Pranešimas spaudai

Dalintis

Katrin Adt paskirta „DACIA“ prekių ženklo generaline direktore

Bulonė-Bijankūras, 2025 m. rugsėjo 1 d. Šiandien prie „Renault Group“ prisijungia Katrin Adt, perimanti „Dacia“ prekių ženklo generalinės direktorės pareigas iš Denis Le Vot, kuris palieka bendrovę. Anksčiau „Mercedes“ viceprezidentė Katrin Adt taip pat taps „Renault Group“ vadovų komandos nare. Pagal naują organizacinę struktūrą ji atsiskaitys „Renault Group“ augimo vadovui Fabrice Cambolive.

„Vadovaujant Denis, „Dacia“ tapo stipriu prekių ženklu su patrauklia gama, pritraukusia platesnę klientų bazę. „Renault Group“ vardu norėčiau padėkoti Denis už visus jo pasiekimus per šiuos metus. Taip pat noriu pasveikinti Katrin Adt, kurios patirtis automobilių pramonėje taps svarbia stiprybe „Dacia“ prekių ženklui“, – sakė François Provost, „Renault Group“ generalinis direktorius.

„Džiaugiamės galėdami pasveikinti Katrin „Dacia“ vadovės pareigose. Jos plačios žinios ir patirtis verslo plėtros srityje leis mums tęsti prekių ženklo augimą ir, svarbiausia, kartu imtis kito iššūkio – elektrifikuoti gamą „à la Dacia“. Dabar, kai prekių ženklas įsitvirtino Europos mažmeninės rinkos viršūnėje, mūsų užduotis – padaryti jį nauju elektrifikuotų automobilių etalonu“, – sakė Fabrice Cambolive, „Renault Group“ augimo vadovas.a

Šiandien pripažinta kaip prieinamo judumo specialistas, „DACIA“ sparčiai plečiasi, ypač pristatydama savo C segmento visureigį „BIGSTER“.

Katrin Adt turi beveik 26 metų patirtį automobilių pramonėje, dirbdama „Daimler“ ir „Mercedes-Benz“. Teisinį išsilavinimą turinti Katrin ėjo įvairias aukštas pareigas: generalinė direktorė „Mercedes-Benz“ Liuksemburge, „Daimler“ žmogiškųjų išteklių plėtros viceprezidentė, „Smart“ prekių ženklo generalinė direktorė, vėliau – „Mercedes-Benz Own Retail Europe“ generalinė direktorė. Pastaruoju metu ji vadovavo „Mercedes-Benz“ vidaus auditui. Didžiąją karjeros dalį skyrusi pardavimams ir mažmenai, Katrin įgyvendino kelias esmines transformacijas, įskaitant „Smart“ pavertimą visiškai elektriniu prekių ženklu. Katrin taip pat aktyviai remia įvairovę ir moterų mentorystę technologijų srityje.

„Džiaugiuosi galėdama prisijungti prie „Renault Group“ ir imtis „Dacia“ prekių ženklo vadovės pareigų. Tai privilegija kartu su išskirtine komanda prisidėti prie naujo šios nepaprastos sėkmės istorijos skyriaus. Formuoti verslą ateičiai visada buvo mano varomoji jėga. Šiandien esame esminėje kryžkelėje – tiek technologiniu, tiek socialiniu požiūriu – mūsų santykiuose su automobiliu. „Dacia“ nuosekliai įrodė savo požiūrio aktualumą, kurdama gaminius, kurie giliai atliepia klientų lūkesčius. „Dacia“ – ne tik prekių ženklas. Tai drąsi, išmani ir prieinama judumo vizija. Dabar, kartu su visomis „Dacia“ ir grupės komandomis, taip pat mūsų tiekėjais, partneriais ir platintojais, esame visiškai mobilizuoti tęsti šią nepaprastą kelionę. Energingai, ambicingai ir turėdami bendrą tikslą, mes ir toliau mėginsime mesti iššūkį įprastoms tendencijoms ir savo klientams kursime tikrą vertę", – pabrėžė Katrin Adt, „Dacia“ generalinė direktorė.


Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.