Pranešimas spaudai
· „Renault“ su 6,4 proc. rinkos dalimi 2024 metus užbaigė ketvirtoje vietoje tarp automobilių prekių ženklų Baltijos šalyse.
· „Renault“ lengvųjų automobilių pardavimas Baltijos šalyse išaugo daugiau nei 60 proc.
· Jau 13 metų iš eilės „Renault Master“ Baltijos šalyse išlaiko lyderio poziciją tarp komercinių automobilių.
Populiariausias pasaulyje prancūziškų automobilių gamintojas „Renault“2024-aisiais Baltijos šalyse fiksavo įspūdingą augimą. Iš viso pernai „Renault“pardavė 27,8 proc. daugiau automobilių nei 2023 metais ir užėmė 6,4 proc. visosrinkos. Šis augimas prekių ženklui užtikrino ketvirtą vietą bendrame Baltijosvalstybių automobilių rinkos pardavimo reitinge.
Kalbant bendrai apie lengvuosius ir komercinius automobilius, praėjęmetai „Renault“ buvo itin sėkmingi. Estijoje ir Latvijoje minėtas Prancūzijosprekių ženklas pateko į populiariausiųjų ketvertuką, o pardavimas augoatitinkamai 33,8 ir 23,3 proc. Lietuvoje „Renault“ metus baigė penktoje vietojetarp automobilių gamintojų, fiksuodamas 24,3 proc. augimą.
„2024 metų rezultatai patvirtina, kad mūsų pasirinkta strategija yraveiksminga. Lengvųjų automobilių pardavimas auga, o privatūs klientai visdažniau renkasi „Renault“ markę. Kaip ir kasmet, džiaugiamės savo komerciniųmodelių sėkme – „Master“ išlieka neabejotinu lyderiu savo segmente visoseBaltijos šalių rinkose. Su optimizmu žvelgiame į ateinančius metus, kurie atnešdaug naujienų. Viena iš jų – ikoniškasis, nulinės emisijos „Renault 5“, jausulaukęs tarptautinio pripažinimo ir pelnęs prestižinį „Car of the Year 2025“titulą“, – sako Tomaszas Mrózas, „Renault“ vykdomasis direktorius Lenkijoje irBaltijos šalyse.
Lengvųjų automobilių sėkmė
Lyginant su 2023 metais, „Renault“ lengvųjų automobilių pardavimasBaltijos šalyse išaugo net 60,3 proc. Šis įspūdingas augimas užtikrino prekėsženklui penktąją vietą lengvųjų automobilių rinkos reitinge – šešiomispozicijomis aukščiau nei ankstesniais metais.
Visose Baltijos šalyse fiksuotas reikšmingas augimas: Lietuvojepardavimas išaugo 56,2 proc., Latvijoje – 58,6 proc., Estijoje – 64,9 proc.Bendrai Baltijos valstybėse 57,6 proc. išaugo lengvųjų automobilių pardavimasprivatiems klientams.
Populiariausiu prekės ženklo lengvuoju automobiliu tapo „Captur“. Jopardavimas, palyginti su 2023 metais, šoktelėjo net 91,6 proc., o tai leidomodeliui užimti ketvirtąją vietą Baltijos šalių B-SUV segmente. Estijoje„Captur“ išsiveržė į TOP2.
Aukštą poziciją išlaikė ir „Renault Clio“. Šis modelis 2024 metusužbaigė tarp keturių populiariausių B segmento automobilių Baltijos šalyse,užfiksuodamas įspūdingą 60,3 proc. pardavimo augimą. Estijoje „Renault Clio“sulaukė didžiulės sėkmės ir pateko į geriausiųjų trejetuką, o Lietuvoje išlaikėtokią pačią poziciją kaip visame Baltijos šalių regione – ketvirtąją.
„Renault“ dar labiau sustiprino savo pozicijas C-SUV segmente,padidindama pardavimą Baltijos šalyse 26,6 proc., lyginant su ankstesniaismetais. Didžiausias augimas fiksuotas Estijoje (37,8 proc.), po jos – Latvijoje(20,4 proc.) ir Lietuvoje (15,9 proc.).
D-SUV segmente „Renault“ pardavimas Baltijos šalyse išaugo net 259 proc.Šį augimą labiausiai lėmė naujų modelių – „Rafale E-Tech Full Hybrid“ ir„Espace E-Tech Full Hybrid“ – sėkmingas debiutas rinkoje.
Neabejotinas lyderis
„Renault“ praėjusiais metais išlaikė tvirtas pozicijas Baltijos šaliųkomercinių automobilių rinkoje, išlikdama antra pagal pardavimą.
Jau 13 metų iš eilės „Renault Master“ išlieka neabejotinu lengvųjųkomercinių automobilių iki 3,5 t segmento lyderiu Baltijos šalyse. Šis modelisužėmė pirmąją vietą visose trijose valstybėse.
Vidutinių furgonų segmente „Renault Trafic“ užėmė antrąją vietą.Estijoje šis modelis buvo lyderis, Latvijoje – antras, o Lietuvoje užėmėtrečiąją vietą.
Apdovanojimai
„Renault“ kokybę įvertino ne tik pirkėjai, bet automobilių rinkosprofesionalai. Štai Europos rinkoje „Renault Scenic E-Tech Electric“ pelnėprestižinį „Metų automobilio“ titulą, kurį skyrė Europos konkurso „The Car ofthe Year“ žiuri. Tuo metu naujasis „Renault Master“ buvo pripažintas geriausiufurgonu ir pelnė garbingą „Van of the Year 2025“ titulą.
Lietuvoje „Renault“ buvo įvertinta „Žaliojo prekės ženklo“ trofėjumi per„2024 m. Metų komercinio automobilio“ rinkimus. „Scenic E-Tech Electric“ pelnėnet tris svarbius apdovanojimus: buvo pripažintas Lietuvos metų automobiliukategorijoje nuo 40 000 iki 60 000 eurų ir gavo Metų elektromobilio titulą tiekLietuvoje, tiek Latvijoje.
Laukia daugiau naujienų
Šiemet Baltijos šalių vairuotojams „Renault“ ruošia daugiau naujienų.Pirmajame metų pusmetyje Baltijos šalių rinkoje debiutuos ikoniškasis „Renault5 E-Tech Electric“, pelnęs prestižinį „Car of the Year 2025“ titulą. Kartu sujuo bus pristatytas ir naujasis flagmanas – „Renault 4 E-Tech Electric“.
O štai metų pabaigoje rinkoje pasirodys dar viena naujiena – atnaujinta„Renault Twingo“ versija.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.