Pranešimas spaudai
Sukurtas pajausti jaudulį prie vairo
„Renault 5 Turbo 3E“ yra pirmasis modeliselektrinių mini superautomobilių klasėje. Maksimalus manevringumas, kvapągniaužiančios eksploatacinės savybės, įspūdingi šonaslydžiai ir jaudinantisvairavimas – tai gryno sportiškumo šventė unikalių proporcijų kėbule. Vos 4,08metro ilgio ir 2,03 metro pločio, „Renault 5 Turbo 3E“ įkvėpė tiek novatoriškajo pirmtakų DNR, tiek sportinė dvasia.
„Inžinieriams per savo karjerą retaipasitaiko galimybė sukurti tokį novatorišką, didelio našumo automobilį kaip„Renault 5 Turbo 3E“. Ir jis tikrai nusipelno mini superautomobilio etiketės.Perėmęs superautomobilių pasaulio technologijas, jis sukurtas išskirtiniamnašumui, vairavimo malonumui ir jauduliui prie vairo“, – sako „Alpine Cars“inovacijų, koncepcijų ir projektų direktorius Philippe‘as Varetas.
„Alpine“ sukurto „Renault 5 Turbo 3E“pagrindą sudaro pagal užsakymą pagaminta aliuminio platforma, optimizuotaanglies pluošto elementais, įskaitant viršutinę pertvaros dalį ir dalį grindų.
Pagrindinė naujovė – gale esantys varikliairatuose, išvystantys po 204 kW (tai prilygsta 555 AG) ir 4 800 Nm sukimomomentą, kuris pasiekiamas dar greičiau nei su įprastu elektros varikliu. Tuopat metu abu ratus galima valdyti atskirai, siekiant optimizuoti sukimo momentopaskirstymą ir padidinti manevringumą bei eksploatacines savybes. Sukibimąužtikrina priekinė ir galinė pakabos su dvigubų skersinių svirčių sistema.
Unikali galimybė išvysti gyvai
„Renault 5 Turbo 3E“ prototipai surengėparodomuosius važiavimus entuziastingai auditorijai uždaroje esplanadoje Kalviuoste ir legendinio Notre Dame de la Serra bei Montegrossogreičio ruožo trasoje. Šiam renginiui prototipas atitinkamai buvo papuoštasjuodos, geltonos ir baltos spalvų schema, skirta pagerbti Korsikos ralį, irraudonos, mėlynos bei baltos spalvų palete, skirta pagerbti „Maxi 5 Turbo“,vairuojamo Jean‘o Ragnotti, laimėjusio Korsikos ralį būtent čia 1985-aisiais,spalvas.
Prie „Renault 5 Turbo 3E“ vairo sėdoJulien‘as Saunier, „Renault“ vairuotojas ambasadorius ir ralio specialistas.Julien‘o sportinių laimėjimų sąraše – 2021 m. „Alpine Elf“ ralis, 2022 m.istorinis Monte Karlo ralis ir 2024 m. istorinis Korsikos ralis.
Vos baigęs parodomuosius važiavimus, J.Saunier vėl sėdo prie „Maxi 5 Turbo“ vairo ir išvyko į greičio ruožusvingiuotais Korsikos keliais. Praėjusių metų renginio nugalėtojas laikomasvienu iš 2025 m. istorinio Korsikos ralio favoritų.
Galima rezervuoti
Dabartinis „Renault 5 Turbo 3E“ plėtrosetapas pasiektas praėjus vos septyniems mėnesiams po jo pristatymo. Daugumacharakteristikų šiuo metu jau yra galutinai nustatytos, vyksta homologacijosprocesas.
Dėl visiškai iš anglies pluošto pagamintoantstato, sveriančio mažiau nei 100 kilogramų, bendras automobilio svoris yrašiek tiek mažesnis nei 1 450 kilogramų, o nuo 0 iki 100 km/val. jis galiįsibėgėti greičiau nei per 3,5 sekundės.
Dėl 800 V architektūros, 70 kWh baterijos irintegruoto nuolatinės srovės įkroviklio, galinčio priimti iki 330 kW galią, jisįkraunamas nuo 15 iki 80 proc. vos per 15 minučių. Standartinis viena įkrovaįveikiamas atstumas pagal WLTP bus didesnis nei 400 km.
Automobilio rezervacijos pradėtos balandžio22 d., jo kainos prasideda nuo 160 000 eurų su mokesčiais, neįskaitantpapildomos įrangos, priedų ir individualizuotų elementų. „Renault 5 Turbo 3E“galima įsigyti Europoje (įskaitant Jungtinę Karalystę), Artimuosiuose Rytuose,Japonijoje ir Australijoje. Klientai gali pirmumo tvarka užsisakyti vieną iš 1980 pagamintų egzempliorių. Šis skaičius – tai duoklė metams, kuriais buvoišleistas originalus „Renault 5 Turbo“.
2026 m. pradžioje bus pradėtaspersonalizavimo etapas, kai klientai galės savo automobiliui suteikti istorines„Renault 5 Turbo“ ir „Turbo 2“ spalvas ar spalvų schemas. Jie taip pat turėsgalimybę pasirinkti unikalų „gentleman driver“ stilių.
Tiksliau, klientai galės susitikti su„Renault“ dizaineriais ir susikurti išorės bei interjero spalvų schemas,pasirinkdami savo spalvas ir medžiagas įvairiems elementams: sėdynėms, durųskydeliams, prietaisų skydeliui ir kt. Taip jie galės paversti savo „Renault 5Turbo 3E“ individualizuotu ir tikrai unikaliu automobiliu.
Galiausiai, 2027 m. pirmąjį pusmetį ateislaikas užbaigti konfigūraciją ir užsisakyti automobilį iš atstovybės. Pirmiejisukonfigūruoti ir užsakyti automobiliai bus pristatyti 2027 m.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.