Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault Group“ ir „Ford“ užmezgė strateginę partnerystę keleivinių ir komercinių transporto priemonių srityje, pradedant dviem įperkamais elektriniais automobiliais Europoje

„Renault Group“ir „Ford“ paskelbė apie svarbią strateginę partnerystę, kurios tikslas –išplėsti „Ford“ elektromobilių pasiūlą Europos klientams ir gerokai padidintiabiejų bendrovių konkurencingumą sparčiai besikeičiančioje Europos automobiliųrinkoje.

Šio bendradarbiavimo pagrindas – partnerystės sutartis dėl dviejų skirtingų „Ford“ prekių ženklo elektrinių transporto priemonių kūrimo. Naujieji modeliai bus kuriami „Ampere“ platformos pagrindu, panaudojant stiprius „Renault“ grupės elektromobilių privalumus ir konkurencingumą, ir bus gaminami „Renault Group“ Šiaurės Prancūzijoje, demonstruojant „Ampere“ „ElectriCity“ moderniausius gamybos pajėgumus ir patirtį.

„Ford“ kartu su „Renault Group“ sukurti du automobiliai pasižymės išskirtine vairavimo dinamika, autentiška „Ford“ prekių ženklo DNR ir intuityvia patirtimi. Tai pirmas „Ford“ naujų produktų kampanijos Europoje žingsnis. Pirmoji iš šių dviejų transporto priemonių salonuose turėtų pasirodyti 2028 m. pradžioje.

„Renault Group“ ir „Ford“ ne tik bendradarbiauja elektromobilių srityje, bet ir pasirašė ketinimų protokolą dėl bendradarbiavimo Europos lengvųjų komercinių transporto priemonių srityje. Pagal šį įsipareigojimą partneriai išnagrinės galimybę kartu kurti ir gaminti „Renault“ ir „Ford“ prekių ženklais pažymėtas lengvąsias komercines transporto priemones.


„Renault Group“ generalinis direktorius François Provost sakė: „Renault Group“ didžiuojasi galėdama pranešti apie naują strateginį bendradarbiavimą su kultiniu automobilių gamintoju „Ford“. Ši partnerystė rodo mūsų bendradarbiavimo žinių ir konkurencingumo Europoje stiprumą. Ilgalaikėje perspektyvoje, sujungę savo stipriąsias puses su „Ford“, tapsime novatoriškesni ir geriau reaguosime į sparčiai besikeičiančią Europos automobilių rinką.“

„Ford Motor Company“ prezidentas ir generalinis direktorius Jim Farley sakė: „Strateginė partnerystė su „Renault Group“ yra svarbus „Ford“ žingsnis, kuriuo remiama mūsų strategija kurti itin efektyvų ir ateities poreikiams pritaikytą verslą Europoje. Sujungsime „Renault Group“ pramoninį mastą ir elektromobilių privalumus su „Ford“ kultiniu dizainu ir vairavimo dinamika, kad pateiktume smagius, galingus ir išskirtinai „Ford“ dvasia pasižyminčius automobilius.“


Stipriųjų pusių derinimas

Bendrovės pasinaudos įrodytais „Renault Group“ „Ampere“ platformos, elektromobilių gamybos ekosistemos ir gamyklos Šiaurės Prancūzijoje („ElectriCity“) pramoniniais pajėgumais ir konkurencingumu, kad pagamintų dvi visiškai naujas „Ford“ prekių ženklo elektrines keleivines transporto priemones.

Sujungdamos savo, kaip pagrindinių Europos rinkos dalyvių, patirtį inovacijų, dizaino, programinės įrangos ir paslaugų teikimo srityse, „Renault Group“ ir „Ford“ sieks spręsti pramonės iššūkius ir geriau aptarnauti klientus tiek mažmeninės prekybos, tiek komercinių transporto priemonių segmentuose.

„Renault Group“ ir „Ford“ strateginė partnerystė sujungs ilgametę patirtį lengvųjų komercinių transporto priemonių segmente, taip pat abiejų bendrovių pramoninį mastą ir plačią tiekimo bazę, sukurdama galingą jėgą, pasirengusią skatinti inovacijas ir efektyvumą Europos rinkoje.


Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.