Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ pristato „Renault Eco2“ automobiliu seriją

„Renault“ pristato naują automobiliu ženklinimą „Renault Eco2“skirtą informuoti klientus apie ekologiškas ir ekonomiškas transpoto priemones, tausojančias aplinką.

2007 m. gegužes 14 d. „Renault“ pristato naują automobiliu ženklinimą „Renault Eco2“, skirtą informuoti klientus apie ekologiškas ir ekonomiškas transpoto priemones, tausojančias aplinką. Pateisindama deklaruojamą ambicingą strategiją skirti kuo daugiau demesio aplinkosaugai, ši nauja „Renault“ programa nubrežia aplinkos saugojimo gaires, taikytinas transporto priemonems viso ju gyvavimo ciklo metu: gamybos, naudojimo ir perdirbimo.

 

„Renault Eco2“ automobiliai yra aprupinti trimis tarptautiniais aplinkos standartais: jie gaminami gamyklose, turinčiose ISO 14001 sertifikatą, jie skleidžia mažiau negu 140 g/km CO2 (arba yra suderinami su biodegalais) ir net 95 proc. automobiliu mases ju gyvavimo pabaigoje yra perdirbama, o gamyboje naudojama 5 proc. perdirbto plastiko.

 

„Renault Eco2“ automobiliai yra ne tik ekologiški bet taip pat ekonomiški isigyti, todel  tikimasi, kad aplinkos saugojimui skirtos „Renault“ pastangos bus akivaizdžiai pastebimos. „Renault“ isipareigojimo aplinkai pavyzdžiai yra variklis TCE 100, biodegalais važiuojantys automobiliai, tokie kaip bioetanoliu E85 važiuojanti „Megane“ ir biodyzelinu B30 varomi „Trafic“ ir „Master“. 

 

Naujoji „Renault Eco2“ programa atspindi „Renault“ isipereigojimą sukurti seriją gamtai nežalingu ir klientams ekonomiškai prieinamu automobiliu. Pastaruosius 10  metu „Renault“ automobilius kuria  taip, kad butu sustabdytas aplinkos teršimas kiekvienoje automobilio gyvavimo stadijoje: nuo gamybos iki perdirbimo automobiliui nusidevejus. Pasiryžimą pagerinti pasaulio ekologinę situaciją „Renault“ taip pat irodo siulydama prieinamas technologijas, kurios gali buti imontuojamos i daugeli automobiliu.

 

„Renault Eco2“ programa iš pradžiu bus taikoma tik „Renault“ prekinio ženklo automobiliams Europoje. Suprasdama, kad planetos saugojimas yra globalus iššukis, „Renault“ veliau programą tęs kituose pasaulio regionuose.

 

„Renault Eco2“: trys ivertinami ir išmatuojami kriterijai

 

„Renault Eco2“ programa buvo sukurta remiantis trimis kriterijais, kurie gali buti tiek atestuoti (pvz.: ISO 14001), tiek išmatuoti tokiais matais, kaip anglies išmetimo kiekis ar perdirbto plastiko panaudojimas automobilio gamyboje. „Renault Eco2“ ženklinimas pades vartotojams ivertinti, kiek „Renault“ automobiliai yra nežalingi gamtai. Nors triukšmas nebuvo itrauktas i šią programą, kadangi jis nera apibudintas nei viename visuotinai priimtame standarte, „Renault“ gali didžiuotis budama lydere šioje srityje, nes daugelis jos gaminamu automobiliu skeldižia 3 dB mažiau garso nei numatyta ES standarte (74 dB).

 

Automobiliai igyja „Renault Eco2“ kvalifikaciją, jeigu atitinka šiuos tris reikalavimus:

 

1.      Automobiliai turi buti pagaminti gamykloje, kuri atitinka ISO 14001 standartą. Nepriklausoma Tarptautine standartu organizacija (ISO) teigia, kad infrastruktura gali igyti ISO 14001 standartą tada, kai pasiekia nulatini pagerinimą mažinant žalingą poveiki gamtai. Tai apima vandens ir energijos eikvojimą, matomą ir garso poveiki, kenksmingas emisijas, atlieku nutekejimą ir kita. Pavyzdžiui, „Renault“ Sandouville gamykloje, esančioje Prancuzijoje, per septynerius metus sugebejo trigubai sumažinti vandens išeikvojimą. 2006 metais 39 gamyklos, kurios sudaro daugiau nei 90 proc. pasaulines „Renault“ veiklos, atitiko ISO 14001 standartą. Likusios gamyklos Rusijoje ir Maroke šiuo metu vykdo reikalavimus, butinus norint igyti sertifikatą.

 

2.      Automobiliu variklis turi išmesti ne daugiau kaip 140 g/km CO2 arba jie turi buti varomi E85 bioetanoliu ar B30 biodyzelinu. „Renault Eco2“ automobiliai išmeta mažesni kieki anglies dvideginio. Tai itin svarbu, nes automobiliu išmetamas CO2 yra pagrindine globalinio atšilimo priežastis. Išmetamo anglies dvideginio kieki imanomą sumažinti žemiau 140 g/km ribos (tai lygu kuro sąnaudoms 5.3 l/100 km dyzelino ir 5.9 l/100 km benzino varikliams), tačiau tuomet reikia naudoti arba specialias technologijas (pvz., degalu sumažinimo downsizing), arba biodegalus. Javai, naudojami biodegalams gaminti, sugeria CO2 iš atmosferos jiems beaugant (tai dalis fotosintezes). E85 bioetanolis gali pasiekti CO2 padidejimą iki 70 proc. per vadinamąją well-to-wheel grandinę lyginant su tuo pačiu modeliu skirtu iprastam benzinui. B30 biodyzelinui šis skaitmuo yra apie 20 proc.

 

3.      Bent 5 proc. plastiko, naudojamo automobiliu gamyboje, turi buti pagaminta iš antriniu žaliavu. „Renault Eco2“ naudojimui nebetinkantys automobiliai yra sukurti taip, kad apie 95 proc. ju svorio butu panaudota perdirbimui. Taipogi „Renault Eco2“ automobiliu gamyboje daugiau nei 5 proc. plastiko gaunama iš antriniu žaliavu. Kai kuriuose modeliuose šis skaičius netgi žymiai didesnis: „Clio III“ jis siekia apie 10 proc. (20 kg), o naujajame „Twingo“ – 9 proc. (15 kg). Teigiama, kad perdirbto plastiko kiekis, naudojamas automobiliu gamyboje, ateityje tik dides.

 

„Renault“ sieks kelti standartus nuolat pateikdama nauju pasiekimu aplinkos saugojimo srityje ir siulydama vis tobulesniu ekologišku automobiliu.  

 

 

Priedai:

 

1. Biodegalu apžvalga ir well-to-wheel principas

2. Ekologišku „Renault“ automobiliu techniniai duomenys

 

###

 

Papildoma informacija:

Justas Kriukas, (5) 210 72 32, (656) 35620, UAB „Prime Partner“

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.