Pranešimas spaudai
Alicja Górka bus atsakinga už pasaulinės „Renault“ grupės prekės ženklų („Renault“, „Dacia“, „Alpine“, „Mobilize“) komunikacijos strategijos įgyvendinimą Lenkijoje, Čekijoje, Slovakijoje ir Baltijos šalyse, keturių prekės ženklų automobilių ir paslaugų pristatymą rinkai, prekės ženklų įvaizdžio stiprinimą, bendravimą su žiniasklaida ir nuomonės lyderiais. Ji taip pat koordinuos vidaus komunikaciją.
Anksčiau ėjusi šias pareigas Agata Szczech lieka „Renault Polska“ iki 2025 m. gruodžio 31 d. kaip „Renault“ grupės įvaizdžio projektų ambasadorė.
„Visos „Renault“ grupės vardu norėčiau nuoširdžiai padėkoti Agatai už didelį ir reikšmingą ilgametį indėlį. Jos nepalaužiamas atsidavimas ir nuolatinė motyvacija labai pagerino mūsų prekės ženklų įvaizdį ir supratimą tarp žurnalistų ir valdžios institucijų.
Artimiausiais mėnesiais Agata ir toliau atliks svarbų vaidmenį puoselėdama tvirtus bendrovės ryšius su partneriais įvairiose srityse.
Taip pat džiaugiuosi galėdamas pasveikinti Aliciją prisijungus prie mūsų komandos. Esu įsitikinęs, kad jos patirtis ir asmenybė puikiai atitiks mūsų vertybes ir dinamišką požiūrį į automobilių rinką“, - sakė Fabienas Goulmy, Rytų šalių generalinis direktorius.
***
Alicja Górka pastaruosius dvejus metus buvo atsakinga už „Volvo“ prekės ženklo komunikacijos strategijos įgyvendinimą. Anksčiau ji dirbo ryšių su visuomene agentūrose, įskaitant tarptautines, tokias kaip „Havas PR Warsaw“ ir „Weber Shandwick“, taip pat viešajame administravime.
Jos daugiau nei 20 metų profesinė patirtis daugiausia apima strategines komunikacijos konsultacijas, antikrizines konsultacijas ir žiniasklaidos mokymus. Ji planavo ir buvo atsakinga už komunikacijos kampanijų valdymą, įskaitant tvarumo strategijų įgyvendinimą logistikos ir automobilių pramonės, finansų ir profesionalių paslaugų, technologijų, nekilnojamojo turto ir plataus vartojimo prekių sektoriaus įmonėms.
***
Agata Szczech „Renault Polska“ dirba daugiau nei 34 metus. Nuo 1995 m. ji ėjo komunikacijos direktorės pareigas.
Agata įgyvendino daug novatoriškų projektų, pavyzdžiui, edukacinę programą „Saugumas visiems“.
Už pastangas gerinti saugumą keliuose ji yra gavusi daugybę apdovanojimų, įskaitant tris valstybinius apdovanojimus.
Eidama šias pareigas Agata siūlys ir rengs projektus, skirtus stiprinti grupės prekių ženklų žinomumą Rytų šalyse, atsižvelgiant į jų DNR ir pozicionavimą. Tai apima darbą su ryšių, švietimo ir renginių pramonės įmonėmis ir organizacijomis.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.