Pranešimas spaudai
Vairuotojų itin vertinama „Dacia“ plečiasi į C segmentą. Jau tapusi EuroposB segmento lydere, ši gamintoja žengia į C-SUV rinką su modeliu „Bigster“ –visiškai nauja transporto priemone, įkūnijančia „Dacia“ vertybes: paprastumą,ekologiją, tvirtumą ir pritaikymą kelionėms. Visiškai naujas „Bigster“ sukurtastaip, kad atitiktų unikalius sparčiai augančios rinkos poreikius, bet tuo pačiuišliktų itin prieinamas. Automobilį galima rinktis iš skirtingų komplektacijoslygių: „Essential“, „Expression“, „Extreme“ bei „Journey“.
Tvirtas stilius, persipynęs su tvarumu
Dar 2021 m. sausį pasirodęs koncepcinis „Bigster“ – „Renault Group“strateginio plano „Renaulution“ simbolis – parodė „Dacia“ užmojį plėsti savopozicijas, ypač C-SUV segmente. Šiandien visiškai naujas „Bigster“ išpildovisus koncepcijoje duotus pažadus. „Pristatydami naująjį „Bigster“, likomeištikimi „Bigster“ koncepcijos ketinimams. Jis yra galutinė „Dacia“ vertybiųišraiška ir nuo šiol yra šios markės flagmanas“, – sako „Dacia“ dizainoviceprezidentas Davidas Durandas.
Naujasis „Bigster“ dizainas įkūnija tvirtą stilių, padedantį klientamsdirbti, leisti laisvalaikį ir keliauti su šeima. Didelius automobilio matmenispabrėžia aptakios geometrinės formos ir švarios linijos. Didelės ratų arkos irpriekinių bei galinių žibintų išdėstymas kraštiniuose automobilio kampuose sutvirtinaužtikrintą ir įtikinamą „Bigster“ laikyseną kelyje.
Tvirtą stilių dar labiau sustiprina visureigiams būdinga kompaktiška,vertikali priekinė dalis. Laikantis „Dacia“ dizaino tradicijų, priekyjepuikuojasi plačios blizgios juodos spalvos grotelės, kurių centre – kultinis„Dacia“ ženkliukas. Automobilio grafinės detalės suteikia kasdienės elegancijospriekinei daliai, durims ir virš galinio valstybinio numerio ženklo. Užuotlaikęsi blizgios juodos apdailos tendencijos, „Dacia“ dizaineriai derinoblizgią ir matinę juodą spalvas, kad išvaizda būtų dar griežtesnė.
Priekinės ir galinės apsauginės plokštės dažytos maišant medžiagą suspalva, kad dažai būtų patvaresni. Aplink kėbulą einančios apsaugos – ant šonų,ratų arkų ir apatinių bamperių dalių – pagamintos iš patentuotos „Starkle“medžiagos. Naudodama šią medžiagą, „Dacia“ laikosi tvaraus požiūrio: ji yraneapdorota ir nedažyta.
Standartiškai naujasis „Bigster“ komplektuojamas su 17 arba 18 coliųlengvojo lydinio ratlankiais, o 19 colių grafinio dizaino ratlankiai siūlomiaukščiausios klasės „Journey“ komplektacijoje. Aukštesnėse komplektacijose taippat galima rinktis juodą stogą, kuris sukuria dviejų atspalvių apdailą,išryškinančią automobilio dizaino linijas. Pirkėjai galės rinktis ir visiškai naująkėbulo spalvą „Indigo Blue“. Išskirtinai skirta tik naujajam „Bigster“modeliui, ji sukuria metalinį elegantišką atspalvį, suteikdama automobiliuidrąsos, bet tuo pačiu ir santūrumo.
Erdvės, ergonomikos ir komforto sinergija
Viduje naujojo „Bigster“ dizaineriai daugiausia dėmesio skyrė esminiamsdalykams: erdvei, ergonomikai ir komfortui. Aukštai įrengtas vertikalusprietaisų skydelis padidina erdvę priekiniams keleiviams. Priklausomai nuokomplektacijos lygio, naujasis „Bigster“ turi trijų tipų centrines konsoles:žemą, vidutinę arba – pirmą kartą „Dacia“ automobiliuose – aukštą konsolę suporankiu (su aušinimo skyriumi), indukciniu įkrovikliu ir didele daiktadėže. Ypatingasdėmesys skirtas ir sėdynių apmušalams. Priklausomai nuo apdailos lygio, dėmesyssutelkiamas į paprastumą ir patrauklumą („Essential“ ir „Expression“),patvarumą ir lengvą valymą („Extreme“) arba didesnį komfortą („Journey“).
