Pranešimas spaudai
Puikiai futbolo aistruoliams žinomas klubas„AS Monaco“ prieš artėjantį sezoną pasiekė susitarimą su nauju pagrindiniurėmėju – juo tapo populiariausias pasaulyje prancūziškų automobilių gamintojas„Renault“. Užsimezgus partnerystei, ant žaidėjų marškinėlių tiek Čempionųlygos, tiek vietinėse „League 1“ pirmenybėse puikuosis naujojo „Renault“elektromobilio R5 logotipas, klubas taip pat galės naudotis keliomis dešimtimisgamintojo automobilių.
„Renault“ ir „AS Monaco“ praneša apie savobendradarbiavimą artėjančiame futbolo sezone, kuris Prancūzijoje startuos jau rugpjūčio16-ąją. Ta proga ant futbolininkų marškinėlių 2024–2025 m. sezone Čempionųlygos ir vietinėse „League 1“ pirmenybėse puikuosis R5 logotipas.
R5 – tai aliuzija į vieną naujausių gamintojoelektrinių modelių, ikoniškąjį „Renault 5 E-Tech electric“. Minėtą logotipą busgalima išvysti ir kitose vietose „Louis II“ stadione bei platesnėje futboloklubo komunikacijoje.
Bendradarbiaudama su „AS Monaco“, „Renault“ taippat aprūpins futbolo klubą maždaug dvidešimties transporto priemonių autoparku.
„Labai didžiuojamės, kadšį sezoną esame „AS Monaco“ futbolo klubo partneriai. Mus sieja tvirti ryšiai,pagrįsti mūsų istorija ir vertybėmis. Abu skaičiuojame daugiau nei šimto metųistoriją ir esame žinomi tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu mastu. Be to, abusiekiame įgyvendinti strategijas, orientuotas į ekologišką judumą. Šipartnerystė prasideda metu, kuris mums abiem žada būti jaudinantis irreikšmingas, nes bus pristatomas mūsų kultinis automobilis „Renault 5 E-Techelectric“, taip pat bus švenčiamas „AS Monaco“ šimtmetis“, – sako LaurentasAliphatas, „Renault“ prekės ženklo turinio rinkodaros viceprezidentas.
„Norėčiau pasveikinti „Renault“ prisijungus prie „ASMonaco“ partnerių šeimos. Kitą sezoną klubas grįžta į Čempionų lygą, taip patšvenčia savo šimtmetį, todėl džiaugiamės, kad „Renault“ mus rems Europoskampanijos metu ir visą „League 1“ sezoną, kuris bus ypač įdomus. Šia naujapartneryste su pasauliniu prekės ženklu ir jo elektromobiliu „Renault 5 E-Techelectric“ dar kartą parodome, kad „AS Monaco“ yra patrauklus klubas. Tikimės sėkmingaibendradarbiauti ir padėti vieni kitiems siekti užsibrėžtų tikslų“, – antrinaThibautas Chatelardas, „AS Monaco“ rinkodaros ir pajamų direktorius.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.