Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ plečia šeimos visureigių asortimentą – pristato hibridinį modelį „Symbioz“

„Symbioz“ sumontuotas„E-Tech“ hibridinis 145 AG variklis.

· -

· - „Iconic“ versijojeįdiegtos 29-os naujos kartos pagalbos vairuotojui sistemos.

Pasaulyje lyderiaujantis prancūziškų automobiliųgamintojas „Renault“ plečia šeimai subalansuotų išskirtinių modelių gamą –oficialiai pristato modelį „Symbioz“. Vadinamojo C segmento atstovas aprūpintasitin našiu bei ekonomišku „E-Tech hybrid“ varikliu bei pažangiausiomis„Renault“ technologijomis. Vairuotojai jame ras ne tik inovatyvią „OpenR Link“ multimedijosįrangą, bet ir net 29-ias naujos kartos pagalbines sistemas.

Automobilisgyvenimui

„Symbioz“ vardas naujajam kompaktiškamšeimos visureigiui parinktas neatsitiktinai. Jis skamba kaip prancūziškas„symbiose“, kilęs iš senovės graikų kalbos žodžio „symbiosis“, reiškiančio„gyventi kartu“. Tai vertybė, giliai įsišaknijusi „Renault“ DNR, kurios šūkisyra „automobiliai gyvenimui“ (pranc. voiture à vivre).

Beje, pirmasis prancūzųgamintojo „voiture à vivre“ šeimos atstovas buvo dar prieš 60 metų pristatytas modelis„Renault 16“, pasižymėjęs moderniu, erdviu ir funkcionaliu dizainu. Vėliauminėtą gamą papildė ir visiems jau puikiai žinomas vardas „Espace“. Priešketuris dešimtmečius pirmą kartą dienos šviesą išvydęs revoliucinis modelisbuvo vos 4,25 m ilgio, bet galėjo vežti septynis žmones.

Dešimtajame dešimtmetyje„Renault“ tai pakartojo ir su dar viena ikona – pirmuoju kompaktiniu minivenu„Scénic“. Sukurtas taip, kad primintų kokoną, „Scénic“ salonas buvo skirtasužtikrinti keleivių gerovę. Ir štai dabar, įsibėgėjus 2024-iesiems, „Renault“ nutraukiapaslapties skraistę nuo naujojo „voiture à vivre“ šeimos atstovo „Symbioz“,išsaugančio tą patį geriausių gamintojo savybių braižą.

Našus irekonomiškas

Įsitvirtinęs tarp „Captur“ ir„Austral“, „Symbioz“ suteikia „Renault“ stipresnę poziciją C segmente. Vos 4,41m ilgio naujasis modelis užbaigia „E-Tech hybrid“ hibridinių modelių gamą,kurią jau sudaro modeliai „Arkana“ ir „Austral“. Taip pat ši premjera papildo„E-Tech“ elektrinių modelių lentyną, kurioje jau rikiuojasi „Mégane“ ir„Scénic“.

Naujasis „Symbioz“, kuris yra ir ekologiškas, irekonomiškas, sveria mažiau nei 1 500 kg. Su hibridine „E-Tech 145“ galiospavara, pasižyminčia išskirtinėmis, itin efektyviomis technologijomis, nuolattobulinamomis nuo pat pasirodymo 2020 m., šis automobilis pagal degalų sąnaudasir išmetamųjų teršalų kiekį niekuo nenusileidžia lyderiams.

145 AG variklis paremtas „E-Tech full hybrid“technologija, kurią projektuojant prancūzų inžinieriai pateikė daugiau kaip 150patentų. Pasinaudojant „Renault“ patirtimi, sukaupta „Formulėje-1“, ypačenergijos atgavimo ir regeneravimo srityje, užtikrinamas dinamiškas irefektyvus jėgainės veikimas.

Serijinė-paralelinė hibridinė architektūra sujungia duelektros variklius (36 kW el. variklį ir 18 kW aukštos įtampos starteriogeneratorių) su 69 kW (94 AG) 1,6 l 4 cilindrų benzininiu varikliu, montuojamusu išmaniąja daugiarežime pavarų dėže be sankabos ir 1,2 kWh baterija.

Pavarų dėžėje yra keturios pavaros benzininiam motorui irdvi pavaros pagrindiniam elektros varikliui. „E-Tech hybrid 145“ galios pavaraderina vidaus degimo variklio ir elektros variklio veikimą iki 14 skirtingųbūdų, kad būtų optimizuotas degalų naudojimo efektyvumas.

„Symbioz“ visada užvedamas elektriniu režimu, todėlmieste iki 80 proc. laiko vairuotojas gali važiuoti elektra ir sutaupyti iki 40proc. degalų, palyginti su įprastu benzininiu varikliu. Galios pavara sukurtataip, kad greitkelyje vidaus degimo variklis galėtų tiesiogiai varyti ratus, oelektros varikliai nebūtų naudojami veltui, kaip įprastose hibridinėsesistemose. Naudojant šią „Renault“ technologiją, „Symbioz“ optimizuoja degalųsąnaudas bet kokioje vietovėje, o pagal WLTP metodiką apskaičiuota, kad jossiekia 4,6 l/100 km.

