Pranešimas spaudai

Dalintis

Revoliucinis „Renault“ grupės žingsnis leis 20 proc. sumažinti elektromobilių baterijų kainą

„Renault“ grupės praėjusių metų lapkritį įkurtapirmoji Europoje vien tik elektromobilių ir jų programinės įrangos gamintoja„Ampere“ paskelbė ambicingą baterijų kūrimo planą. Remiantis juo, bendrovėličio geležies fosfato (LFP) technologija paremtas baterijas pradės montuotielektromobiliuose greta nikelio kobalto mangano (NCM) akumuliatorių, kuriuosšiuo metu jau naudoja „Renault“ grupė. Lygiagrečiai tobulinant maišelinio tipobaterijų technologiją, šis žingsnis leis maždaug 20 proc. sumažinti elektromobiliųakumuliatorių kainą.

„Sparčiai besikeičiančioje ir konkurencingojeaplinkoje mūsų baterijų strategija yra efektyvi, užtikrinanti protingą kapitalopaskirstymą, lankstumą ir greitą įgyvendinimą. Šiuo planu siekiame naujųtransporto priemonių gamybos sąnaudas sumažinti 40 proc.“, – sako Josepas MariaRecasensas, „Ampere“ vyriausiasis veiklos vadovas.

„Ampere“ komanda kartu su „LG Energy Solution“ taippat vadovauja „Cell-to-Pack“[1] technologijos kūrimui. Ši pažangiausia inovacija yrapirmoji pasaulyje, skirta maišelinio tipo baterijoms. Ji prailgina transportopriemonių nuvažiuojamą atstumą viena įkrova, nes toje pačioje erdvėje telpadaugiau elementų, taigi – ir daugiau energijos. Technologija „Cell-to-Pack“taip pat padeda sumažinti baterijų gamybos sąnaudas.

LFP ir „Cell-to-Pack“ technologijų integravimas leis„Ampere“ nuo 2026 m. pradžios maždaug 20 proc. sumažinti savo transportopriemonių baterijų kainą.

Dėl per pastaruosius kelerius metus padarytos pažangosLFP technologijos srityje ir vertės grandinės plėtros Europoje šis sprendimasdabar yra reali alternatyva NCM pagrindu kuriamoms baterijoms. Jai reikiamažiau energijos nei NCM, todėl ji puikiai tinka mažiems ir vidutinio dydžioautomobiliams. Dėl mažesnės kainos LFP baterijos yra svarbi ekonominės lygtiesdalis siekiant Europos rinkai pasiūlyti įperkamas elektrines transporto priemones.

„Ampere“ su partneriais vystoma technologija įtransporto priemones bus įdiegta per rekordiškai trumpą laiką: pirmuosiuosemodeliuose LFP tipo baterijos bus naudojamos nuo 2026 m. pradžios. Akumuliatoriaibus surenkami „Ampere ElectriCity“ gamyklos baterijų gamybos ceche Duė mieste,Prancūzijoje.

Apie „Ampere“

„Ampere“ yra pirmoji Europos pažangiųjų elektromobiliųrinkos dalyvė. Iš „Renault“ grupės kilusi „Ampere“ projektuoja, kuria, gaminair parduoda visiškai elektrines transporto priemones su pažangiausiomisprograminės įrangos technologijomis, prieinamomis visiems. Klientų patirtis,taip pat socialinis ir aplinkosauginis poveikis įtraukiami į visą transportopriemonių kūrimo procesą, kad būtų užtikrintas jų suderinamumas su prekėsženklo įsipareigojimais klientams, planetai ir joje gyvenantiems žmonėms. Daugiauinformacijos rasite interneto svetainėje ampere.cars arba sekdami „Ampere“ socialiniuose tinkluose „LinkedIn“ ir „X“.



[1] Naudojant „Cell-to-pack“ technologiją pašalinamibaterijos moduliai ir baterija integruojama tiesiai į korpusą, todėl tojepačioje erdvėje telpa daugiau elementų.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.