Pranešimas spaudai

Dalintis

„ING Renault F1“ komanda pristato naująji bolidą R27

Vakar Amsterdame vykusiame iškilmingame renginyje 600 susirinkusiu VIP svečiu ir žiniasklaidos atstovams „ING Renault F1“ komanda pristate visiškai naują R27 F1 bolidą ir naujas komandos spalvas.

2007 m. sausio 25 d. Vakar Amsterdame vykusiame iškilmingame renginyje 600 susirinkusiu VIP svečiu ir žiniasklaidos atstovams „ING Renault F1“ komanda pristate visiškai naują R27 F1 bolidą ir naujas komandos spalvas. Taip pat buvo pristatytas ir naujasis pagrindinis „ING Renault F1“ komandos remejas – bankas ING.

 

Pristatydamas naujienas, „Renault F1“ komandos prezidentas Alain Dassas užsimine apie laukiančius iššukius ateinančiame sezone, kuriame komandą čempionu titulo link ves trečius metus komandą atstovaujantis italas Giancarlo Fisichella ir F1 čempionate debiutuojantis suomis Heikki Kovalainen,.

 

„Dviguba pergale 2005 ir 2006 m. užtikrino „Renault“, kaip rimtos jegos F1 lenktynese, statusą, – patikino A. Dassas. - Pergales F1 čempionate atspindi musu pastangas kiekvienoje veiklos srityje. „Renault F1“ komandos pergaliu kultura yra ambicingo “Renault“ kompanijos plano „Renault Commitment 2009“ dalis. Dvigubos F1 pergales dvejus metus iš eiles yra irodymas, kad „Renault“ gali nugaleti ypatingomis sąlygomis, kurios reikalauja kokybes, techninio tobulumo ir patikimumo.“

 

„Dabar mes privalome pateisinti šią reputaciją. Komanda atnaujino savo išvaizdą, prisijungus naujam pagrindiniam partneriui ING ir mes norime pasveikinti šią didelę pasaulinę finansu instituciją F1 lenktynese. Tačiau trasoje musu tikslai išliks tokie patys: mes reikalausime iš technines komandos ir pilotu kovos del 2007 čempionu titulo,“ – sako A. Dassas.

 

Naujasis „Renault F1“ 2007 m. bolidas yra pavadintas R27. Šis bolidas yra evoliucine konstruktoriu filosofijos, kuri laimejo čempionatus 2005 ir 2006 m., tąsa. Lyginant su ankstesniu modeliu, ivertinant bendrą efektyvumą, ypatingai buvo patobulinta bolido aerodinamika. Taip pat bolidas aprupintas nauja „momentinio perjungimo“ septyniu pavaru greičiu deže.

 

„Aš labai didžiuojuosi komandos darbu kuriant R27, – komentuoja Technikos direktorius Bob Bell. - Du sezonus mes džiaugemes ypatinga sekme, tačiau ant lauru užmigti neketiname. Surasti naujus bolido tobulinimo kelius esant nekintamiems techniniams reglamentams visuomet yra sunku, kadangi tokiu galimybiu lieka vis mažiau. Bet musu komanda itemptai padirbejo ieškodama naujoviu ir patobulindama bolidą, kad jis butu geresnis už ankstesniji visose srityse.“

 

„Aerodinaminis paketas yra dar geresnis, nei ankstesniais metais, o naujos pavaru dežes rezultatai trasoje yra ženkliai geresni, – tęsia B. Bell. - Mes išlaikeme pastovią pakabos mechaninę konfiguraciją, noredami perprasti naujuju „Bridgestone Potenza“ padangu reikalavimus. Šiu padangu naudojimui pradejome ruoštis 2006 m. pabaigoje ir tęsime pasiruošimą iki pat 2007 m. pirmuju lenktyniu. Visi tikisi, kad 2007 m. sezonas bus labai konkurencingas. Komanda trokšta nauju pergaliu ir R27 atspindi ši pasiryžimą.“

 

Naująji R27 bolidą varys 2,4l V8 RS27 variklis, sukurtas prisilaikant „varikliu homologacijos“ taisykliu, galiosiančiu nuo 2007 m. sezono. Siekiant apriboti išlaidas varikliu tobulinimui, taisykles numato, kad negalimi jokie našumo patobulinimai lyginant su jo specifikacijomis, perduodamomis F1 administracijai (FIA) 2007 m. kovo 1 d.

