Pranešimas spaudai

Dalintis

Paryžiaus automobilių parodoje – universaliojo elektrinio „Renault 4 E-Tech“ premjera

Populiariausias pasaulyje prancūziškų automobilių gamintojas „Renault“plečia elektromobilių gamą. Paryžiuje vykstančioje automobilių parodojebendrovė pristatė naujausią savo kūrinį – kultiniu gamintojo modeliu paremtą„Renault 4 E-Tech“. Šis elektromobilis dar kartą patvirtina „Renault“įsipareigojimą spartinti perėjimą prie elektros visoje Europoje, įtraukiantelektromobilius į masinę rinką.

„Renault 4 E-Tech“ užima natūralią vietą B segmente, šiek tiek aukščiau uželektrinį „Renault 5 E-Tech“, kadangi jis kiek didesnis ir erdvesnis užpastarąjį modelį. „Renault 5 E-Tech“ skirtas miesto klientams, o „Renault 4E-Tech“ orientuotas į platesnę auditoriją ir juo siekiama, kad visi, įskaitantjaunas šeimas, pradėtų naudotis elektra varomomis transporto priemonėmis.

„Elektromobilis „Renault 4 E-Tech“ – tai „Renault“ pastangos, kuriomis jisiekia, kad elektromobiliai taptų masiniu reiškiniu Europoje. Šis naujausiasmodelis papildo ir taip plačią gamą, kurioje yra „Megane“, „Scenic“ ir visiškainaujas elektrinis „Renault 5 E-Tech“. Tačiau mums trūko kompaktiško automobiliosu tikra erdve.

Dabar tai yra šis universalus, funkcionalus, modulinis modelis su didele,lengvai pakraunama bagažine. Automobilis, galintis patenkinti įvairiuskasdienius poreikius. Tai šiuolaikiškas elektromobilis, atitinkantis laikmetįir turintis daugybę naudingų vairavimo ir komforto technologijų“, – sako„Renault“ prekių ženklo generalinis direktorius Fabrice‘as Cambolive‘as.

Duoklė pirmtakui

Elektrinis „Renault 4 E-Tech“ visais dizaino aspektais primena originalųjį„Renault 4“. Jo variklio dangčio linijos tęsiasi iki grotelių apačios, todėlšis atrodo horizontalesnis, o pačios grotelės – vertikalesnės, kaip iroriginaliame modelyje. Variklio dangčio viršuje esanti apdaila taip pat primenaseptintojo dešimtmečio „Renault 4“ groteles.

Priekyje ir gale esantys buferiai abiejuose galuose turi ribotuvus. Šisdizaino elementas primena kabliukus, laikančius originaliojo „Renault 4“buferius. Tačiau, kitaip nei kabliukai, ribotuvai gali būti su individualiaipritaikyta apdaila.

Šonuose akį iš karto patraukia galinis šoninis langelis. Tai buvo istoriniomodelio kultinė savybė, todėl ją reikėjo atnaujinti šiuolaikiškai. Be to, durųskydeliuose yra trys išskirtinės iškilios juostos. Jos primena originaliojo„Renault 4 GTL“ plastikines durų apsaugas.

Žiūrint į automobilį iš šono, priekinio stiklo įstrižą liniją tęsiasuasmeninti apdailos elementai ant sparnų (priklausomai nuo versijos). Savoruožtu stogas išlaiko kultines originalaus modelio linijas, tačiau atsiradonaujas elementas – stogo bagažinė. Galinėje dalyje žibintų kapsulės forma taippat primena praeitį, kaip ir tiesios bagažinės dangčio linijos. Bagažinėsdangtis paslėptas buferio viduje, todėl jį atidarius sukuriamas įspūdžioefektas.

Pagrindinis „Renault 4 E-Tech“ dizaino bruožas – atsidarantis audeklinisstogas, suteikiantis šiam modeliui visiškai naują išvaizdą. Čia taip pat galimaįžvelgti užuominą į septintojo dešimtmečio R4, ypač į „Plein Air“ (atvirostogo) versiją.

Elektrinį „Renault 4 E-Tech“ bus galima įsigyti septynių stilingų irelegantiškų spalvų: baltos „Glacier White“, pilkos „Urban Grey“, juodos „StarryBlack“, raudonos „Carmin Red“, rudos „Terracotta Brown“, „Hauts-de-France“žalios ir mėlynos „Cloud Blue“.

Erdvus, ergonomiškas ir komfortiškas

„Renault 4 E-Tech“ yra antrasis prancūzų gamintojo asortimento automobilis,sukurtas ant „AmpR Small“ platformos, skirtos B segmento elektromobiliams.Elektriniai „Renault 5 E-Tech“ ir „Renault 4 E-Tech“ turi 68 proc. bendrųkomponentų. Modulinė platformos konstrukcija taip pat turėjo įtakos ilgesneiratų bazei (2,62 m), didesniems ratams, padidėjusiai prošvaisai (18,1 cm).

Elektrinis „Renault 4 E-Tech“ yra 4,14 m ilgio, tačiau vis tiek pasižymierdve. Jame patogiai gali keliauti penki žmonės, be to, jame yra 420 litrųbagažinė, kurią lengva pasiekti dėl žemo krovimo slenksčio ir elektra valdomodangčio. Dar daugiau, elektrinio „Renault 4 E-Tech“ priekinė keleivio sėdynėyra lygiai nulenkiama – tokios funkcijos nėra jokiame kitame tokio dydžioelektromobilyje.

