Pranešimas spaudai
Populiariausias prancūziškųautomobilių gamintojas pasaulyje „Renault“ pirkėjams Lietuvoje, kaip irlikusiose Baltijos šalyse, turi gerų naujienų. Birželio 18-ąją pradedami tikgegužės pradžioje pristatyto naujojo modelio „Symbioz“ užsakymai. Pradinė „Techno“versijos kaina Lietuvoje siekia 30 290 eurų. Pirmieji modeliai pirkėjuspasieks jau šių metų rugsėjį.
„Renault Symbioz“ įkūnija geriausius naujausių „Renault“ automobiliųdizaino, junglumo ir efektyvumo aspektus. Įsitvirtinęs tarp „Captur“ ir„Austral“, „Symbioz“ suteikia „Renault“ stipresnę poziciją vadinamajame Csegmente.
Vos 4,41 m ilgio ir ir 1,79 m pločio „Symbioz“ yra puikiaisubalansuotas šeimoms. Galinis automobilio suolelis sukurtas taip, kad jįgalima paslinkti 160 mm, todėl gale sėdintiems keleiviams lieka 221 mm vietoskeliams, o bagažinės talpa šioje konfigūracijoje išlieka 492 litrų. Kai antgalinių sėdynių nėra keleivių, suolas pasislenka į priekį ir bagažinės talpapadidėja iki 624 litrų. O visiškai nulenkus galines sėdynes – iki 1582 litrų.
„Renault Symbioz“ sveria mažiau nei 1 500 kg. 145 AG variklis paremtas„E-Tech full hybrid“ technologija, kurią projektuojant prancūzų inžinieriaipateikė daugiau kaip 150 patentų. Serijinė-paralelinė hibridinė architektūrasujungia du elektros variklius (36 kW el. variklį ir 18 kW aukštos įtamposstarterio generatorių) su 69 kW (94 AG) 1,6 l 4 cilindrų benzininiu varikliu,montuojamu su išmaniąja daugiarežime pavarų dėže be sankabos ir 1,2 kWhbaterija.
Automobilis visada užvedamas elektriniu režimu, todėl mieste iki 80proc. laiko vairuotojas gali važiuoti elektra ir sutaupyti iki 40 proc. degalų,palyginti su įprastu benzininiu varikliu. Galios pavara sukurta taip, kadgreitkelyje vidaus degimo variklis galėtų tiesiogiai varyti ratus, o elektros varikliainebūtų naudojami veltui, kaip įprastose hibridinėse sistemose.
Naudojant šią „Renault“ technologiją, „Symbioz“ optimizuoja degalųsąnaudas bet kokioje vietovėje. Pagal WLTP metodiką apskaičiuota, kad jossiekia 4,6 l/100 km, o CO2 emisija – tik 105 g/km.
Naujasis „Renault“ kūrinys sukonstruotas ant CMF-B platformos, kurinaudojama „Clio“, „Captur“ bei „Arkana“ modeliuose. Jame įdiegta „OpenR Link“multimedijos sistema su visomis integruotomis „Google“ paslaugomis ir tamsintostiklo stoglangiu „Solarbay“, pirmą kartą pristatytu „Rafale“ ir elektriniame„Scénic E-Tech“ modeliuose.
„Symbioz“ galima rinktis iš septynių spalvų paletės, įskaitant naują„Mercury Blue“ atspalvį. Raudona „Flame Red“ spalva siūloma nemokamaikonfigūratoriuje, kuriame taip pat yra penkios kitos spalvos: „Pearl White“,„Oyster Grey“, „Starry Black“, „Gunmetal Grey“ ir „Iron Blue“.
Pirkėjai galės rinktis iš trijų „Symbioz“ versijų: „Techno“, „EspritAlpine“ ir „Iconic“. Pradinė „Techno“ versijos kaina Lietuvoje siekia30 290 eurų. „Esprit Alpine“ versijos kaina prasideda nuo 32 390eurų, o „Iconic“ – nuo 33 790 eurų. Pirmieji automobiliai klientams buspristatyti 2024 m. rugsėjį.
Vėliau šiais metais asortimentą papildys ir „Evolution“ versija, o 2025m. – versija su lengvojo hibrido (angl. mild hybrid) galios pavara,kurios kaina Lietuvoje prasidės nuo 25 090 eurų.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.