Pranešimas spaudai

Dalintis

„Le défilé renault ® the carwalk“: nauja erdvė, skirta automobilių popkultūrai eliziejaus laukuose

„Le défilé renault ® the carwalk“ atidarymas yra „Renault“ atsinaujinimo žingsnis, atspindintis ambiciją „perrašyti“ miesto ir kultūros istoriją Eliziejaus laukuose. „Renault“ nusprendė pasilikti gražiausioje pasaulio alėjoje, atidarydama judumui ir popkultūrai skirtą centrą. Šis ryžtingas sprendimas pabrėžia „Renault“ ambicijas įsitvirtinti pasauliui atviros šalies širdyje ir reaguoti į didžiulius pokyčius, kuriuos šiandien patiria automobilių pramonė.

Naujasis flagmanas parodo, kaip „Renault“ mato automobilių pramonės ateitį: įtraukianti patirtis, praeities aidas ir ateities vizija, dalijimosi vieta, kuri taip pat kelia nuostabą. Šiuo atnaujintu flagmanu siekiama pristatyti inovacijas ir dizainą legendinėje, bet jaukioje erdvėje. Pastatas yra istorinis orientyras, nes būtent čia 1910 m. Louis Renault tapo pirmuoju transporto priemonių gamintoju, atidariusiu saloną Eliziejaus laukuose.

Dėl drąsios architektūros ši vieta laikui bėgant atspindėjo prekių ženklo modernumą. „Renault“ visada buvo įsikūrusi Eliziejaus laukų alėjoje 53, kurdama koncepcijas, išlikusias kolektyvinėje atmintyje: septintojo dešimtmečio „Renault Pub“ ir XXI a. pradžios „Atelier Renault“. Šios garsios vietos prisidėjo prie to, kad Eliziejaus laukai taptų gražiausia pasaulio alėja.

Po trejus metus trukusių darbų ši legendinė ekspozicijos vieta atgimsta su nauja tapatybe – kaip automobilių popkultūrai skirtas centras.


Modernus, daugialypis centras, atgaivinantis automobilių popkultūrą


Daugiau nei tik salonas, „le défilé renault ® the carwalk“ yra šiuolaikiška vieta, užimanti daugiau nei 2 260 m² plotą Eliziejaus laukų centre, sukurta kaip rytojaus judumo sprendimų laboratorija. Sklandžios dizaino linijos sukuria jaukią atmosferą, skatina lankytojus pasivaikščioti ir patirti skirtingas erdves: atvirą centrinę zoną, „The Originals“ prekių parduotuvę, kavinę su terasa ir spiralinę rampą, kurioje demonstruojami dabartiniai asortimento automobiliai, taip pat legendiniai modeliai ir koncepciniai automobiliai.


Spiralinė rampa, pavadinta „carwalk“ – aliuzija į aukštosios mados pasaulio podiumą („catwalk“) – yra pastato centre, siekiant sukurti įkvepiantį efektą. Primindama nesibaigiantį vingiuotą kelią, 170 m ilgio, ji taip pat yra greitkelio alegorija, simbolizuojanti „Renault“ prekių ženklo žaidimų aikštelę ir išraiškos laisvę. Kadangi rampos nuolydis mažesnis nei 4 proc., ji prieinama visiems, įskaitant asmenis su judėjimo negalia, taip suteikiant lankytojui pagrindinį vaidmenį.


Taip pat daug dėmesio skirta „Renault“ logotipo dizainui. Pakabinti viršutiniame aukšte su vaizdu į Eliziejaus laukus, du didžiuliai plieniniai rombai lėtai juda erdve ir kas valandą susijungia. Šiuo įspūdingu reginiu prekių ženklas siekia atgaivinti savo vizualinį identitetą, žaisdamas savo logotipo forma iki pat architektūrinių detalių. Šis požiūris atsispindi ir sienų apdailoje, kurioje panaudotos geometrinės rombo formos, simboliškai ir vizualiai derančios prie logotipo.


Išrinktas iš keturių tarptautiniu mastu pripažintų architektų biurų, Franklinas Azzi sukūrė ambicingą viziją, atspindinčią „Renault“ DNR.


Gindamas „globalios architektūros“ idėją, Franklinas Azzi turi patirties vykdant didelio masto projektus, apimančius visą spektrą aspektų – nuo architektūros iki interjero dizaino. Šiame projekte jo požiūris buvo unikalus: minimalistinis eksterjeras – švarios linijos su dideliu 185 m² stikliniu fasadu be jokių vizualinių kliūčių – ir radikalus interjeras, suorganizuotas aplink „carwalk“ arba spiralinę rampą. Stiprus architektūrinis pareiškimas, suteikiantis vietai identitetą.



Nuo pat pradžių Franklinas Azzi norėjo įrengti trasą „le défilé renault ® the carwalk“ centre, išnaudodamas unikalų vietos erdvinį potencialą. Išryškindamas aukštus, vientisus tūrius, Azzi sukūrė švarų, supaprastintą interjerą ir atskleidė įspūdingas architektūros detales. Semdamasis įkvėpimo iš muziejų ir meno centrų, jis siekė sukurti unikalaus architektūrinio stiliaus pastatą. Kitų įkvėpimo šaltinių jis rado ir architektų, palikusių pėdsaką automobilių istorijoje, projektuose.