Iš 420 litrų bagažinės talpos 35 litrus užima po grindimis esančiosdaiktadėžės. Puikiai tinka įkrovimo kabeliui laikyti. Tačiau ši erdvė nebuvosuprojektuota kaip vienas paprastas vienetas. Iš tikrųjų tai yra liukas sudviem skirtingomis angomis – naujovė, atspindinti „Renault 4 E-Tech“funkcionalumą. Ši dviguba anga naudinga, kai krovinys uždaromas iš vienospusės. Kitą dalį galima atidaryti, kad būtų galima lengvai laikyti daiktus.

Tinka tiek miestui, tiek kelionėms už jo ribų

Pagrindinis „Renault 4 E-Tech“ elektrinis modelis, pretenduojantis įuniversalumą, sujungia 52 kWh bateriją ir 110 kW variklį, todėl viena įkrovagali nuvažiuoti iki 400 km (pagal WLTP). Jis taip pat turi 100 kW nuolatinėssrovės įkroviklį, skirtą prijungti prie greitojo įkrovimo stotelių, ypačgreitkeliuose.

Be to, modelį galima įsigyti su 90 kW (120 AG / 225 Nm) varikliu ir 40 kWhbaterija. Šiuo atveju jis tiekiamas su įmontuotu 80 kW nuolatinės srovėsįkrovikliu. Pagal WLTP standartą nuvažiuojamas atstumas viršija 300 km.

52 kWh talpos ličio jonų baterijoje naudojama NMC (nikelio mangano kobalto)technologija, užtikrinanti geriausią energijos tankį dabartinėje rinkoje. Jąsudaro keturi dideli moduliai viename korpuse. Dėl šios supaprastintosarchitektūros baterija sveria mažiau nei 300 kg.

„Renault 4 E-Tech“ 110 kW (150 AG / 245 Nm) variklis, tiesiogiai sukurtaselektromobilių „Megane E-Tech“ ir „Scenic E-Tech“ variklio pagrindu, yra tokspat kaip ir „Renault 5 E-Tech“. Su šiuo varikliu elektromobilis nuo 0 iki 100km/val. įsibėgėja greičiau nei per 8,5 sekundės, o nuo 80 iki 120 km/val. –greičiau nei per 7 sekundes. Didžiausias greitis elektroniniu būdu ribojamasiki 150 km/val.

Visos elektrinio „Renault 4 E-Tech“ versijos turi 11 kW kintamosios srovėsdvikryptį įkroviklį, kuris suteikia automobiliui dar didesnę judėjimo laisvę,nes juo galima važiuoti į bet kurį Europos miestą.

Platus technologijų spektras

„Renault 4 E-Tech“ viduje galima rasti du ekranus, kurie leis patogiaivaldyti visas parinktis ir matyti reikiamus parametrus apie kelionę ar patįelektromobilį. Pirmasis priešais vairuotoją esantis ekranas yra 10,1 colioskaitmeninis prietaisų skydelis (pradinio lygio modeliuose – 7 colių), kuriamerodoma visa vairavimo informacija. Centrinis multimedijos ekranas visoseversijose yra 10 colių. Jame įdiegta „OpenR Link“ sistema su „Google“ paslaugųpaketu.

Naudojantis „Google Maps“ galima suplanuoti ne tik kelionę, bet ir įkrovimąiki pat kelionės tikslo. Anksčiau reikalaujamas minimalus įkrovos lygis buvo 30proc., o dabar prireikus jį galima reguliuoti maždaug 10 proc. Dar geriau, kaddabar vairuotojai gali perskaičiuoti maršrutą, negrįždami prie pradinio plano,jei nusprendžia pakeisti savo kelionę.

Elektromobilio maršruto planuotojas dabar gali įjungti išankstinį baterijoskondicionavimą, kai transporto priemonė artėja prie įkrovimo punkto, irpašildyti bateriją iki optimalios įkrovimo temperatūros. Centriniamemultimedijos ekrane rodoma svarbiausia informacija, pavyzdžiui, kiek laikoreikia laukti įkrovimo punkte, kokia yra galia ir koks yra baterijos įkrovosprocentas atvykus.

Bendradarbiaujant kartu su „ChatGPT“, „Renault 4 E-Tech“ taip pat yraantrasis šios serijos automobilis, kuriame įdiegtas oficialus „Renault“avataras „Reno“. Tai yra humanizuotos technologijos pavyzdys, kuris padedanaudotojams susipažinti su automobiliu ir jo funkcijomis. Tarsi virtualusantrasis pilotas, turintis profesionalių žinių, jis gali valdyti daugelįtransporto priemonės funkcijų, susijusių su vairavimu ir įkrovimu.

APIE „RENAULT“

„Renault“, istorinis judumo prekių ženklas ir elektromobilių pradininkasEuropoje, visada kūrė naujoviškas transporto priemones. Įgyvendindamastrateginį planą „Renaulution“, „Renault“ pradėjo ambicingą, vertę kuriančiąpertvarką, kuria siekiama konkurencingesnio, labiau subalansuoto irelektrifikuoto asortimento. Bendrovės siekis – įkūnyti modernumą ir naujovestechnologijų, energijos ir judumo paslaugų srityje automobilių pramonėje ir užjos ribų.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.