Pranešimas spaudai
Pasaulyje lyderiaujantis prancūziškų automobilių gamintojas „Renault“didžiulį prioritetą teikia ne tik savo kuriamiems modeliams, bet ir tam, kaippastarieji pateikiami pirkėjams. Dėl šios priežasties Prancūzijos bendrovėnusprendė sustiprinti savo automobilių pardavimo tinklą, diegdama naująkoncepcinį prekybos vietų formatą pavadinimu „rnlt©“. Modernūs,kompaktiški ir jaukūs salonai taikliai perteikia prekės ženklo filosofiją beilankytojams neabejotinai pasiūlys unikalių patirčių.
Klientų patirties gerinimas išlieka „Renault“prioritetu. Nuolat sau keldama dar aukštesnius tikslus, bendrovė savoautomobilių pardavimo salonuose įgyvendina revoliucinę koncepciją „rnlt©“.Šios erdvės sukurtos taip, kad ne tik priimtų lankytojus, bet ir juos įkvėptų.Nesvarbu, ar tai būtų smalsus prekės ženklo naujokas, ar būsimas automobiliopirkėjas, ar atsidavęs „Renault“ entuziastas, ieškantis kažko ypatingo – šiuosesalonuose kiekvienam bus suteikiama įtraukianti patirtis.
Kompaktiškojeerdvėje, kurios matmenys mažesni nei klasikinių „Renault“ salonų, kruopščiaiapgalvota kiekviena detalė. Lankytojai čia įprastai galėssusipažinti su dviem arba trimis eksponuojamais pavyzdiniais prekės ženkloautomobiliais. Kiekvienoje parduotuvėje taip pat bus galima įsigyti „TheOriginals Renault“ prekių, pavyzdžiui, automobilių modeliukų, drabužių beiaksesuarų. Tai gali būti ideali dovana tiek sau, tiek artimajam.
Interjerodizaineriai pasirūpino, kad naujuose salonuose technologijosdarniai persipintų su aistra pažangai ir taikliai perteiktų pamatines „Renault“filosofijos vertybes. Unikalumą pabrėžia ir tai, kad koncepciniai „rnlt©“automobilių salonai bus įrengti didmiesčių centrinėse dalyse ar dideliuoseprekybos centruose.
Tokssprendimas pasirinktas neatsitiktinai. Geriausia salonų vieta – kuo arčiaumiesto vartotojų – garantuoja optimalų pasiekiamumą ir maksimalų matomumą,todėl potencialūs klientai itin patogiai galės susipažinti su naujausiais„Renault“ modeliais ir naujovėmis keliaudami pro šalį.
„rnlt©“ vietos veiks išvien kartu su esamais tradiciniaisautomobilių salonais, įprastai įsikūrusiais miesto pakraštyje. Pastariejiklientams ir toliau leis patogiai naudotis visomis papildomomis pardavimo irgarantinio aptarnavimo paslaugomis: bandomaisiais važiavimais, automobiliopristatymu ir perdavimu, technine priežiūra ir remontu, pervežimu ir kt.
Bendradarbiaujant suprivačiais investuotojais planuojama sukurti apie 20 „rnlt©“pardavimo vietų Paryžiuje, Neji prie Senos, Briuselyje, Milane, Romoje,Roterdame, Madride, Londone, Berlyne, Medeljine, Seule ir kt.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.