Sukonstruotas ant CMF-B platformos, kuri yra pagrindinė „Dacia“ pramonėsstrategijos dalis, naujasis „Bigster“ pasižymi įspūdinga vidaus erdve. Sukurtasatsižvelgiant į C-SUV klientų poreikius, jis gali pasigirti geresne akustika(akustinis priekinis stiklas, storesni stiklai, geresnė variklio akustika),ištobulinta apdaila (nauji kilimėliai, „Touch LED“ apšvietimas) ir padidintusėdėjimo komfortu (keleivio juosmens dalies reguliavimas, galinės sėdynėsatlošas ir pan.), dviejų zonų oro kondicionieriumi su galinėmis oro angomis.
Naujasis „Bigster“ yra vienas erdviausių C-SUV automobilių, patenkinantispagrindinį šios rinkos klientų poreikį: iki 667 litrų bagažinės erdvė yrapirmaujanti segmente pagal talpumą. Negana to, 40/20/40 galinė sėdynė leidžiavežti didelių gabaritų daiktus neaukojant keleivių komforto. Kai gale sėdi tikdu keleiviai, nulenkus vidurinį atlošą, atsiranda porankis su dviem puodeliųlaikikliais ir telefono laikikliu. Užlenkus atlošus, susidaro lygios bagažinėsgrindys, ant kurių galima patalpinti iki 2,7 m ilgio krovinį.
„Bigster“ taip pat įdiegta naujoviška „Dacia“ sistema „YouClip“, kuri skirtapraktiškai ir patikimai pritvirtinti įvairius priedus svarbiausiose automobiliosalono vietose. Standartinėje „Bigster“ komplektacijoje yra penki „YouClip“tvirtinimo taškai: prietaisų skydelyje, keleivio konsolės šone, centrinėskonsolės gale, bagažinėje ir bagažinės durų vidinėje pusėje.
Įranga, supaprastinanti vairavimą
Patekimą į „Bigster“ palengvina laisvų rankų raktas ir elektra valdomasbagažinės dangtis. Standartinėje „Journey“ ir pasirenkamoje „Extreme“modifikacijoje elektrinį bagažinės dangtį galima valdyti trimis būdais: mygtukušalia valstybinio numerio ženklo lemputės, prietaisų skydelio mygtuku arbarakteliu.
Visuose naujuose „Bigster“ modeliuose standartiškai montuojamas 10,1 coliocentrinis jutiklinis ekranas. „Essential“ ir „Expression“ versijose įdiegta„Media Display“ multimedijos sistema su keturiais garsiakalbiais ir „AppleCarPlay“ / „Android Auto“ belaidžio ryšio funkcija. Į „Extreme“ ir „Journey“ versijastaip pat įdiegta „Media Nav Live“ multimedijos sistema, kuri siūlo prijungtąnavigaciją su eismo informacija realiuoju laiku ir žemėlapių atnaujinimaisaštuonerius metus. „Media Nav Live“ įrengta 6 garsiakalbių „Arkamys 3D“ garsosistema.
Naujasis „Bigster“ standartiškai komplektuojamas su 7 colių („Essential“ ir„Expression“) arba su 10 colių („Extreme“ ir „Journey“ versijose) skaitmeniniuprietaisų skydeliu. Pritaikomas spalvotas ekranas pateikia vairuotojamsinformaciją, kuri jiems atrodo naudingiausia
Naujojo „Bigster“ naudotojai taip pat įvertins dviejų zonų orokondicionavimo sistemą su specialiomis oro angomis galiniams keleiviams,panoraminį atidaromą stoglangį, belaidį išmaniojo telefono įkroviklį ir kt.Priklausomai nuo komplektacijos, ši įranga siūloma kaip papildoma arbastandartinė, todėl klientai visada gali rinktis.
