Pranešimas spaudai

Dalintis

Sportiškumas ir elegancija, neaukojant efektyvumo: 90 proc. tvaresnė „Renault Emblème“ koncepcija verčia naują lapą automobilių istorijoje

“. Kūrėjų teigimu, tai – ateitiestransporto vizija, atspindinti, kokiu keliu ketina žengti „Renault Group“,siekdama savo nulinės CO2 emisijos įsipareigojimų. Tiek elektra,tiek vandeniliu varomas aptakių formų automobilis per visą savo gyvavimo cikląbendrą anglies dioksido pėdsaką sumažina net 90 proc., lyginant su įprastaisšiandieniniais automobiliais.

“. Kūrėjų teigimu, tai – ateitiestransporto vizija, atspindinti, kokiu keliu ketina žengti „Renault Group“,siekdama savo nulinės CO2 emisijos įsipareigojimų. Tiek elektra,tiek vandeniliu varomas aptakių formų automobilis per visą savo gyvavimo cikląbendrą anglies dioksido pėdsaką sumažina net 90 proc., lyginant su įprastaisšiandieniniais automobiliais.

„Renault Group“ jau ne vienerius metusįgyvendina strateginį planą „Renaulution“, kuriuo siekiama integruoti tvarumoaspektus į visą vertės grandinę – ne tik į įmonės kuriamus produktus irpaslaugas, bet ir į jos procesus, prisidedant prie mažo anglies dioksido kiekiožiedinės ekonomikos.

„Renaulution“ nėra tik įsipareigojimasvisuomenei. Kartu tai kertinis pamatas įgyvendinti ambicingus tikslus ir iki2040 m. Europoje bei iki 2050 m. visame pasaulyje pasiekti nulinę angliesdioksido emisiją. Tam bendrovė turi iš esmės perorganizuoti savo transportopriemonių kūrimo ir gamybos būdus.

Būtent šį požiūrį iliustruoja „Renault “. Kūrėjainusprendė praskleisti paslapties šydą ir papasakoti daugiau apie naująjįkoncepcinį modelį, o oficialiai jis bus pademonstruotos spalio 14–20 d.vyksiančioje Paryžiaus automobilių parodoje.

Dera elegancija, sportiškumas ir efektyvumas

„Renault Emblème“ įkūnija naująholistinį požiūrį į transporto priemonės dizainą. Pagrindinisšio novatoriško projekto iššūkis – maksimalus anglies dvideginio išmetimomažinimas per visą transporto priemonės gyvavimo ciklą. 2ekvivalento emisiją 90 proc., palyginti su dabartinėmis transportopriemonėmis, o bendrą išmetamų teršalų kiekį – iki vos 5 tonų CO2.

“ išorėje derinamassportiškumas, elegancija ir emocionalumas, pasitelkiant sklandžias kreives irtikslias, techniškas, charakterį formuojančias linijas. Dizainą taip pat lemiakruopštus aerodinamikos optimizavimas, kuriuo siekiama efektyvumo, taikanttvaresnį požiūrį ir neprarandant estetikos.

Pavyzdžiui, „Renault Emblème“ automobilyje vietojeišorinių galinio vaizdo veidrodėlių įrengtos dvi kameros, integruotos į ratųarkas, priekinio stiklo valytuvai paslėpti po variklio dangčiu, o el. būduužrakinamos rankenėlės įleistos į kėbulą. Dvi briaunos ant variklio dangčio irdvi oro angos ant buferio nukreipia oro srautą atitinkamai į priekinį stiklą iruž ratų.

Ratai yra pilnai diskiniai, skirtioro srautui nukreipti išilgai kėbulo. F1 įkvėptą plokščio dugno dizainąsustiprina aktyvusis difuzorius, kuris pasvyra žemyn ir atgal, kad subalansuotųoro srautą ir sumažintų aerodinaminį pasipriešinimą.

Pasitelkta „Formulės-1“ patirtis

Automobilio dizainas patobulintas naudojant skaitmeninę tikslios kopijostechnologiją ir pažangias kompiuterinio modeliavimo priemones, gautas iš „BWTAlpine F1“ komandos, sėkmingai bendradarbiaujant „Renault“ ir „Ampere“.Sujungus jų patirtį, pavyko optimizuoti pasyviąją ir aktyviąją aerodinamiką,kad būtų užtikrinta efektyvi oro skverbtis. „RenaultEmblème“ gali pasigirti įspūdingu aerodinaminiuefektyvumu (Cx) – 0,25.

Derina elektrą ir vandenilį

modelyje esantis 160 kW galios elektros variklis suapvijų rotoriumi veikia be retųjų metalų. Jį maitina kompaktiška 40 kWh NMCtipo (naudojamas nikelio, mangano ir kobalto derinys) baterija, kuri yralengvesnė, užimanti mažiau vietos ir ekologiškesnė už baterijas, naudojamasilgų nuotolių šeimos elektromobiliuose.

Automobilio nuvažiuojamas atstumas viena įkrova siekia kelis šimtuskilometrų, kurio pakanka kasdieniam naudojimui. Ilgesniems atstumams naudojamasmažai anglies dioksido į aplinką išskiriantis 30 kW PEMFC (protonų mainųmembranos) vandenilio kuro elementas su 2,8 kg talpos baku, kuris užtikrinailgesnėms kelionėms reikalingą galią, o didžiausias efektyvumas siekia apie60 proc.

Jėgas suvienijo kelios dešimtys partnerių

Atsižvelgiant į ambicingus anglies dioksidoišmetimo mažinimo tikslus, kuriant „demonstracinįautomobilį, „Renault“ ir „Ampere“ jėgas suvienijo su daugiau nei 20 partnerių.Kartu jie prisidėjo technologijomis ir žiniomis, kad per visą automobiliogyvavimo ciklą CO2 ekvivalento emisiją sumažintų 90 proc.

Šis kolektyvinis požiūris skatina inovacijasbe kliūčių tarp „Renault Group“, jos prekės ženklų, padalinių, partnerių irtiekėjų. Šiame projekte tai leido integruoti išskirtinę technologinę įvairovęir sudėtingumą, kad būtų pasiekti aukšti anglies dioksido išmetimo mažinimotikslai.

Demonstracinis automobilis „dar kartąįrodo, kad „Renault Group“, įtraukdama į procesą visą savo ekosistemą, pirmaujainovacijų srityje, skatina judumo tobulėjimą ir veda į priekį visą automobiliųpramonę.

APIE „RENAULT“

„Renault“, istorinis judumo prekių ženklas ir elektromobilių pradininkasEuropoje, visada kūrė naujoviškas transporto priemones. Įgyvendindamastrateginį planą „Renaulution“, „Renault“ pradėjo ambicingą, vertę kuriančiąpertvarką, kuria siekiama konkurencingesnio, labiau subalansuoto irelektrifikuoto asortimento. Bendrovės siekis – įkūnyti modernumą ir naujovestechnologijų, energijos ir judumo paslaugų srityje automobilių pramonėje ir užjos ribų.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.