Santūrus, bet provokuojantis

Naujasis „Renault“ kūrinys sukonstruotas ant CMF-Bplatformos, kuri naudojama „Clio“, „Captur“ bei „Arkana“ modeliuose. Skulptūriškinaujosios „Renault“ dizaino kalbos bruožai, matomi „Symbioz“ priekyje ir gale,įrėmina lygias, paprastas šoninių skydelių linijas. O švarūs priekinių irgalinių skydelių kraštai pagauna šviesą ir rafinuotai suformuoja nevienalytesformas.

Siaurėjantys priekiniai žibintai užtikrinaautomobiliui skvarbų žvilgsnį. Tarp žibintų einanti juoda juosta priekineidaliai suteikia santūresnę išvaizdą, kartu automobilis atrodo platesnis. Galinėdalis yra masyvi ir dinamiška. Dėl žibintų automobilis atrodo platesnis, todėlvizualiai išsiskiria, bet kartu leidžia pravažiuoti siaurais keliukais. Savoruožtu vertikalios galinės durelės sukuria didelės salono erdvės įspūdį.

„Symbioz“ dizainą sustiprina dideli19 colių ratlankiai „Esprit Alpine“ ir „Iconic“ versijose. Visi ratlankiai yranauji ir sukurti išskirtinai šiam modeliui. Aštrios linijos sukuria dinamiškągrafinį efektą, todėl atrodo, kad ratai sukasi, net kai automobilis stovi.

„Symbioz“ galima rinktis iš septyniųspalvų paletės, įskaitant naują gyvybingą „Mercury Blue“ atspalvį. Ikoninėraudona „Flame Red“ spalva siūloma nemokamai konfigūratoriuje, kuriame taip patyra penkios kitos spalvos: „Pearl White“, „Oyster Grey“, „Starry Black“,„Gunmetal Grey“ ir „Iron Blue“.

Kupinas pažangos ir patogumo

Kompaktiškesnis nei dauguma Csegmento automobilių (4,41 m ilgio ir 1,79 m pločio), „Symbioz“ sukurtas būtiveržlus ir nedaro jokių kompromisų dėl vidaus erdvės ar krovinių talpos – taiyra vienas iš pagrindinių jo privalumų.

Galinis suolelis sukurtas taip, kadjį galima paslinkti 160 mm, todėl gale sėdintiems keleiviams lieka 221 mmvietos keliams, o bagažinės talpa šioje konfigūracijoje išlieka 492 litrų. Kaiant galinių sėdynių nėra keleivių, suolas pasislenka į priekį ir bagažinėstalpa padidėja iki 624 litrų. O visiškai nulenkus galines sėdynes – iki 1582litrų. Bagažinė neturi bortelio, todėl lengva pasiekti plokščias grindis irpakrauti net ir stambiausius daiktus. Tokia konfigūracija ypač patogišeimyniniame modelyje.

Pirmą kartą „Rafale“ ir elektriniame„Scénic E-Tech“ automobilyje pristatytas tamsinto stiklo stoglangis „Solarbay“yra simbolinis naujos kartos „Renault“ gamos „voitures à vivre“ bruožas. Jisįtrauktas į „Symbioz“ įrangą, laikantis markės tradicijos savo pagrindiniuosemodeliuose diegti geriausias technologijas.

Dėl naudojamos „AmpliSky“technologijos „Solarbay“ stoglangiui nereikia užuolaidėlių. Visapusiška aktyvisistema pagal poreikį užtamsina jį segmentais, naudodama PDLC (polimerųdispersinių skystųjų kristalų) technologiją.

Nuo „Techno“ versijos „Symbioz“ turi„OpenR Link“ multimedijos sistemą su integruota „Google“ platforma, kuriospagrindą sudaro „Android Automotive 12“ programinė įranga. Ji padedanaudotojams kiekvieną dieną, teikdama paslaugas, pritaikytas visiemsporeikiams. Naudodama išmaniąsias „Google“ funkcijas, „OpenR Link“ sistema,atsižvelgdama į vairuotojo įpročius, gali pateikti tinkamus navigacijos irsalono aplinkos pasiūlymus.

Negana to, 2023 m. pradėtaįgyvendinti programa „Human First“ įkūnija „Renault“ įsipareigojimą gerintivairuotojų, keleivių ir kitų eismo dalyvių saugą visame pasaulyje, pasitelkiantdaugybę technologinės pažangos priemonių. Pavyzdžiui, naujojo „Symbioz“ modelio„Iconic“ versijoje įrengtos 29 naujos kartos pagalbos vairuotojui sistemos(ADAS). Tarp jų – aktyvioji pagalbos vairuotojui sistema (2 lygio autonominisvairavimas) ir išmanusis greičio pritaikymas, kurios priskiriamos priepažangiausių segmento funkcijų.

TECHNINĖ SPECIFIKACIJA

MATMENYS IR SVORIS

Bendras ilgis: 4 413 mm

Plotis: 1 797 mm

Aukštis: 1 575 mm

Ratų bazė: 2 638 mm

Priekinė iškyša: 892 mm

Galinė iškyša: 890 mm

Prošvaisa: 169 mm

Svoris: 1 500 kg

Bagažinės talpa: iki 624 litrų

VARIKLIO VARIANTAI

„E-TECH Hybrid 145“ – 400V

KOMPLEKTACIJOS LYGIAI

„Evolution“

„Techno“

„Iconic“

„Esprit Alpine“

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.