Pranešimas spaudai

Dalintis

Sėkminga „Renault“ metų pradžia Lietuvoje – pirmąjį pusmetį rikiavosi tarp lyderių

• 2024 m. pirmąjį pusmetį „Renault“ Baltijos šalyse pardavė 2183 automobilius. • Prancūzų gamintojas Lietuvoje užėmė penktąją vietą pagal lengvųjų automobilių ir komercinio transporto pardavimą. • „Renault Master“ jau tryliktus metus iš eilės išlaiko lyderio pozicijas savo segmente ir furgonų bei lengvųjų komercinių automobilių rinkoje Baltijos šalyse. • „Renault“ ir toliau pildo asortimentą naujais modeliais, šiemet pirkėjų dar laukia įvairios naujienos, tarp kurių – visiškai elektrinis „Master“.

Populiariausias pasaulyje prancūziškų automobiliųgamintojas „Renault“ stabiliai auga ir Baltijos šalyse. Iš viso 2024 m. pirmąjįpusmetį „Renault“ Pabaltijyje pardavė 2183 automobilius. Tai leido prekėsženklui rikiuotis penktoje vietoje pagal lengvųjų automobilių ir mikroautobusųpardavimą bei užimti 5,6 proc. rinkos dalį. Lietuvoje „Renault“ taip pat užėmėpenktąją vietą.

„2024 m. pirmojo pusmečio rezultatai patvirtina, kad mūsųpasirinkta strategija pasiteisina. Elektrifikuotų „E-Tech“ automobilių pardavimaididėja. Kaip ir kasmet, džiaugiamės mūsų pristatomų modelių sėkme – „Master“yra neabejotinas savo segmento lyderis ne tik Baltijos šalių rinkoje, bet irEuropoje. Laukia dar daugiau naujovių, įskaitant „Rafale“, „Symbioz“ ir„Master“, – sako Tomaszas Mrózas, „Renault“ vykdomasis direktorius Lenkijoje irBaltijos šalyse.

Populiarėja elektrifikuoti modeliai

Savo veikla „Renault“ palaipsniui, bet nuosekliai siekiavisiškai pereiti prie nulinės emisijos varomųjų variklių. Šį tikslą koncernasplanuoja pasiekti iki 2030 m. Šiuo metu prekės ženklo asortimente yra tiek visiškaielektrinių, tiek hibridinių modelių. Elektrifikuotų automobilių rinkoje„Renault“ užima trečią vietą Europoje.

Platų hibridinių ir elektrinių automobilių asortimentąsudaro visiškai elektriniai „Megane E-Tech 100% electric“, „Kangoo E-Tech 100%electric“ ir „Scenic E-Tech 100% electric“, taip pat hibridiniai modeliai: „ClioE-Tech full hybrid“, „Captur E-Tech full hybrid“, „Arkana E-Tech full hybrid“, „AustralE-Tech full hybrid“ ir „Espace E-Tech full hybrid“.

„Renault E-Tech“ lengvųjų automobilių asortimentas jaudabar sudaro beveik 20 proc. markės produktų portfelio. Pirkėjai labiausiaivertina „Austral“ (48,8 proc.) ir „Arkana“ (57,4 proc.) hibridinius modelius.

Komercinio transporto rinkoje – tarp lyderių

Pirmasis 2024-ųjų pusmetis „Renault“ prekės ženklui buvosėkmingas ir komercinio transporto sektoriuje. Štai po šešių pirmųjų mėnesių pagalkomercinių automobilių pardavimą Prancūzijos gamintojas užima antrąją vietą Baltijosšalyse.

Minėtojerinkoje kultiniu visame pasaulyje tapęs modelis „Renault Master“ jau tryliktusmetus iš eilės išlaiko lyderio pozicijas furgonų iki 3,5 t kategorijoje. 2024m. pirmąjį pusmetį Baltijos šalyse iš viso užregistruoti 658 minėti furgonai.

Didžiulį„Renault“ indėlį į tvarumą įvertino ir Lietuvos ekspertai. Šiais metais minėtasprancūzų gamintojas pelnė ekologiškiausio prekės ženklo titulą „Lietuvoskomercinio automobilio 2024“ konkurse.

Pažėrė naujienų

Nepaisant gerų pasiekimų, „Renault“ ir toliau neketinasustoti. Štai dar šiemet pasauliui pristatytas visiškai elektrinis modelis „RenaultScenic E-Tech 100% electric“ pripažintas „Metų automobiliu 2024“. Kompetentingąkomisiją sužavėjusį modelį jau galima išbandyti ir Lietuvoje.

Kitas naujai į rinką įžengiantis atnaujintas populiarusmiesto krosoveris „Renault Captur“. Rinkoje jau pasirodė ir visiškai hibridinė„Rafale“ versija, o gamą rudenį papildys 300 AG iš tinklo įkraunamas hibridassu visų varančiųjų ratų pavara.

Visiškai naujų modelių asortimentą rugpjūčio pabaigoje praturtinsir gamintojo naujiena - „Renault Symbioz“. Taip pat pirkėjai Lietuvoje jau galiužsisakyti naująjį, ketvirtosios kartos lengvojo komercinio transporto rinkoslyderį „Renault Master“, kurio asortimentą vėliau šiemet papildys ir visiškai elektrinėversija.

„RENAULT“

„Renault“ yra ilgametępatirtį turintis ir inovacijomis garsėjantis automobilių gamintojas,elektromobilių segmento pradininkas Europoje. Priėmęs strateginį planą„Renaulution“, prekės ženklas orientuojasi į ambicingus ir vertę kuriančiuspokyčius. Jais siekiama didinti konkurencingumą, optimizuoti ir elektrifikuotisiūlomą asortimentą. „Renault“ tikslas – nustatyti naujus standartus ir diegtiinovatyvias paslaugas technologijų, energijos naudojimo ir mobilumo srityse netik automobilių sektoriuje.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.