Pranešimas spaudai
•„Dacia Duster“, nuolat populiarus SUV Lietuvos rinkoje, pasiekė puikius pardavimų rezultatus per pirmuosius septynis mėnesius* nuo naujojo modelio pristatymo, kuris įvyko š. m. kovo 26 d.
•Klientai dažniausiai rinkosi aukščiausios įrangos lygių versijas – „Journey“ ir „Extreme“, kurios sudarė net 81 % pardavimų.
„Dacia Duster“ išlaiko stiprią poziciją Lietuvos automobilių rinkoje ir mėgaujasi dideliu populiarumu. Populiariausia maujojo „Duster“ versija Lietuvoje buvo „Journey“, kuri sudarė net 55 % pardavimų (nuo kovo 26 d. iki spalio 30 d.). Kita populiari versija – „Extreme“, sudariusi 26 % pardavimų. Šios dvi versijos kartu sudaro daugiau nei 81 % naujojo „Duster“ pardavimų, o tai aiškiai rodo klientų pirmenybę aukštesnės klasės įrangai.
Populiariausi varikliai ir spalvos
Tarp naujojo „Duster“ variklių didžiausio populiarumo sulaukė ECO-G su gamykline dujų įranga, sudaręs 44 % pardavimų. O Hybrid 140 variklio versiją rinkosi kas trečias klientas, taigi iš viso 30 % užsakytų automobilių. Šie skaičiai atspindi augantį susidomėjimą ekologiškesniais sprendimais.
Kalbant apie spalvų pasirinkimą, klientai dažniausiai rinkosi „Sandstone“ (31 % pardavimų) ir „Cedar Green“ (22 % pardavimų) spalvas. Šios elegantiškos ir universalios spalvos dar labiau išryškina „Duster“ charakterį.
4x4 pavarą pasirinko 20 % klientų, o tai rodo, kad šis automobilis taip pat vertinamas funkcionalumo ir universalumo ieškančių pirkėjų.
Naujasis „Dacia Duster“, atitinkantis prekės ženklo filosofiją, yra erdvus, patikimas ir praktiškas. Jis pasižymi išbandytomis technologijomis ir užtikrintu patikimumu. Be to, jis turi viską, ko reikia vairuotojui, ir dar daugiau – patrauklią, modernią išvaizdą. Būtent todėl „Duster“ išlieka vienu populiariausių SUV modelių tarp privačių klientų Lietuvoje.
* Rezultatai už laikotarpį nuo kovo 26 d. iki spalio 31 d.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.