daugiau lengvųjų automobilių ir iš viso užėmė 3,2 proc. visosBaltijos šalių rinkos. Tarp lengvųjų automobilių pirkėjai dažniausiai rinktasimodelį „Clio“ – jų iš viso parduota 451 vnt. Bendrai Baltijos šalių B segmentoautomobilių rinkoje „Clio“ atsidūrė TOP4, Estijoje užėmė antrąją, o Lietuvoje –trečiąją vietą.

Sėkmingu pardavimo rodikliu gali pasigirti„Captur“ su 416 registruotų automobilių. Šis modelis 2023 m. Baltijos šaliųrinkose baigė nedidelių miesto visureigių segmento septintuke (sudarė 4,3 proc.segmento).

Savo pastangomis ir sprendimais „Renault“pamažu, bet nuosekliai siekia visiško perėjimo prie nulinės emisijos varomosiosjėgos. Šį tikslą bendrovė planuoja pasiekti iki 2030 m. Šiuo metu prekės ženkloasortimente yra tiek 100 proc. elektrinių, tiek hibridinių automobilių.Elektrifikuotų automobilių rinkoje „Renault“ užima trečiąją vietą Europoje.

„Renault E-Tech“ automobilių asortimentas jaudabar sudaro 16,4 proc. prekės ženklo produktų asortimento. Platų hibridinių irelektrinių automobilių asortimentą sudaro 100 proc. elektriniai „Megane E-Tech100% electric“, „Kangoo E-Tech 100% electric“ ir „Scenic E-Tech 100% electric“(pradėti užsakymai), taip pat hibridiniai „Clio E-Tech full hybrid“, „CapturE-Tech full hybrid“, „Arkana E-Tech full hybrid“, „Austral E-Tech full hybrid“ir „Espace E-Tech full hybrid“ automobiliai.

Sėkmingus elektrifikuotų modelių pardavimorezultatus „Renault“ demonstravo ir Baltijos šalyse. Pavyzdžiui, „Megane E-Techelectric“ Baltijos šalių rinkoje užėmė penktąją vietą kompaktiškų elektromobiliųsegmente.

O štai pastaruosius dvylika metų „RenaultMaster“ neginčijamai pirmauja mikroautobusų iki 3,5 t rinkoje. 2023 m. Baltijosšalyse užregistruoti 1267 automobiliai, o tai sudaro 38,7 proc. rinkos dalies.Savo ruožtu vidutinio dydžio komercinių automobilių (furgonų) segmente modelis„Trafic“ išlaiko pirmąją vietą jau dvyliktus metus iš eilės. Mikroautobusųsegmente „Renault Trafic Passenger“ užima TOP2 vietą – Baltijos šalyseužregistruoti 529 automobiliai (tai sudaro 23 proc. segmento), o Lietuvoje jisyra pirmas savo segmente.

Nepaisant puikių rezultatų, „Renault“ neketina sustoti. Visai neseniai įrinką įžengė atnaujinti „Renault Arkana“, „Espace“ ir naujasis „Captur“modeliai. Balandį / gegužę pasirodys elektrinis „Scenic“, toliau – naujieji„Master“ ir „Rafale“ modeliai. Taip pat bus pristatytas visiškai naujas Csegmento krosoveris. Metų pabaigoje bus priimami „Renault“ R5 užsakymai.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.