Pranešimas spaudai
Praėjusiųmetų lapkritį Lione vykusioje „Solutrans“ parodoje „Renault“ pristatė kultiniutapusio furgono „Master“ ketvirtąją kartą. Dėl savo funkcionalumo šis modelisnuo pat debiuto prieš daugiau nei keturis dešimtmečius visame pasaulyjeužsitarnavo itin gerą vardą – iš viso jo parduota daugiau nei 3 milijonaivienetų. Nuo šiol naujasis „Renault Master“, aprūpintas pažangiausiomistechnologijomis, prieinamas pirkėjams Lietuvoje. Pradinė jo kaina – 30 600eurų (be PVM).
Nuo debiutorinkoje 1980 m. parduota daugiau kaip 3 milijonai „Renault Master“ egzempliorių,kurie gimsta Batiji mieste, Prancūzijoje. Turtinga modelio istorija ir sėkmėper daugiau nei 40 metų ir tris kartas lėmė, kad šis modelis yra ilgametis savokategorijos lyderis Europoje. Furgonus „Renault Master“ galima išvystivažinėjant daugiau kaip 50-yje šalių, o nuo 1990 m. – ir keliose Pietų Amerikosvalstybėse.
Dabarpirkėjai Lietuvoje, kaip ir kitose Baltijose šalyse bei Lenkijoje, turi galimybęįsigyti naujausią, ketvirtosios kartos „Master“. Tradicinis rinkos lyderis siūlomasįvairių versijų, patenkinančių visus verslo naudotojų poreikius, susijusius supervežimais miestuose ir dideliais atstumais.
Bendrapasiūla numato daugiau kaip 40 gamyklinių „Master“ kėbulo versijų su plačiomisjų pritaikymo galimybėmis. Automobilį bus galima įsigyti su padidinta iki 2,4tonos keliamąja galia ir nuo 10,8 iki 22 m3 krovinine erdve, supriekine ir galine pavara, o jo pakrovimo angos plotis ir krovininės erdvėsilgis yra vieni didžiausių šiame segmente.
Naujasis„Renault Master“ buvo sukurtas pagal „Aerovan“ vardu pavadintą dizainokoncepciją. Dėl nepaprastai daug darbo, įdėto kuriant jo aerodinamiką, modelioefektyvumas yra aukščiausios klasės, nepaisant jėgainės po variklio gaubtu.„Master“ pasipriešinimo koeficientas yra daugiau kaip 20 proc. mažesnis irgerokai lenkia ankstesnės kartos bei visų dabartinių konkurentų.
Žvelgiant įnaujojo „Renault Master“ vidų, jau standartinėje komplektacijoje furgonas siūlomassu itin patraukliu „Extra“ įrangos lygiu. Ją sudaro, pavyzdžiui, „OpenR Link“10 colių multimedijos sistema su belaide išmaniojo telefono sąsaja, LED dienosžibintai ir artimosios šviesos, rankiniu būdu valdomas oro kondicionierius, galiniaiparkavimo jutikliai, automatinio avarinio stabdymo sistema, eismo juostosišlaikymo sistema, greičio reguliatorius su ribotuvu, vairuotojo sėdynė suporankiu ir juosmens reguliavimu, 2 sėdimų vietų „mobiliojo biuro“ sofa sudaiktadėže ir kt.
Naująjį „Master“galima įsigyti su keturiomis „Blue dCi“ dyzelinio variklio versijomis: 105,130, 150 ir 170 AG, sujungtomis su mechanine pavarų dėže. Jos pasižymi gerokaimažesnėmis degalų sąnaudomis (vidutiniškai 1,5 l/100 km) ir mažesne (39 g/km)CO2 emisija, todėl neviršija 200 g/km ribos. 9 laipsnių automatinępavarų dėžę į rinką numatyta pristatyti šių metų pabaigoje.
Kiek vėliaupirkėjams bus prieinama ir visiškai elektrinė „Master E-Tech 100% electric“versija su dviejų tipų baterijomis – 40 kWh (važiuoti mieste numatytu nuotoliu)arba 87 kWh (ilgesnėms kelionėms). Elektrinis „Renault Master“ galės pasigirtirekordiniais parametrais: 1625 kg naudingąja apkrova (4 t bendrosios masėsversijoje) su B kategorijos vairuotojo pažymėjimu, iki 460 km nuvažiuojamuatstumu (pagal WLTP) ir pajėgumais vilkti iki 2,5 t priekabą.
Energijossąnaudos išliks nedidelės, o versijoje su 87 kWh akumuliatoriumi dėl naujoviškostemperatūros kontrolės sistemos WLTP cikle jos siekia net 21 kWh/100 km.Greitasis nuolatinės srovės įkrovimas iš 130 kW prieigos leidžia per 30 min. įkrautibaterija tiek, kad jos pakaktų įveikti 229 km. Įkrovimas nuo 10 iki 100 proc.iš buitinių elektros šaltinių užtruks mažiau nei keturias valandas naudojant 22kW sieninį kintamosios srovės įkroviklį.
Standartinėsversijos (su „Blue dCi 105“ varikliu) su „Extra“ įranga „Renault Master“furgonų kainos Lietuvoje prasideda nuo 30 600 eurų (be PVM). Versijas su vidaus degimo varikliu ir mechaninepavarų dėže jau galima užsisakyti salonuose Lietuvoje, o pirmieji pristatymaiplanuojami šių metų rugsėjį.
Elektrinesfurgono versijas bus galima užsisakyti jau šią vasarą. Versijos su vidausdegimo varikliais bei automatine pavarų dėže rinką pasieks 2024 m. paskutinįjįketvirtį.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.