 

Naujasis variklis yra sukurtas RS26 V8 variklio, kuris praejusi sezoną buvo naudojamas Kinijos ir Japonijos etapuose, pagrindu. Agregatas patobulintas atsižvelgiant i leidimą padidinti maksimalu variklio apsuku per minutę skaičiu iki 19 000.

 

„Musu darbas ruošiantis 2007 m. sezonui buvo kitoks, nei ankstesniais metais, – atskleidžia Rob White, komandos vadovo pavaduotas, atsakingas už variklius. – Taisykles leme, kad vietoje naujo variklio kurimo, kaip buvo daroma kiekvieną sezoną nuo 2001 m., šiais metais mes optimizavome variklio veikimą prie 19 000 apsuku limito. Ir nors variklis vadinsis RS27, jame bus tik 10 proc. nauju daliu, lyginant su 95 proc. nauju daliu ankstesniu metu varikliuose. Tačiau ir toliau tai bus vienas geriausiu varikliu lenktynese, kuris gali patikimai veikti ypatingomis sąlygomis.“

 

Pagal naująją varikliu tiekimo sutarti, 2007 m. sezone RS27 variklius taip pat naudos „Red Bull Racing“ komandos bolidai. Sutartis numato, kad abi komandos naudos tokios pačios specifikacijos variklius, o „Renault“ inžinieriai teiks pagalbą „Red Bull Racing“ komandai lenktyniu metu. Naujoji sutartis tęsia dar 1983 metais pradetą tradiciją, kurios deka „Renault“ variklius perkančios komandos laimejo 80 „Grand Prix“ apdovanojimu.

 

R27 bolidai pirmą kartą buvo išbandyti sausio 16 d. Jereze. „Renault“ komanda testavo bolidus 2000 km., buvo pastebeti tik nežymus nesklandumai. Komanda ten pat š.m. sausio 17-19 d. išbande dvi naujas važiuokles. Po pirmuju bandymu už naujojo bolido R27 vairo, 2007  m. sezono pilotai Giancarlo Fisichella ir Heikki Kovalainen teigiamai vertina savo šansus šiu metu F1 sezone.

 

G. Fisichellai tai bus 3 sezonas „Renault F1“ komandoje ir galimybe isitvirtinti tarp pagrindiniu F1 lenktynininku. Pergalingos komandos sudetyje 2005 ir 2006 m. buvęs italas sieks papildyti savo greiti pastovumu finišuojant, kad galetu dažniau buti tarp pirmuju lenktynininku. Vienas jo pagrindiniu privalumu – didele patirtis F1 lenktynese. G. Fisichella yra trečias labiausiai patyręs F1 lenktynininkas 2007 m. sezone.

 

Kartu su G. Fisichella lenktyniaus naujokas Heikki Kovalainen - vienas didžiausiu jaunuju F1 talentu. Ankstesniuose sezonuose suomis pravažiavo daugiau nei 30 000 km. ir nuo 2002 m. irode savo lenktynininnko sugebejimus kaip „Renault Drive Development“ programos narys. Dabar „Renault F1“ komanda jam suteike šansą pradeti savo karjerą Formuleje 1 čempionu komandoje.

 

Kartu su pagrindiniais pilotais komandą sudarys du nauji pilotai-bandytojai Nelson Piquet Jr. ir Ricardo Zonta. Komandai suteikia vertingą jaunatviško talento ir profesionalu patirties derini, kuris svarbus ruošiantis velesniu metu sezonams.

 

###

Papildoma informacija:

Justas Kriukas, (5) 210 72 32, (656) 35620, UAB „Prime Partner“

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.