Pranešimas spaudai
·Kai populiariausias pasaulyje prancūziškų automobiliųgamintojas „Renault“ 2013-aisiais pristatė pirmąją „Captur“ kartą, šiskrosoveris tapo bendrovės atsaku į sparčiai populiarėjančias B segmentotransporto priemones, tinkamas miesto aplinkai ir puikiai subalansuotasužmiesčio keliams. „Renault“ kūrinys iškart pelnė pirkėjų palankumą – 90-yjepasaulio šalių parduota daugiau kaip 2 mln. minėto modelio vienetų. DabarBaltijos šalių pirkėjai gali įsigyti naujausią „Captur“, kurio kaina prasidedanuo 18 990 eurų.
Naujasis „Renault Captur“ oficialiai dienos šviesą išvydotik š. m. balandžio pradžioje. Pasižymėdamas nauju, dar dinamiškesniu dizainutiek viduje, tiek išorėje, prancūzų kūrinys gerokai pasikeitė nuo savopirmtako. Jame pritaikyta nauja dizaino kalba, kurios pradininkas buvo„Renault“ dizaino vadovas Gillesas Vidalis. Šiuo atveju naujoji kalba, kuriojeeksperimentuojama su šviesa ir materija, griežtomis linijomis ir tiksliomisdetalėmis, sukuria stilingesnį ir dinamiškesnį efektą.
Tai itin taikliai perteikia naujojo „Captur“daugiabriaunės grotelės su „Nouvel‘R“ logotipu ir aukštesnis, horizontalesnisvariklio dangtis. Į akį krentančiuose priekiniuose žibintuose įdiegta pažangiLED technologija, kuri yra kaip standartinė įranga visuose komplektacijoslygiuose. Automobilio galinė dalis taip pat įgavo šiuolaikiškesnę išvaizdą,kurią reprezentuoja permatomi galinių žibintų gaubtai, naujas logotipas irperprojektuotas difuzorius.
Pirkėjai nuo šiol gali rinktis iš trijų komplektacijųlygių: „Evolution“, „Techno“ ir naująją „Esprit Alpine“ versiją. Žengdami kojakojon su tvarumu naujojo „Captur“ kūrėjai pasirūpino, kad šio modelio salonenebeliktų natūralios odos. Todėl čia parinkti nauji apmušalai, pagaminti išperdirbtų audinių.
Pirmą kartą B segmente naujasis „Captur“ tiekiamas su„OpenR Link“ multimedijos sistema naujame 10,4 colio vertikaliame jutikliniameekrane, kurį galima įsigyti visose versijose. Naudotojai gali naudotisišskirtiniu interaktyviu turiniu ir naujomis paslaugomis, tokiomis kaip„Google“ ir „Android Automotive 12“ integracija, standartiškai diegiama visoseversijose nuo „Techno“ lygmens. Minėta sąsaja ne tik visiškai pritaikoma, betir suderinama su „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ platformomis.
Klientai gali rinktis iš plataus priedų ir kėbulo spalvųasortimento: „Pearl White“, „Cassiopeia Grey“, „Etoile Black“, „Rafale Grey“,„Iron Blue“ ir „Flame Red“, kartu su nauju „Rafale Grey“ atspalviu. Papildomai egzistuojagalimybė rinktis klientų pamėgtą dviejų atspalvių kombinaciją, kuri leidžia derinti„Highland Grey“, „Etoile Black“ arba naują „Perle Grey“ stogo ir dureliųveidrodėlių spalvą.
Galiausiai, nuo pat pasirodymo rinkoje naująjį „Captur“ siūlomassu nauja apdaila – „Esprit Alpine“. „Alpine“ prekės ženklo įkvėpta versijasuteikia dizainui papildomo charakterio ir atrodo itin sportiškai.
Naująjį „Captur“ galima įsigyti ir su „E-Tech fullhybrid“ 145 AG varikliu, kurį šiuo metu renkasi daugiau nei 41 proc. visųklientų. Šis variklis pasižymi puikiais degalų naudojimo efektyvumo ir CO2emisijos rodikliais – 4,6 l/100 km ir 105 g/km.
Beje, gamintojas siūlo ir dviejų degalų kombinacijos –benzino ir suskystintųjų dujų – galios pavarą. Šis variklis yra ekologiškesnėir ekonomiškesnė alternatyva įprastam motorui, nes, palyginti su analogiškubenzininiu varikliu, maždaug 10 proc. sumažina CO₂ emisiją, o su dviem bakaisgalima nuvažiuoti iki 1100 km.
Naujuosiuose „Captur“ automobiliuose „Evolution“versijoje galima rinktis iš dviejų variklių („TCe 90“ arba „TCe 100 LPG“) irketuris variklius „Techno“ versijoje: „TCe 90“, „TCe 100 LPG“, „TCe 160 EDCmild hybrid 12V“ ir „E-Tech full hybrid 145“. „Esprit Alpine“ versijosautomobiliai parduodami tik su „E-Tech full hybrid 145“ varikliu.
Pirkėjai Baltijos šalyse jau gali atlikti naujojo„Renault Captur“ užsakymus, modelio kaina prasideda nuo 18 990 eurų. Pirmiejiautomobiliai bus pristatyti vasaros pradžioje.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.