Pranešimas spaudai

Dalintis

Sėkminga 2024-ųjų pradžia „Renault“ grupei – pirmąjį pusmetį fiksavo rekordinį pardavimą

2024-ieji sėkmingi„Renault“ grupei. „Renault“, „Dacia“ ir „Alpine“ prekės ženklus vienijantiPrancūzijos automobilių gamintoja pirmąjį š. m. pusmetį didino pardavimoapimtis tiek visame pasaulyje, tiek Europoje. Iš viso „Renault“ grupė perminėtą laikotarpį visame pasaulyje pardavė daugiau nei 1,1 mln. transportopriemonių, iš kurių 847 tūkst. – Europoje. „Renault“ ir toliau išliekapopuliariausiu prancūziškų automobilių gamintoju pasaulyje.

Išlaikė lyderiopozicijas

2024 m. pirmąjį pusmetį,palyginti su tuo pačiu 2023 m. laikotarpiu, „Renault“ prekės ženklo pardavimaspadidėjo 2 proc. iki 787 223 vnt. automobilių. Tai ir toliau yrageriausiai pasaulyje parduodamas prancūziškų automobilių prekės ženklas.

Tokį augimą garantavo ypatingagamintojo sėkmė Europoje, kur pardavimas išaugo 8,2 proc. iki 535 238automobilių. Aplenkęs rinką, kuri augo 5,5 proc., šis prekės ženklasįsitvirtino trečioje vietoje Europoje tarp asmeninių ir lengvųjų komerciniųautomobilių (PC ir LCV), visų pirma, dėl rezultatų Ispanijoje(+12,7 proc.), Italijoje (+18,4 proc.) ir Jungtinėje Karalystėje(+32,7 proc.).

Savo gimtojoje Prancūzijosrinkoje „Renault“ įtvirtino lyderio pozicijas – iš viso parduota 214 881transporto priemonė, t. y. 8 proc. daugiau nei visoje keleivinių irlengvųjų komercinių transporto priemonių rinkoje. Beveik kas penktaPrancūzijoje parduodama transporto priemonė yra „Renault“.

Už Prancūzijos ribų prekėsženklas taip pat daro pažangą Turkijoje (+10,8 proc.), Brazilijoje (+5,3 proc.)ir Maroke (+1,5 proc.). Antrąjį š. m. pusmetį įvairiose užsienio rinkoseuž Europos ribų laukiama dar didesnio proveržio, kadangi, pavyzdžiui, PietųKorėjoje „Renault“ iš naujo pristato prekės ženklą su modeliu „Grand Koleos“, oBrazilijoje sėkmingai startuoja modelis „Kardian“ – jau užregistruota daugiaukaip 5 200 šio modelio automobilių.

Pastarasis automobilis taippat buvo labai palankiai įvertintas Meksikoje, o antroje metų pusėje buspradėtas gaminti Maroke. Turkijoje prekės ženklas neseniai pristatė „Renault Duster“,kuris tarptautinėse rinkose bus pradėtas pardavinėti antrąjį pusmetį.

„Renault“ įtvirtina savolyderio pozicijas ir lengvųjų komercinių automobilių (LCV) rinkoje. Iš visopirmąjį pusmetį parduoti 171 202 automobiliai, t. y. 19,2 proc.daugiau nei 2023 m. pirmąjį pusmetį. Šį pagreitį lėmė pagrindinių modelių„Kangoo“ ir „Express“, taip pat „Master“, kurie yra savo segmentų lyderiai,sėkmė. Tuo metu „Trafic“ dabar yra trečias geriausiai parduodamas automobilissavo segmente.

Aukštesnis segmentasir elektrifikacija

Penkiose pagrindinėseEuropos šalyse „Renault“ prekės ženklas kas antrą savo modelį parduodamažmeniniams klientams, t. y. didelę vertę kuriančioje rinkoje. „Clio“ ir„Captur“ patenka tarp dešimties geriausiųjų pagal mažmeninį pardavimą.

Europoje „Renault“ taip patdeda daugiau pastangų, kad vėl užkariautų C ir aukštesnius segmentus, ypačC-SUV ir D-SUV, su modeliais „Austral“, „Espace“ bei „Rafale“. Būtentaukštesnės klasės šių modelių versijos sudaro didžiąją dalį pardavimo.

Beveik kas antra „Renault“parduodama transporto priemonė yra elektrifikuota. Visiškai elektriniaiautomobiliai sudaro beveik 12 proc. „Renault“ prekės ženklo pardavimo ir,tikėtina, toliau augs pardavinėjant modelius „Scenic E-Tech electric“ ir„Renault 5 E-Tech electric“. 2022 m. viduryje pradėtas gaminti „Mégane E-TechElectric“ patenka tarp trijų geriausių savo klasės automobilių Europoje.