Naujasis „Bigster“ atitinka naujausią Europos saugos standartą GSR II,todėl visuose komplektacijos lygiuose standartinėje įrangoje yra daugybėpagalbinių vairavimo sistemų: pažangi avarinio stabdymo sistema (skirta miestuiir užmiesčiui, atpažįstanti transporto priemones, pėsčiuosius, dviratininkus irmotociklus), kelio ženklų atpažinimo sistema su įspėjimu apie greitį, statymoatbuline eiga pagalbininkas, avarinio stabdymo signalas, įspėjimas apiepersirikiavimą į kitą eismo juostą, eismo juostos išlaikymo asistentas,įspėjimas apie vairuotojo dėmesingumą ir pagalbos iškvietimo sistema „eCall“.
Naujos elektrifikuotos jėgainės
Naujasis „Bigster HYBRID 155“ yra pirmasis „Renault Group“ modelis, kuriameįdiegtas visiškai naujas jėgos agregatas, sujungiantis 107 AG 4 cilindrųbenzininį variklį, du elektros variklius (50 AG variklį ir aukštos įtamposstarterį / generatorių), 1,4 kWh bateriją (230 V) ir automatinę elektrinępavarų dėžę. Jis turi keturias pavaras, skirtas vidaus degimo varikliui, ir dvipapildomas pavaras, skirtas elektros varikliams. Tokia kombinuota technologijaįmanoma todėl, kad nėra sankabos.
HYBRID 155 jėgos agregatas papildo HYBRID 140 agregatų gamą, kurią galimaįsigyti visiškai naujuose modeliuose „Duster“ ir „Jogger“. Jis pasižymi didesnegalia (15 AG), didesniu sukimo momentu (vien vidaus degimo variklio – 20 Nmdaugiau, iki 170 Nm) ir didesne vilkimo galia (250 kg daugiau, iki maždaugvienos tonos). Efektyvumas taip pat pagerėjo – degalų sąnaudos ir išmetamųjųteršalų kiekis sumažėjo 6 proc., visų pirma, dėl optimizuoto varikliosūkių dažnio valdymo. Derinant regeneracinį stabdymą su didele baterijosenergijos rekuperacijos talpa ir automatinės pavarų dėžės efektyvumu, tokiosmodifikacijos „Bigster“ iki 80 proc. laiko mieste gali važiuoti visiškaielektriniu režimu.
„Bigster TCe 140“ jėgainė yra pasiskolinta iš „TCe 130“, kuri siūlomavisiškai naujame „Duster“. Šiame pradiniame elektrifikavimo lygyje derinamasnaujos kartos 1,2 l 3 cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi,sukurtas pagal Millerio ciklą (optimizuotas efektyvumas ir sumažinti siurbimonuostoliai), su 48 V švelnia hibridine sistema ir 6 lygių mechanine pavarųdėže. Hibridinė sistema padeda vidaus degimo varikliui įsibėgėjimo irgreitėjimo etapuose, taip padidindama vairavimo malonumą ir maždaug10 proc. sumažindama vidutines degalų sąnaudas (5,6 l/100 km) bei CO2emisiją (129 g/km), palyginti su analogiškos galios įprastiniu vidaus degimovarikliu. Regeneracinio stabdymo metu baterija įkraunama 0,8 kWh.
„Dacia“ yra vienintelis gamintojas, siūlantis dviejų degalų (benzino ir suskystintųjųdujų) jėgainės variantą visuose savo vidaus degimo modeliuose su ECO-G ženklu. Pristatydama„Bigster“ gamintoja žengia į priekį su jėgaine, kurioje dvigubi degalaiderinami su 48 V beveik hibridine sistema. Beveik hibridinė sistema padeda 1,2l 3 cilindrų varikliui su turbokompresoriumi, nepriklausomai nuo to, ar jisvaromas benzinu, ar suskystintomis naftos dujomis, įsibėgėjimo ir pagreitėjimoetapuose, taip padidindama vairavimo malonumą ir efektyvumą. Regeneraciniostabdymo metu baterija įkraunama 0,8 kWh.
