Pranešimas spaudai

Dalintis

Debiutuoja naujasis „Renault Twingo“ – naujos kartos miesto automobilis

Šią savaitę vykstančioje Ženevos automobiliu parodoje „Renault“ koncernas pristato visiškai naują mažąji miesto automobili „Renault Twingo“. Naujasis modelis pasirodys prekyboje šiu metu birželio menesi ir kartu su „Clio Campus“, „Modus“ ir „Clio III“ sudarys „Renault“ gamą mažu automobiliu segmente.

2007 m. kovo 7 d. Šią savaitę vykstančioje Ženevos automobiliu parodoje „Renault“ koncernas pristato visiškai naują mažąji miesto automobili „Renault Twingo“. Naujasis modelis pasirodys prekyboje šiu metu birželio menesi ir kartu su „Clio Campus“, „Modus“ ir „Clio III“ sudarys „Renault“ gamą mažu automobiliu segmente.

 

I naująji „Twingo“, kuris pasiskolina važiuoklę iš kitu „Renault“ B segmento automobiliu, bus montuojami 4 skirtingi varikliai, iskaitant naują galią ir nedideli degalu suvartojimą derinanti 100 AG TCE (Turbo Control Efficiency) benzinini varikli. Šis variklis ypatingu dinamiškumu išskirs „Twingo“ iš pirmtaku. Pirkejams taip pat bus siulomas ekonomiškas 1,5 litro dCi 65 AG dyzelinis variklis bei 1,2 litro 60 AG ir 1,2 litro 16V 75 AG benzininiai varikliai, kuriuos papildys 5 pavaru mechanine arba „Quickshift“ robotizuota (pilnai arba pusiau automatiniais režimais) greičiu dežes (pastaroji tik su 1,2 litro 16V 75 AG varikliu).

 

Naujojo „Twingo“ modelio ilgis - 3,601 m. (170 mm daugiau nei pirmtako), plotis – 1,640 m., aukštis – 1,472 m., o ratu baze – 2,367 m. „Twingo“ pilnai išnaudoja nedidelius automobilio gabaritus ir ikunija „Renault“ patirti optimaliai išnaudoti kebulo erdves ir salono galimybes. Galines sedynes gali buti sulankstomos padidinant bagažines turi, o priekine keleivio sedyne gali buti palenkta i prieki ir taip suformuotas stalas.

 

Naujojo „Twingo“ bagažines turis siekia nuo 165 iki 285 litru esant visoms keturioms sedynems ir net 959 litrus pertvarkius automobili i dvivieti. Tai geriausias rodiklis tarp šio segmento automobiliu. Be to, automobilio salone yra net 11 gerai apgalvotu daiktu pasidejimo vietu.

 

Pirkejams bus siulomos 6 naujojo „Twingo“ versijos: Access/Authentique, Expression, Privilege, Initiale, Dynamique ir GT. Pastarosios dvi versijos pastebimai skirsis nuo kitu „Twingo“ versiju ir akcentuos automobilio dinamiškumą. Šioms „Twingo“ versijoms bus montuojami specifiniai priekiniai buferiai bei šviesiai pilki ruko žibintu apvadai. Taipogi juos išskirs juodos spalvos priekiniu žibintu zona ir tamsiai pilkos spalvos išoriniu veidrodeliu laikikliai. GT versijoje taip pat bus montuojamas aliuminiu padengtas galinis spoileris, chromuotas išmetimo vamzdis ir 15 coliu aliumininiai „Noxiane“ lieti ratlankiai.

 

I naujuosius „Twingo“ bus montuojama „Audio Connection Box“ iranga, leidžianti groti USB rakte, nešiojamame MP3 ar iPod grotuve saugomas asmenines muzikos kolekcijas per automobilio garso sistemą, kuris tures vaire integruotą valdymą. Taipogi „Twingo“ bus siulomas su „Bluetooth“ laisvu ranku telefono valdymo iranga su skambučio užlaikymo funkcija saugesniam vairavimui.

 

Sekdami „Mano Twingo“ (My Twingo) filosofija, pirkejai gales individualizuoti automobilio saloną bei išorę ir prisitaikyti automobili prie savo poreikiu. Tam siulomi ivairus dekoratyviniai elementai bei novatoriški vidaus aksesuarai - originali daiktadeže (Organizer Box) ar makiažo dežute (Makeup Box) ir kiti.

 

Kuriant naująji „Twingo“, pagrindinis demesys buvo skiriamas automobilio saugumui. „Twingo“ atitinka visus šios srities reikalavimus: imontuota avariju prevencijos sistema, keleiviu apsauga susidurimo atveju, automobilio laikysena kelyje stabili ir nuspejama. Deka tvirtos naujojo „Twingo“ konstrukcijos, stabdžiu ir pakabos parametru, ergonomikos bei  aukštesniu klasiu automobiliu lygi atitinkančios irangos „Twingo“ gales iveikti net sudetingiausius avariju testus ir tampa vienu iš saugiausiu modeliu mažu miesto automobiliu segmente.  

 

Naujos kartos „Twingo“ automobilyje taipogi yra daug saugos ir komforto irangos, kurios nebuvo ankstesnese versijose, iskaitant šonines oro pagalves, automatinę klimato kontrolę, greičio palaikymo (cruise control) funkciją ir greičio ribotuvą, reguliuojamo aukščio vairą, automatini priekiniu žibintu ijungimą ir kt.

 

Nežiurint visu automobilio privalumu, naujasis „Twingo“ yra nebrangus automobilis tiek isigyti, tiek naudoti. 1,5 litro dCi varikliu varomas „Twingo“ sunaudoja ypatingai mažai degalu ir išmeta tik 113 g/km CO2. Net su galingiausiu varikliu „Twingo“ skleidžiama CO2 emisija neviršija 140 g/km. Automobiliui bus suteikiama 12 metu garantija nuo korozijos.

 

Nuo pirmojo „Twingo“ gamybos pradžios 1993 m. balandžio men. „Renault“ pardave daugiau nei 2,4 mln. šiu automobiliu. Per ši laikotarpi pirkejams buvo pasiulytos 7 „Twingo“ kolekcijos bei daug ivairiu ribotos laidos bei specialiu versiju. 47 proc. „Twingo“ savininku Prancuzijoje ir Vokietijoje, pirkdami naują automobili, senesniji „Twingo“ modeli keisdavo i naują ‚Twingo“.

 

Naujasis „Twingo“ yra pirmasis „Renault“ automobilis, kuris buvo atnaujintas vadovaujantis „Renault Commitment 2009“ programa, todel turejo atitikti itin griežtus kokybes ir pelningumo reikalavimus. Naujasis „Twingo“ automobilis bus gaminamas Novo Mesto gamykloje Slovenijoje.

 

Atnaujintas „Twingo“ papildys „Renault“ automobiliu asortimentą mažu automobiliu (A ir B) rinkos segmentuose. Be praktiško, išraiškingo ir kompaktiško 3,6 m. ilgio „Twingo“, pirkejams  siulomas 3,8 m. ilgio universalus ir pigios eksploatacijos „Clio Campus“, 3,8 m. ilgio šeimoms skirtas daugiafunkcinis automobilis „Modus“ bei šiek tiek trumpesnis nei 4 metru, bet didesnio automobilio parametrus atitinkantis „Clio III“.

 

###

Papildoma informacija:

Justas Kriukas, (5) 210 72 32, (656) 35620, UAB „Prime Partner“

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.