Europoje „Renault“ yraantrasis prekės ženklas hibridinių transporto priemonių srityje, kuriam tenkadaugiau nei trečdalis parduotų automobilių, o jo pardavimas išaugo įspūdingutempu – beveik 45 proc., palyginti su 2023 m. pirmuoju pusmečiu. „Clio“,„Austral“ ir „Captur“ modeliai patenka tarp 10 geriausiai parduodamų hibridiniųautomobilių.

2024 m. „Renault“ laukiadaug komercinių pristatymų – planuojami septyni nauji automobiliai. Pirmasismetų pusmetis prekės ženklui yra daug žadantis, nes laukiama komercinių„Symbioz“, „Master“ ir „Renault 5 E-Tech electric“ pristatymų Europoje.Tarptautiniu mastu prekės ženklas ir toliau įgyvendins savo tarptautinį planą –bus pristatyti „Renault Duster“ ir „Grand Koleos“, o „Kardian“ bus įvestas įnaujas rinkas.

Nuolatinė „Dacia“ pažanga

„Dacia“, vedama stiprausnaujo prekės ženklo identiteto ir turėdama keturis pagrindinius modelius beiaukščiausius rinkoje klientų pritraukimo iš kitų gamintojų ir lojalumorodiklius, įtvirtina savo pozicijas Europos mažmeninės prekybos rinkoje, kurisudaro pagrindinę prekės ženklo klientų bazę.

Pirmąjį pusmetį „Dacia“pardavimas išaugo 3,8 proc., iš viso buvo užregistruoti 358 497 šio prekėsženklo automobiliai. Europoje „Dacia“ pardavė 309 816 automobilių, t. y.4 proc. daugiau nei pernai per analogišką laikotarpį. Prekės ženklas visdar užima devintąją vietą keleivinių automobilių rinkoje, o Europoje patenka įkeleivinių bei lengvųjų komercinių transporto priemonių pardavimo kategorijosdešimtuką.

Visame pasaulyje parduoti164 789 „Dacia Sandero“ vnt., t. y. 18,5 proc. daugiau nei 2023 m.pirmąjį pusmetį. Nuo 2017 m. geriausiai parduodamas mažmeninės prekybosautomobilis „Sandero“ taip pat yra geriausiai parduodamas modelis Europojevisais klientų kanalais 2024 m. pirmąjį pusmetį.

Kultinis modelis „DaciaDuster“ taip pat sulaukė didžiulės sėkmės. Visame pasaulyje parduoti113 783 šio modelio vnt. Įskaitant antros kartos ir neseniai pradėtągaminti trečios kartos modelį, „Duster“ pardavimas, palyginti su 2023 m.pirmuoju pusmečiu, išaugo 1,7 proc. Modelis išlaiko savo pozicijasvisureigių mažmeninių pardavimų segmente Europoje.

Visame pasaulyje taip pat parduotas50 841 „Dacia Jogger“, t. y. 0,7 proc. daugiau nei 2023 m. pirmąjįpusmetį. Vertinant pagal mažmeninį pardavimą, tai geriausiai Europojeparduodamas C segmento automobilis, kuris nėra visureigis.

Tuo metu elektrinio „DaciaSpring“ pardavimas kiek sumažėjo, tam didžiausios įtakos turėjo šalysenaikinama parama elektromobiliams. Nepaisant to, 2024 m. pirmąjį pusmetį„Spring“ užėmė penktą vietą pagal mažų elektromobilių (A ir B segmentų)mažmeninį pardavimą Europoje.

2024 m. antroje pusėje buspristatytas „Dacia Bigster“ – būsimas C segmento visureigis, kuris prekybossalonuose turėtų pasirodyti 2025 m. pirmoje pusėje.

„Alpine“ rekordas

„Renault“ grupeipriklausantis prekės ženklas „Alpine“ pirmąjį pusmetį pasaulyje pardavė2 720 automobilių, iš kurių 2 569 vnt. – Europoje. Tai yra naujasgamintojo rekordas, kadangi, lyginant su 2023 m. pirmuoju pusmečiu, pardavimoaugimas siekė net 47,2 proc.

Tarptautiniu mastu 2024 m.pirmąjį pusmetį „Alpine“ buvo pristatytas Turkijoje, o Barselonoje atidarytapirmoji „Atelier Alpine“ – patyriminė koncepcinė parduotuvė, kuri netrukusatsiras ir Londone bei Paryžiuje. Iki 2024 m. pabaigos prekės ženklas planuojaatidaryti naujas „Alpine“ parduotuves Nyderlanduose, Vengrijoje ir Švedijoje,taip pat Prancūzijoje.

Birželį „Alpine“ pradėjoelektrinių automobilių plėtrą, Le Mano 24 valandų lenktynėse pristatydama modelįA290 – sportišką elektrinį penkiavietį hečbeką. Užsakymus planuojama pradėtipriimti šią vasarą.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.