Naudodamas suskystintas naftos dujas, naujasis „Bigster ECO-G 140“ išmetavidutiniškai 10 proc. mažiau CO2 nei panašus nehibridinisbenzininis variklis. Dviejuose bakuose, kuriuose iš viso telpa 99 litrai degalų(50 litrų benzino ir 49 litrai suskystintųjų dujų), galima nuvažiuoti iki 1450km. Po bagažinės dugnu sumontuotas suskystintųjų dujų bakas neturi įtakoskrovinių skyriui. Prietaisų skydelyje esantis jungiklis leidžia greitai irsklandžiai perjungti degalų rūšį.
Naujasis „Bigster TCe 130 4x4“ sukurtas taip, kad būtų galima drąsiaileistis į keliones ne keliais – visų varančiųjų ratų sistema sujungta su 6pavarų mechanine dėže ir 48 V lengvojo hibrido sistema, kad būtų optimizuotasefektyvumas. Ši hibridinė sistema palaiko 1,2 l 3 cilindrų variklį suturbokompresoriumi įsibėgėjant ir greitėjant, todėl sumažėja degalų sąnaudos irCO2 emisija. Regeneracinio stabdymo metu baterija įkraunama 0,8 kWh.
Pagrindinė standartinė įranga
„Essential“: 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai, fiksuoti stogostrypai, „Media Display“ su 10,1 colio centriniu jutikliniu ekranu, 7 coliųskaitmeninis prietaisų skydelis, rankinis oro kondicionierius, statymo atbulineeiga jutikliai ir kamera, elektra valdomi priekiniai ir galiniai langai.
„Expression“: į komplektą įeina visos „Essential“ funkcijos ir dviejųzonų automatinis oro kondicionierius, elektrinis stovėjimo stabdys, lietausjutikliai, elektra valdomi sulankstomi veidrodėliai ir 40/20/40 galinė modulinėsuolelio sėdynė su „Easy Fold“ funkcija.
„Extreme“: apima visas „Expression“ funkcijas ir 18 colių lengvojolydinio ratlankius, modulinius stogo strypus, vario rudos spalvos išorės irsalono apdailą, panoraminį atidaromą stoglangį, laisvų rankų raktą, plaunamus„Microcloud“ sintetinius TEP apmušalus, guminius grindų ir bagažinėskilimėlius, 10,1 colių skaitmeninį prietaisų skydelį, „Media Nav Live“ sistemąsu 10,1 colių centriniu jutikliniu ekranu ir prijungta navigacija, 6garsiakalbių „Arkamys 3D Sound“ garso sistemą ir nusileidimo nuo kalno kontrolėssistemą.
„Journey“: į komplektą įeina visos „Expression“ funkcijos ir 18colių lengvojo lydinio ratlankiai, elektra valdomos bagažinės durelės, laisvųrankų raktas, aukšta centrinė konsolė su porankiu, vairuotojo sėdynė suelektriniu valdymu, 10 colių skaitmeninis prietaisų skydelis, „New Media NavLive“ sistema su 10,1 colių centriniu jutikliniu ekranu ir prijungtanavigacija, 6 garsiakalbių „Arkamys 3D Sound“ garso sistema, belaidis telefonoįkroviklis ir adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema.
APIE „DACIA“
1968 m. įkurta, o nuo 2004 m. visoje Europoje irViduržemio jūros regiono šalyse atnaujinta „Renault“ grupės bendrovė „Dacia“visada siūlė geriausią kainos ir kokybės santykį atitinkančius automobilius,nuolat iš naujo apibrėždama esmines jų savybes. Revoliucionierė „Dacia“ siūlopaprastus, universalius ir patikimus automobilius, atitinkančius klientųgyvenimo būdą. „Dacia“ modeliai tapo rinkos etalonais: „Sandero“ – nuo 2017 m.kasmet geriausiai parduodamas automobilis privatiems Europos klientams;„Duster“ – nuo 2018 m. geriausiai parduodamas visureigis privatiems Europosklientams; „Spring“ – įperkamo elektrinio judumo lyderis; „Jogger“ –universalus C segmento šeimos automobilis. 44 šalyse veikianti „Dacia“ nuo 2004m. pardavė daugiau kaip 9 mln. automobilių.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.