Nuo rampą laikančio rėmo, kuriam panaudotos sudėtingos gipso liejimo formos, iki ąžuolo apdailos ir rampą prie skliauto laikančių tempimo elementų – kiekvienas komponentas yra šios unikalios vietos dalis, prisidedantis prie šviesos, judėjimo ir juslinės patirties. Su „le défilé renault ® the carwalk“ Franklinas Azzi sukūrė architektūros šedevrą, kuris yra ir elegantiškas, ir subtilus. Lankytojai iš karto nesijaučia priblokšti.


Prancūziškas rafinuotumas yra pagrindinė „carwalk“ koncepcijos dalis. Kokybė, atsispindinti architektūroje, apdailoje ir medžiagose. Tyli medžiagų elegancija (šviesus ąžuolas, kvarcinis betonas, tiesiai ant rampos lietas gipsas, pilko plieno metalinės konstrukcijos ir kt.) suteikia rafinuotą, aukštųjų technologijų apdailos įspūdį. Pakabinama gipsu dengta rampa yra meistriškumo stebuklas, rankomis pagaminta tinkuotojų komandos, o medinė sienų apdaila primena garsųjį „Renault“ rombo formos logotipą.


Taikant ekologiškai atsakingą požiūrį, apšvietimas yra minimalus, subtiliai išryškinantis, bet neužgožiantis interjero architektūros. Taip „Renault“ patvirtina savo, kaip paskutinio transporto priemonių gamintojo Eliziejaus laukuose, statusą, pasirinkdama architektūrinius sprendimus, kurie yra aiškūs, bet niekada ne beprasmiai. Nors pakabinama rampa iš karto patraukia akį, medienos naudojimas taip pat yra svarbus bruožas. Medienos naudojimas suteikia malonų šilumos pojūtį, gerina akustinį komfortą ir prisideda prie pusiausvyros tarp minimalistinės estetikos ir jaukios atmosferos.



„Le défilé renault ® the carwalk“ buvo suprojektuotas kaip kultūros centras, atviras menui, madai, muzikai ir literatūrai, pasižymintis grynomis architektūrinėmis linijomis, paremtomis aukščiausios kokybės medžiagomis ir išskirtiniu meistriškumu. Visi šie veiksniai paverčia ją tipiškai prancūziško gyvenimo būdo, kuris taip pat yra svarbi „Renault“ tapatybės dalis, elementu.


Pagal užsakymą pagaminti baldai glaudžiai dera su pagrindinėmis projekte naudotomis medžiagomis, tokiomis kaip milteliniu būdu dažytas metalas, juodai tonuotas stiklas, ąžuolas, emaliuota lava ir juoda oda.


Gyva, modulinė erdvė


„Le défilé renault ® the carwalk“ sukurta taip, kad patiktų visoms auditorijoms, o įvairūs renginiai keistų mūsų požiūrį į automobilius. Trumpai tariant, tai gyva, atvira erdvė, kuri automobilių salono koncepcijai suteikia naują prasmę, nors čia bus eksponuojama daug istorinių modelių ir koncepcinių automobilių. Sukurta judėti kartu su laiku, „carwalk“ yra modulinė ekspozicijos vieta, kurioje galima rengti parodas, koncertus, peržiūras, konferencijas, dirbtuves ir kt. Rampa, mezoninai, atvira centrinė zona ir VIP zona „Place des Libertés“ yra platformos, pasirengusios virsti scenomis, galerijomis ar diskusijų erdvėmis, galinčios talpinti didelę auditoriją.


Atsižvelgiant į naujas taisykles, taikomas pėstiesiems ir dviratininkams Eliziejaus laukuose, lauko terasa suteiks vietai didesnį vietinį žinomumą. „Renault“ siekia, kad „carwalk“ taptų populiaria vieta tiek tarp turistų, tiek tarp paryžiečių, prisidedančia prie Eliziejaus laukų transformacijos ir naujo požiūrio į miesto gyvenimą, pasitelkiant kultūrines ir socialines iniciatyvas.


Žvaigždžių pasirodymas atidarymo ceremonijoje


Atidarymo proga „le défilé renault ® the carwalk“ pristato „Renault 4 E-Tech electric“, 2025 m. versiją – šiuolaikinę legendinės, 1961 m. pristatytos transporto priemonės interpretaciją. Šis automobilis įkūnija šešiasdešimties metų transformacijas, inovacijas ir drąsų dizainą. Idealus simbolis vietai, kurioje dera paveldas, modernumas ir kūrybiškumas.

Atidarydama MAISON4, „le défilé renault ® the carwalk“ švenčia kūrybiškumą visomis jo formomis, kartu su pagrindiniais Paryžiuje vykstančiais kultūriniais renginiais. Kiekvieną dieną bus organizuojami renginiai ir patirtys muzikos, kino, šiuolaikinio meno ir literatūros temomis. Programa buvo sukurta bendradarbiaujant su keliais partneriais, įskaitant leidyklą „Gallimard“, nepriklausomą kiną „Dulac“ ir įrašų parduotuvę „Dizonord“.

Lankytojai galės šokti pagal didžėjų muziką ketvirtadieniais, žiūrėti filmus penktadieniais arba dalyvauti skaitymo sesijose su autoriais sekmadieniais.

Kasdieniai renginiai, kad Eliziejaus laukuose nuolat virtų kultūrinis gyvenimas.



„Le défilé renault® the carwalk“ bus rodomas išskirtiniame dokumentiniame filme, kurį planuojama transliuoti per „CANAL+“ platformą spalio 7 d. Keturių serijų programoje, pasakojančioje apie gražiausią pasaulio alėją, bus pabrėžiamas nepertraukiamas „Renault“ buvimas Eliziejaus laukuose nuo 1910 m. kartu su kitais pirmaujančiais gamintojais.


Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.