Pranešimas spaudai
Pirmą kartą pristatytas 2021-aisiais, „Dacia Spring“akimirksniu negrįžtamai pakeitė visą elektromobilių rinką, ekologiškątransportą padarydamas prieinamu kone visiems. Šio modelio sėkmę iliustruoja irfaktai: 2022 ir 2023 m. „Spring“ buvo trečias labiausiai parduodamaselektromobilis privatiems klientams. Iš viso nuo pasirodymo pasaulyjeužregistruota daugiau kaip 140 tūkst. „Dacia Spring“ modelių. Dabar „Dacia“pasauliui pristato antrosios kartos „Spring“, pasižymintį kardinaliaisatnaujinimais tiek išorėje, tiek viduje.
Sumanus ir tvarus dizainas
„Dacia“ labiau nei bet kada nori paskatinti vairuotojuspereiti prie visiškai elektrinio transporto. Automobilio dizainas – kartu suefektyvumu, kaina ir praktiškumu – yra viena iš esminių šios dėlionės dalių.
Šiuo atveju „Spring“ projektavime panaudotas naujasis„Dacia“ dizainas, pirmą kartą matytas ant naujausios kartos „Duster“važiuoklės. Naująjį „Dacia“ identitetą pabrėžia dvi juodos juostos, viena –priekyje, kita – galinėje dalyje, kurios susijungia ant blizgaus paviršiaus, ogale jas papildo specifinės matinės juostos. Šias dvi juostas įrėmina kultiniaimarkės Y formos žibintai, kurie išsiskiria dėl priekyje esančių pilnų LEDdienos ir gale esančių parkavimo žibintų.
Būdamas ištikimas „Dacia“ filosofijai, naujasis „Spring“tuo pačiu puoselėja sumanų ir tvarų dizainą. Tai iliustruoja, pavyzdžiui,apatinių durelių šoninės apsaugos, kurios yra lengvos, nebrangios, lengvaimontuojamos ir keičiamos.
Naująjį „Spring“ galima įsigyti šešių atspalvių, tarp jų– naujos „Beige Safari“ ir „Brick Red“ spalvų. Taip pat siūlomos skirtingų komplektacijoslygių – „Essential“, „Expression“ ir „Extreme“ – versijos.
Gaivus ir praktiškas interjeras
Nuo šiol „Spring“ turi pritaikomą skaitmeninį prietaisųskydelį su 7 colių ekranu visose versijose ir dideliu 10 colių multimedijoscentriniu ekranu aukščiausios klasės versijose. Naujajame modelyje interjerospalvų paletė ir medžiagos buvo pertvarkytos taip, kad būtų užtikrintaaukščiausia kokybė ir kartu sumažinta pasirinkimo galimybių įvairovė, siekiantgeriau valdyti išlaidas – tai yra vienas iš „Dacia“ filosofijos principų.
Negana to, didelis multimedijos jutiklinis ekranasįrengtas kuo aukščiau, siekiant užtikrinti optimalią ergonomiką. Savo ruožtu skaitmeninioprietaisų skydelio su 7 colių ekranu grafinis dizainas sukurtas taip, kad būtųpaprastas ir intuityvus, o vairuotojas galėtų lengvai pasiekti svarbiausiąinformaciją.
Dizaineriai pasirūpino, kad naujajame „Spring“ būtų įdiegtasnaujoviškas „YouClip“ priedų tvirtinimo įtaisas, specialiai pritaikytas „Dacia“dizainui, kurį taip pat galima aptikti ir naujajame „Duster“. Galiausiai,„Extreme“ komplektacijoje taip pat yra tvirti guminiai grindų kilimėliai irdurelių slenksčiai su unikaliu dizainu.
Jėgainės – kiekvieno poreikiams
Naująjį „Spring“ bus galima įsigyti su dviejų galiųvarikliais– 65 AG ir 45 AG.
Be kita ko, mažesnis svoris yra pagrindinė savybė, dėlkurios išryškėja visos naujojo „Spring“ savybės. 984 kg sveriantis gausiausioskomplektacijos automobilis yra vienintelis visiškai elektrinis automobilisEuropoje, kurio svoris neviršija vienos tonos. Palyginti su ankstesnės kartostos pačios komplektacijos modeliais, svoris padidėjo tik 6 kg, nepaisantdaugybės naujų pažangių pagalbos vairuotojui sistemų, įdiegtų siekiant atitiktiteisės aktų reikalavimus, atnaujintų komplektacijų ir standartinės įrangos.
Kompaktiška visiškai elektrinio „Spring“ 26,8 kWhbaterija tiksliai sukalibruota taip, kad atitiktų vairuotojų poreikius irgyvenimo būdą, o dėl per didelio svorio nesumažėtų bendras našumas. Visųversijų nuvažiuojamas atstumas viršija 220 km (laukiama sertifikavimo), o šionašumo iš esmės pakanka klientams, kurie per dieną nuvažiuoja vidutiniškai 37km.
Dėl atidaus svorio valdymo ir naujojo „Spring"variklio efektyvumo automobilis gali pasigirti puikiomis energijos sąnaudomis –mažiau nei 14,6 kWh/100 km (pagal WLTP), taip išlaikant kontroliuojamaseksploatacines išlaidas. Siekiant dar labiau optimizuoti automobilionuvažiuojamą atstumą, naujajame „Dacia Spring“ pirmą kartą įrengta regeneracinėstabdymo sistema, kuri įjungiama pasirinkus B režimą nauju pavarų dėžėsvaldikliu.
Standartinėje naujojo „Dacia Spring“ įrangoje yra 7 kWkintamosios srovės įkroviklis, kuris gali įkrauti bateriją nuo 20 iki 100 proc.iš buitinio elektros lizdo per mažiau nei 11 valandų arba vos per 4 valandas iš7 kW galios įkrovimo stotelės. Taip pat galima įsigyti papildomą 30 kWnuolatinės srovės įkroviklį, kuris per 45 minutes įkrauna nuo 20 iki 80 proc.
Galiausiai, naujasis „Dacia Spring“ dabar yrapraktiškesnis nei kada nors anksčiau, nes jame įdiegtas dvikryptis V2L (angl.vehicle-to-load) įkroviklis, kurį galima naudoti kaip energijos šaltinįelektros prietaisams. Specialus adapteris, jungiamas į automobilio įkrovimojungtį, esančią po grotelėmis, veikia kaip tradicinis 220 V / 16 A lizdas.
Išskirtinė vertė už patrauklią kainą
Naujasis „Spring“ užtikrina geriausią savo klasėjebagažinės talpą. Joje telpa 308 litrai (6 proc. daugiau, lyginant su pirmtaku),o sulanksčius sėdynes – 1004 litrai, o tai yra daug daugiau nei panašaus dydžiokonkurentų automobiliuose ir panašiai kaip B segmento modeliuose. Be to, papildomosdaiktadėžės (dviguba daiktadėžė, durelių dėtuvės ir t. t.), kurių bendras tūrissiekia beveik 33 litrus, taip pat viršija segmento standartus.
Ypač kompaktiškas (3,70 m ilgio) ir turintis vienągeriausių apsisukimo spindulių savo segmente (4,80 m nuo sienos iki sienos),naujasis „Dacia Spring“ yra itin manevringas, todėl jį labai lengva vairuotisiauromis miesto gatvėmis.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.